Ramasa singura si cu inima facuta bucati si cu durerea in suflet de la moartea bunicului ei Annisia incerca sa merga inainte cu capul sus zambind cum a fost invatata.
Intr-o dimineata fata se trezeste si isi aduce aminte cum ii facea ceaiul bunicului sau,asa ca isi i-a inima in dinti si i-a o decizie care spera sa ii schimbe putin viata .
Isi pune cateva haine in rucsac,iese din casa inchide usa ,se mai uita o data la curtea casei si iese pe poarta punandu-i lacatul.
Inainte sa plece din satuc se opreste la mormatul bunicului ei ,luandu-si ramas bun ,dar cand intoarce capul observa acelasi porumbel pe cruce
-Stiu ca tu esti ,sper sa ma ierti daca am luat decizia acesta .spuse ea plecand spre statia de autobuz.
Ajunge in statia de autobuz ,cand verifca prin buzunare ,realizeaza ca a pierdut banii de bilet ,si speriata nu stia ce sa faca .
Autobuzul soseste in statie ,dar fata pierzand si banii ramane pe banca .
Dupa ce toata lumea urca soferul o vede si coboara jos .
-unde vrei sa mergi?
-in atena dar am pierdut banii de pe bilet
-cum te numesti?
-annisia?
Soferul uitandu-se la ea ,inima se inmoaie
-haide urca te rog
-iti multumesc dar nu am banii de bilet
-am zis eu ceva de banii urca te rog ..
Fata ramane suprinsa de bunanate soferului.
Dupa multe ore de mers ,Annisia ajunge in Atena dar cand sa coboare din autobuz este strigata din nou de sofer.
-annisia stai.
-am facut ceva ,zise ea speriata
-uite acestia sunt pentru tine.zise soferul inmandui 100 de dolari
-da dar eu ..
-te rog i-ai si coboara
Fata din nou ramane surprisa de reactia lui si de bunanatatea din inima lui .
Ramasa singura in statie de autobuz si vazand oamenii din stanga si din dreapta, fata se retrage intr-un colt speriata ,si nedumerita in ce directie sa se duca.
Asa ca isi i-a inima in dinti si gasind prima iesire.
Apoi la iesire vede o strada lunga ,si decide sa mearga pe ea pana la capat .
Si mergand si uitandu-se in stanga si in dreapta speriata,obeserva un afis la un bar in care scria ca angajeaza personal
Obeservand afisul isi face curaj si intra in barul respectiv
CITEȘTI
Tradafirul cu Spinii
RandomEste o poveste bazata pe fapte reale Povestea unei fete care devine un star si pe care viata ii pune multe obstocale in viata si tradari? Oare va reusi sa treaca peste toate acestea? P.S Imi cer iertare pentru anumite gresile de scris ,va multumesc...