Apartmandakilerin hepsi asagidaydi bense sokağın basindayim beni fark etmemişlerdi. Birden pelin şu sokağın başındaki miray teyzoşum değil mi dedi. Gülay aa miray geldi miray geldi diye bağırıyordu birden herkes sokağın başına bakıyordu fatihte oradaydı şimdiden terlemeye başlamıştım. Sonra emin adımlarla yürümeye devam ettim. Kafamda fatih in bana hediye ettiği şapka vardı. Birden pelin yanıma doğru koştu bana sarıldı bende ona sarıldım kucağıma alıp dondurdum onu. Herkes bize bakıyordu. Pastanenin önüne gelince babaannem birden bana sarıldı çok ozlemisti beni belli. Sonra Bende babama sarıldım abim gel buraya esmer güzelim diye bana sarıldı. Anneme sarilmadim çünkü beni o gün hastanede bi başıma bırakıp gitmişti ben bunu hak etmemiştim. Gülay öyle bir sarıldı ki nefes alamiyordum. Gülay biraz daha sikarsan olucem diyince bıraktı beni. Sonra geri kalan herkese sarıldım fatih ve annem hariç. Sonra bizim eve çıktık tabii ar apartmanın hepsi de. Esma teyze ablam bide annem yemek yapıyor ben odama gecmistim abim can cucu güneş abla salonda oturuyordu bende valizimi odaya koydum sonra üstümü değişip salona geçtim abimle fatih üçlü koltukta oturuyorlardı. Abim gel buraya güzellik dedi bende geldim abicim diyip fatihle abimin arasına oturdum. Birden salona pelin damladi bakıyorum teyzoşum tarık enginciğimi kapmış bende fatihciğimin yanına geceyim dedi bende e hadi geç bakalım dedim fatihte gel bakalım prenses dedi (fatih peline prenses diyor) sonra annemler hadi buyrun sofraya diyince hepimiz sofraya dolustuk Fatihin yanına oturmustum bilerek güle oynaya yemeğimizi yedik. Sonra birden kapı çaldı.
Miray: senin ne işin var burda
Acaba kim geldi 10 beğeni bekliyorum arkadaşlar yorumlarinizi eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
famirrr♥♥♥
Randomarkadaşlar hikaye mirayin geldiği yerden başlamaktadır. bu arada fatih güneşin kardesidir ama güneş babasının parasını istemediğinden kendi ayaklarının üstünde durmak ister fatih güneşle yaşıyordur