furaaa napcsi

76 4 0
                                    

Szep jo reggelt mindenkinek. Amikor fel keltem asitottam egyet.mimden jo volt amikor eszembe nem jutott a tegnap esti beszede tomnak.gyorsan fel öltöztem es mentem haza.nem tudom miert,de muszáj volt el mennem onnan. ( amugy 9 óra volt).mar otthon vagyok,gondoltam veszek egy meleg fürdőt.mar epp lazultam , amikor valaki hiv. Öszinten nem nagyon akartam felvenni. Vegul irt.de miután el olvastam hogy bill irt, azonnal vissza irtam.de amikor el olvastam hogy mit irt,ra jottem hogy nem bill irt.

     Sprechen. Kami und „jemand“

Bill: miert mentel el? Nem volt jo a tegnap esti?
Bill: kamii
Bill: èdes ott vagy?
Kamilla: mi utott beled bill? Mit csinalt veled Tom?
Bill:Tom vagyok drágám.❤️
Kamilla: najó neked el mentek otthonról.xd
Bill: csakmeg szeretném kérdezni hogy miért mentél el?
Kamilla: nemtom,cdak haza jöttem.
Bill: oh.es mit csinálsz most?😏
Kamilla: most epp egy fiúval szexelek.
Bill:a házában?!!
Kamilla: nem az en hazamban.
Kamilla: nem csak vicceltem. Épp fürdők.
Bill: uuh az jo varjal mindjárt megyek en is.
Kamill: EMBER MI A FASZ!! IDE NE GYERE!!!
kamilla: tom!!
Kamilla: TOM!! NE GYERE IDE!!

    beszelgetes vege.

Gyorsan magam kore csavartam egy torcsit. Le szaladtam a lépcsőn es bezartam az ajtót. De el felejtettem be zarni az ablakot.( az en ablakom szebe van tomnak az ablakaval.) Fel mentem,es egy nem vart személy volt a szobamba. Az a valaki nemmas mint a mi draga perverz tomunk. En mintha ot se lenne oda mentem a szekrenyemhez . Nézegettem hogy mit is vegyek fel amikor Tom a ket kezet a derekamra helyezte, es a fejet pedig a vallamra hajtotta.
Tom: miert vagy mindig ilyen gyönyörű és illatos?
Kamilla: talan azért mert higenikus vagyok? Mondtam ertetlenkedve.
Kamilla: amugy ma miert vagy ennyire nyomulos ?
Tom: csak arra nyomulok aki tetszik. Na itt lesokkolodtam. HOGY MI ?!! TOMNAK TETSZEM!!?. hat hamár itt vagyunk akkor jatszok egy kicsit a tűzzel. A fenekemet hozza nyomom tomnak a nei szervehez,es ugy teszek mintha " véletlen" volt. Meg tettem.
Tom ezt pedig egy morgassal díjazta.
Kamilla: bocs vèletlen volt.
Tom: miert kersz bocsánatot? Kerdezte mikozben az egyik kezével le akarta venni rolam a törölközőt. De en nem hagytam magam. Gyors ki vettem egy melegítő nadrágot és egy bő nagyon bő pulóvert. Be mentem a fürdőbe ès bezartam az ajtót.
Először fel vettem a fehérneműt aztán a többi rahat. Kimentem.
Tom: nagyon aranyos vagy  kami. Mosolygott és kozelebjott hogy megöleljem. Mar elkeztunk 10 perce, amikor megszolalok.
Kamilla: ehes vagyok.
Tom: akkor gyere eszünk valamit. Mondta es fel vett az ölébe,es ugy mentunk le.
Tom: mit szeretnél enni? Kerdezte mikozben lerakot a konyhapultra,es el kezdte nèzni a szemem.
Kamilla: gofrii!! 
Tom: jolvan. Mondta es kozben el mosolyodot. Tom el kezdet csinalni a gofrit.
Kamilla: nem is tudtam hogy tudsz főzni vagy sütni.
Tom: sokmindent nem tudsz még rolam. E kozben irt bill. Fel mentem a mosdóba.

  Beszélgetes

Bill:nem lattad tomot? Nem talalom őt.
Kamilla: de bill itt van nalam.
Bill: oke ....es ahogy vissza neztem az uzeneteket,latom hogy  tom rad akar mászni.
Kamila: hat ja ,de ma valahogy mas.
Bill: lehet hogy tetszel neki.
Ekozben tom mar a nevemet kiabalja aggodva.
Kamilla: bocs bill most mennem kell,majd meg beszèlunk.
Bil: okeeee puszii..

Beszélgetes vege

Lementem.
Kamilla: ittvagyok csak valamit kerestem.
Tom oda jott hozzam es jo szorosan meg olelt.
Tom: azt hittem hogy mar valami bajod van.
Kamilla: mi bajom lett volna.
Tom: mindegy gyere kesz a fofri.
Kamilla: gofriiiiiii. Mondtam es oda futottam. El kezdtunk enni.tom csak nezett es mosolygott,es ezt mondta nemetul"Wie kann jemand beim Essen so süß sein?“ de ezt halkan mondta.
Kamilla: hmm? Mondtak valamit? Kerdeztem Kajaval teli szájjal.
Tom: nem ,nem mondtam semmit.mondta kozben kuncogott.en csak megvontam a vallamat es tovabb ettem. Tomtem magamba a kajat.
Tom: meg ne fulladj picur.mondta nevetve.
Kamilla: nyemm fuljjadok megy. Mondta meg meg mindig teli szájjal.



Itt a kovi rèssszzz remélem hogy tetszeni fog.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 04, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

barát. vagy több mint barát?! || tom kaulitz||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang