Çok guzel bir gündü annem yine bagiriyor kalk kizim diye ben biraz uykuma cok duskun bir kizim abim basimda bagiriyor kalk diye bunlarin benle ne zoru var acaba bende bilmiyorum kalktim sonunda bugun ozel gunmu acaba abim evleniyomus hic sasmam yataktan gozum kapali kaltim direk banyoya girdim dus alamassam uyur gezer gibi dolasirim girdim banyoya dus alip ciktim direk annemgilin yanina gittim bide baktim onlar giyinmis kusanmis bir yere gidiyolar nereye diye sordum abim dugune dedi bende senin dugununemi dedim yok kiz amcamin oglu evleniyo ya ona gidiyoruz senide goturmuyoruz dedi bende tamam dedim zaten cokta merakliyim ya dugune gitmeye ciktilar annemgil ben evde tekim oh valla arkadaslari cagirdim hemen parti yaptik telefon caldi actim numarayida tanimiyorum actim siz kadriye doganin yakinimisiniz dedi tanimadigim bir ses bende evet annem olur dedim tanimadigim ses aileniz trafik kazasi gecirdiler bir hastane soylediler ben sok oldugum icim hic bir sey duymadim telefon elimden dustu aglamaya basladim direk hastaneye gitttim ve ailem olmus bunu kendim bile idrak edemezken baska birine nasil soylerim hic bilmiyorum durmadan arkadaslarim soruyor ne oldu diye benim hayatimda bugunden itibaren degisti.