Tom se líbá s Reginou?
Dobře, tohle je na mě trochu hodně, asi se zbalím a půjdu domů, stejně tu nemám co dělat, jen tu sedím jak švestka.Našla jsem Billa a oznámila mu, že jdu domů, on mi to jen odkýval a zamumlal něco v tom smyslu, že si mám dávat bacha, nebo co.
Už bylo dost pozdě, bylo něco kolem dvanácté a ten klub zavírá v jednu, takže kluky doma očekávám docela brzy.
Zkrátila jsem si cestu přes park a sedla si ještě na lavičku a přemýšlela. Lovila jsem cigaretu z kabelky, našla jsem ji a vytáhla si zapalovač.
Zapálila jsem si a koukala do blba..jaká to byla vlastně šťastná náhoda, že mě ten večer Tom srazil..bůh ví, co by se mnou teď bylo, kdyby do mě nenarazil.
~~~
Ani nevím, jak dlouho jsem v tom parku byla, ale když jsem se zvedala z lavičky, přišel za mnou nějakej cápek.
Mohlo mu být kolem dvaceti, možná i víc.,,Hej hou! Co tady taková číča jako ty pohledává tak pozdě v noci sama?" zeptal se slizce a přišel se o něco blíž.
Byl cítit alkoholem.
,,Neříkej mi číča laskavě" vycedila jsem přes zuby
,,Dobře, dobře. Nemáš chuť na takovej sexíček v parku, prdelko?" dodal a chytl mě za zadek
,,Přestaň se mě dotýkat!" vyprskla jsem, začal mi zajíždět rukama pod šaty a chystal se mi sundat kalhotky, což však nestihl, protože ho někdo sejmul.
(boha myho😭),,Už zas ten zasranej Ron?" naříkal Tom, který si protřepával ruku.
,,Pane bože!" vyjekla jsem a vrhla se Tomovi kolem krku
,,Ježíšku, klídek, nic se nestalo" dodal a uchecht se
,,Ale mohlo.." řekla jsem a odtáhla se,,Hlavně, že jsi vpoho. Taak jdeme dom!" prohlásil asi nejopilejší Bill, víc už se snad zlít nemohl.
Bill stěží chodil a Tom na tom taky nebyl nejlíp, ale oproti Billovi..
Nechápu, jak toho borce mohl Tom sejmout, když byl ten slizoun skoro ve stejném stavu, jako on sám.Doma jsem se dostala z šatů, převlékla se do mikiny a delších kraťasů na spaní, odlíčila se a šla si lehnout do postele, kam chvíli po mně přišel i Tom.
,,Dobrou noc, dobře se vyspi" popřál mi Tom a já měla provokativní náladu
,,Ty taky a sladké sny, ať se ti zdá o Regině.." odpověděla jsem
,,Cože?"
,,Nic, dobrou" řekla jsem a zavřela oči~~~
Je osm hodin, Tom ještě spí a asi ještě dlouho bude, po tom, co včera předváděl.
Zamířila jsem do koupelny, kde jsem se vysprchovala, upravila a převlékla. Poté jsem sešla do kuchyně, protože jsem měla docela hlad. Udělala jsem si volské oka, protože na nic jiného jsem nějak neměla chuť, ani náladu dělat.
,,Dobré" slyšela jsem někoho, jak mluví ze schodů. Byl to Bill.
,,Dobré" oplatila jsem mu to
,,Jak ti je?" ptala jsem se ho
,,Celkem dobře, což je divný" odpověděl a já se usmála
,,Dáš si vajíčka? Udělala jsem jich víc"
,,Jasně, díky"Po snídani jsme dali nádobí do myčky a sedli si k televizi a sledovali pořad, co zrovna běžel.
Vytáhla jsem si telefon a hledala si nějakou brigádu. Nakonec jsem našla nějakou v zdejší kavárně, že prý hledají pokladní a že berou i sedmnáctileté.
Hned jsem tam napsala a oni mě přijmuli. Měla bych nastoupit zítra.,,Dobré ráno vespolek!" vyjekl Tom, který asi právě vstal
,,Spíš dopoledne, je jedenáct" poznamenal Bill a já se zasmála
,,Ale narovinu, divíš se, že spí takhle dlouho, když včera dělal takový vylomeniny?" ptala jsem se Billa a byla to spíš řečnická otázka
,,Vlastně ani ne" odpověděl a zasmáli jsme se,,Hele Ash, chtěl jsem jít odpoledne do nákupáku. Nechceš jít se mnou?" zeptal se náhle Bill
,,Ráda bych šla, jenže nemám moc peněz" odpověděla jsem
,,To vůbec nevadí, něco ti koupím" dodal a já začala máchat rukama
,,Ne, ne, to v žádném případě. Už mi stačí to, že tu můžu bydlet"
,,Ale prosimtě, prostě jdeš. A teď se tě na nic neptám!" přikázal mi Bill a já už se nesnažila vzpírat.Když byl čas oběda, Bill nám objednal Čínu. Pak jsem se šla převléct do nějakého oblečení, co se hodí alespoň trochu na veřejnost a poté jsme vyrazili.
,,Hele, teď nic proti tobě, ale ta Regina se mi nějak nezdá.." začal Bill téma, které jsem s ním stejně chtěla probrat
,,Chová se teď jinak, než jak jsem ji znala" odpověděla jsem
,,Asi jsi si všimla, jak se furt lepila na Toma.. normálně by mi to bylo ukradený, nezajímám se o jeho úlety na jednu noc, ale z nějakého důvodu nechci, aby spolu něco měli. Přijde mi taková prostě..že se jí nezbaví" dokončil jeho myšlenku Bill,,Taky mi nebylo zrovna dvakrát příjemný pozorovat jak se spolu ocucávali v tom klubu po tom, co mě Tom pozval tancovat rádoby ploužák, plus mě ještě přemlouval a skoro prosil na kolenou"
dodala jsem.Po asi půl hodině jsme dorazili do nákupáku, kde mi Bill vybral nějaký fakt pěkný kousky. Nemyslím tím spodní prádlo..ale trička, na ty má fakt vkus.
Potom jsme šli do drogérie a vzali tam takový ty potřebný věci jako šampóny, sprchové gely, deodoranty atd., však to známe. Když jsme měli vše potřebné vrátili jsme se domů..
☆.𓋼𓍊 𓆏 𓍊𓋼𓍊.☆
ČTEŠ
We Met On The Street
Fanfiction,,Kdo jsi a co jsi dělala v tuhle hodinu, v tomto stavu na silnici?" ptal se mě mladík, který mě vezl nejspíš do nemocnice, pomalu se mi začalo zpravovat vidění a když už jsem měla zrak v pořádku, viděla jsem chlapce s dredy sepnuté do culíku.. ~~...