Tardor del 2018.
- Potter, quins ulls més bonics que tens... - el to suggerent era evident a la veu d'en Draco.
- Són per mirar-te millor!!
- Potter... quin nas més bufó que tens...
- És per olorar-te millor!! - En Harry li seguia el joc gustosament mentre s'anava vestint.
- Potter... quina boca més dolça que tens!! - li deia entre petó i petó.
- És per menjar-te millor!!! - En Harry va riure mentre desistia d'acabar de vestir-se. - Això és el que volies sentir?
- Si m'encanta aquest conte muggle!!! Estàs segur que és per nens?
- Si Draco, només tu ets capaç de treure-ho doble significat a un conte infantil. Tens una ment calenturienta i perversa...
- I t'encanta!!
- La veritat és que si, però ara ens hem d'acabar de vestir que ens esperen. Tu ja estàs a punt? Ajudes a la Lily? Últimament té unes crisis terribles amb la roba.
- Lily, nineta!!! El Déu de l'estil i l'elegància ja ve al rescat! Perquè si ens hem de fiar del teu pare... - això últim ho va dir amb un fil de veu perque el pare de la criatureta no el sentís.
En Harry va aprofitar per acabar-se de vestir i baixar cap a la sala, per posar-se la jaqueta i la bufanda, just a temps i amb puntualitat per evitar una crisi amb el seu home. Moments després va baixar el seu home.
- Crisi solucionada, no se exactament en què consistia, però sembla ser el el teixit del jersey feia que els dos tons de color negre no es veiessin perfectes, res que un cop de vareta no pugui solucionar.
En Draco va agafar la mà d'en Harry i el va fer voltar sobre si mateix.
- Estàs guapíssim, aquests pantalons et queden... quin cul!!! Segur que no tenim temps? - En Draco movia les mans per tot arreu, de cop semblava un pop.
- Dracoooo...- la veu d'en Harry era suplicant, suplicant que si us plau parés, que ja estava fent ús d'un autocontrol que no tenia.
- Està bé, està bé!! Però si us plau treu-te aquesta bufanda. - en Draco va girar el cap cap a les escales i va cridar- Lily!!! Va mustela!! Que se'ns farà tard!!!
- Què li passa a la bufanda?
- Qui li pissi i li bifindi? Que és horrorosa, hauria d'estar prohibida aquesta convinació de colors. Lily!!! La puntualitat és important!!
- Però...
- Ni però ni punyetes? No te n'he regalat mil de més elegants? Va canvia-la. - va dir amb exigència.
- Tot això és perquè no he triat una de les 300 bufandes negres i totes iguals que em regales cada Nadal? Tanta ràbia et fa que aquesta, la meva preferida perquè és la més suau i llarga, me l'hagi regalat en Ron? - en Harry es començava a enfadar. De debò en Draco faria un drama per una bufanda?
- Si vols coses suaus i llargues espera't a que tornem del sopar. I ara si us plau treu-te aquesta cosa. No es mereix ni el nom de bufanda. No és perquè té l'hagi regalat en Ron. No sóc tan insegur. Simplement és que és horrible.
- No és horrible. I la combinació de colors no està malament. Però clar com que no es del teu equip...
- Per favor, no siguis infantil, aquesta rivalitat està més que superada!
- En serio? perquè jo diria...
- Tu no diguis res, si dic que està superat està superat. Tampoc és com si fos tan important... tens un fill a Slytherin ho recordes? Hem superat coses pitjors que un desacord per un equip.
- Tu també!
- I tant només faltaria que el meu fill no fos un Sly!! Penses dir alguna cosa a la teva filla?
- Ara és la meva filla? Pensava que era la nineta dels teus ulls!
- Lily!!!! Va!!! El teu pare m'està posant histèric i la impuntualitat Potter més!!! Espero que la branca Evans sigui més agradable. I puntual. I tingui millor gust. Es horrible tota aquesta cosa Potter.
- Tu ets un Potter!!!
- Jo aporto estil i puntualitat britànica al cognom Potter. Desde que que existeix en Draco Potter, que aquesta família només ha pujat de categoria. Ja sé t'hauria pogut encomanar alguna cosa Malfoy, no?
En Harry fa gestos de vomitar, amb cura de que en Draco no els vegi, tampoc és que es vulgui arriscar a dormir al sofà per més còmode que sigui.
- El que és de categoria és l'ego Black!!! De veritat que hauria d'haver fet cas a en Remus quan em va preguntar si m'ho havia pensat bé!!!
En Draco s'acosta a en Harry a poc a poc fins que els pits de tots dos es toquen.
- Els Black som elegants, refinats, tenim estil propi i som uns amants fantàstics, tenim atrapats pels ous.
A cada adjectiu li ha anat picant el pit amb l'índex, però després de l'últim l'agafa de l'entrecuix amb fermesa però delicadament fins a fer-lo gemegar.
- I amb un ego descomunal!!!
- Proporcional al de l'eina que traginem. Lily!!!
Ara s'acaricia ell mateix per remarcar el tamany que carrega.
- Ja vaaaaaa!!!!!
La veu de la Lily trenca el moment.
- A quina hora havíem de ser a casa els Dursley? A les 19h? - Es treu el rellotge de butxaca i comprova l'hora- Lily!!!! En menys de 5 minuts hem de tocar el timbre!! Beneïda sigui la aparició, amb el trasto muggle no arribaríem ni de conya! Harry??!?!! De veritat encara no t'has tret aquesta cosa? Ni que fos la bufanda de Gryffindor!! Per Salazar... De veritat penses sortir amb al bufanda dels Chudley Cannons? Si és que s'ha de ser hortera...
- Papa, si vas amb aquesta merda taronja i blanca penjada al coll jo no vinc amb tu. Si almenys fos de l'equip de la mama...
En Harry no té opció, mai té opció. Sempre són ells dos contra ell. Es treu la bufanda i se'n posa una de negra i aburrida. En Draco i la Lily somriuen satisfets, just després s'abracen tots tres i es desaparetren per anar a sopar a casa en Dudley i la seva família.
YOU ARE READING
Fictober 2023
Fanfiction31 dies i 31 històries seguin els prompts de @drarrystories a twitter. Totes emmarcades dins el mateix univers de Harry Potter.