30. Bölüm ~ Röportaj ~

167 32 64
                                    

"Bunu yaptığına inanamıyorum. Harikaydın Annie-"

"Kapa çeneni." Sarışın kadın sürücü koltuguna otururken Reinerla arkaya alel acele yerleşen Bertholdt a dikiz aynasından kaşlarını çattı. "Hayatımda gördüğüm en büyük aptalsın."

"Ona defalarca anlatmamanı söylemiştim." Bertholdt kızgınca Reiner a döndü. "Bu benim meselem, Annie nin dahil olmasına gerek yoktu."

"Bir gün ifşa olacaktın zaten. Görünen o ki Annie de yaralandığın gün bir şeyler çevirdiğinden şüphelenmiş." dedi Reiner. Keyifsizce araba ilerledikce giderek küçülen PPD ye baktı. "Gerçekten peşimize kimse düşmeyecek mi?"

"Çünkü gercek suçlu onlar. Bana hiçbir sey yapamazlar."

"Az önce serumla seni konuşturmak üzere olan suçlular." dedi Annie ters ters. "Pieck e yardım ederken aklından ne geçiyordu? Her zaman katillerden nefret eden sen değil miydin? Hangi boktan sebep seni Eren i öldürtmeye itti? Sen böyle biri degildin. Belki de sana serum vermelerine izin vermek cok daha doğru bir karar olurdu."

Bertholdt şaşırdı. Annie nin sahiden her seyden haberi var gibiydi. Kaşlarını çattı. "Madem her şeyi biliyorsun, o çok sevdigin kocanın söylediği yalanlardan da haberin vardır. Önce ona hesap sor."

Annie cevap vermedi. Sürmeye devam etti. "Çocuk gibi davranıyorsun."

"Erwin sana ne verdi?" Reiner arabadaki rahatsız edici havayı dağıtmak için konuyu değiştirdi.

Bertholdt kağıt parçasını cebinden çıkarıp açtı. Anlamsız harflerle dolu bir karalamaydı sadece. Reiner kağıda göz gezdirdikten sonra "Bunlar adres kısaltmasına benziyor. O. Bv. 11. St. Rav. K2. 22.00. O ile başlayan bir bulvar adı. 11. sokak, Rav da, kat 2, saat on." dedi. "Zeke yi bir yere mi çağırıyor? Rav. da neresi?"

"Umurumda değil. Zeke de hemen onunla görüşürdü zaten." Bertholdt kağıdı avucunda buruşturup cebine geri tıktı.

"Zeke nin Eren i nerede sakladığını biliyor musun?" dedi Annie.

"Beni durdurmak için kurtardıysan PPD ye geri dön Annie." dedi Bertholdt sertçe. "Yanımdaymış gibi davranıp Eren i kurtarmaya çalışıyorsan asla-"

"Öyle bir niyetim olsaydı Reiner da ben de seni daha önceden Mike a gambazlardık." dedi Annie huysuzca. "Her ne kadar yaptığın şeyin ahmakca olduğunu düşünsem de senin yanında olacağız... Her zaman öyle olduk."

"Evet." Reiner da destekledi. Elini Bertholdt un omzuna koydu. "Salakça davransan da arkadaşız sonuçta."

"Salakça davranmıyorum. Öyle davranan sizsiniz." Bertholdt elini itti. "Sorgu odasına alındığımı nereden öğrendiniz? Arlert mi söyledi?"

"Hayır, Mike ile seni sorgu odasına girerken gören bendim." dedi Reiner. "Sonra Annie de gördü ve... gerisini biliyorsun işte."

Bertholdt Annie ile Ackerman hakkinda konuşmak istiyordu ama Annie agzını açmıyordu. Armin e kızgın mıydı? Ne düşündüğünü kestirmek zordu. "Arlert beni kaçırdığını öğrenince sana kızmayacak mı?"

"Arminle aramdaki mesele Armin ve benden başkasını ilgilendirmiyor." dedi Annie. "Ne sanıyordun? Armin ile aram bozulunca onu terk edeceğimi? Ne Mikasa yı ne Levi yı içeri attırmayı umursamıyorsun Bertholdt. Adalet için degil, sen kendini düşündüğün için Zeke ye yardım ediyorsun. Bu yüzden mi dügünümü mahvettin? Mutluluğumu istediğini söylerken bana yalan mı söylüyordun? Arkamdan iş çevirdiğini inanamıyorum. Armin bir yalancı olabilir ancak senin de gözümde ondan bir farkın yok."

"Annie-"

"Ve en kötüsü de ne biliyor musun? Beni Armin den daha iyi tanımana rağmen bunu yapmış olman." Annie nin yüzünü goremiyordu ancak sesinden hayal kırıklığı akıyordu. "Sırtıma bir bıçak saplasaydın canım daha az acırdı."

ACKERMANS 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin