Bugün tarih 12 nisan babamın , Hakan DEMIR 'in 1.yıldönümü ve bi nevi vasiyetinin acıklanacagı gün .Sabah alarmın sesiyle uyandım aslında sabahın olduğu bile bellisizdi çünkü odamın her tarafı siyahdı bunu düşünerek kalkıp pencereleri açıp perdeyi araladım ilk başta gözlerim güneşten kamaşsada sonra alıstım bir süre dışarıyı izledikten sonra ağır adamlarla banyoya ilerledim soğuk suda duş alıp üzerimi giyindim siyah pantolon siyah sporcu aleti ve siyah deri montumu aldım sabahları kahvaltı yapmadığım için bi sigara yaktım sigarayı dudagıma yerlestirdikden sonra motorumun anahtarını alıp evden ayrıldım. Hızı severdim beni soyutluyo gibi hissederdim ne nevi .O yüzden son hızda babamın yaşadığı dağ evine sürdüm .Dağ evinin önünde park ettikden sonra yine ağır adımlarla eve girdim beni gören hizmetciler ve korumalar bi adım öne çıkıp bi seyler mırıldanıyodu ah hadi ama ben daha 18 yaşında bile değilim bu kadar abartmamalısın ama onlarda haklı suan bu kapıdan 17 yaşında olan bi kız çocuğu gibi giriyorum ama çıkarken yeraltı dünyasının başı Hakan DEMIR'IN tek mirascısı ve bu yönden Yeraltı dünyasının başı ve dudak ucuklatacak bi servetle çıkan daha henüz 17 olan ve bu yüzden herkesin imrenerek baktığı MIHRISAH DEMIR olarak çıkacaktım .Bunu istiyo muydum bu soruyu bana 2 yıl önce sorsalar kesinlikle Hayır derdim ama simdi uyuşturucu yüzünden abisini kaybetmis ve annesinin evlat açısına dayanamayıp intihar eden ve bunların hepsinin tek suçlusu babası olduğu bi kız için bu sorunun tek ve en net cevabı evet olurdu. Ve ben bundan sonra en güçlü olmak için yemin ettim ben MIHRISAH DEMIR kendini karanlığa kapadan herkesden intikam almak için bu kapıdan çıkıyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YOL
General FictionYürüyorum havada hafif yağmur esintisi unutturuyo sanki herseyi her adım atışımda biraz daha uzaklasıyorum sanki hayatımdan ama insan kendi hayatından ne kadar uzaklasa bilirki biliyorum aslında bu yürüdüğüm yolun bile sonu karanlık benim yolum kara...