1-Kaybolan Dünya

144 9 20
                                    

    

      Bu hikaye bir hayran kurgusudur. Karakterler, isimler, yerler ve olaylar tamamen kendi hayal ürünümdür. Benzerlikler tesadüfdür. Etkilendiğim diziler olmuştur
    
     Kullandığım resimler, Pinterest'den alıntıdır. Yükleyenlerin hakları saklıdır. Onları sadece hikaye kapağı ve içeriği oluşturmak için kullandım.

       Keyifli okumalar diliyorum. 💚❤️ 

                            22/Ekim/2023

                    ~~~~~~

     2168 Dünya gezegeninin son görüldüğü tarih...

     - Dünya kayboldu. Bir sis bulutunun ardında artık.

     - Bir daha ulaşabilecek miyiz dünyaya?

     - Belki. Ama zamanını bilemeyiz...

                    ~~~~~~

                  Ön söz

     2032 yılı... Uzay çalışmaları çoktan tamamlanmıştı. Yeni Hayat için uzay istasyonları kuruldu. Önce denemeler için seçilenler geldi bu yerleşim birimlerine. Uzay yolculuğu çok basit hale gelmişti. Uzayda koloni halinde dünyayı izliyordu istasyon görevlileri. Dünya ve istasyon arasında gidip gelen uzay araçları gönüllüleri taşıyordu buraya.

     Bu günlere öyle çok basitçe gelinmedi. Yüzyıllardır süren çalışma ve araştırmalar sonucunda dünyanın sona yaklaştığı keşfedilmişti. Dünya üstündeki ülkeler bünyelerindeki tüm bilim insanlarını bu işe yönlendirdi. Yeni yaşam merkezleri kurulmalıydı. Kurtarabilecekleri kadar insanı alacaklardı uzaydaki merkezlere. Bu arada yaşamak için yeni bir gezegen bulma araştırmalarını da hızlandırmışlardı.

     Amerika, Rusya, Japonya ve Çin dört ana güç, uzayda yaşamak için dev uzay gemileri üretmiş bunlara insanları nakletmeye başlamıştı. Dev uzay gemilerine alınanlar çocuklar ve gençlerdi. Kırk yaşın üstü bilim insanı, mühendis, doktor, bilişimci gibi önemli mesleklerden değilse uzay gemilerine alınmıyordu. Ayrımlaştırma başlamıştı o zamanlarda. Şimdi bunun akıllılık olduğu ile övünüyorlardı.

                    ~~~~~~

     Dünya liderlerinden bazıları, büyük hatalar yaptıklarını geç anladılar. Nükleer bombalar, savaşlar dünyanın tüm dengesini yerinden oynamıştı zaman içinde. Doğa intikam alırcasına dünyayı sarıyordu.

     Dünyada savaşlar durdurulamıyordu. 2028 yılında Savaşa katılmayan ülke neredeyse yok gibiydi. Savaşmak istemeseler bile üstlerine nükleer bombalar atılıyordu. Bazı liderlerin hırsları insanlığı felakete sürüklemeye devam ediyordu. İnsan nüfusu azalmaya, yerleşim yerleri harabeye dönmeye başladı. Dört dev ülke ele geçirdi dünyayı. Asla ara verdirmiyordu savaşa. Ama uzayda yaşama çalışmaları yaparak kendilerini kurtarma çabasına da girmişlerdi. Sonunda başardılar. Artık uzay istasyonu gemilerde yeni hayat başlamıştı 2032 yılında.

                    ~~~~~~

     2030 yılında buzullar süratle eriyor karalar giderek küçülüyordu. Bilinmeyen hayvan türleri ortaya çıkmıştı. Ve her yıl giderek çoğalıp, büyüyorlardı. İnsan dışında, bilinen tüm canlılarda değişim başlamıştı. Mutant hayvan ve bitkiler giderek çoğalıyordu.

     Dünyada sular kirlendi denize karıştı. İlk bilinmeyen canlı türü denizlerde görüldü. Denizde bulunan bazı canlılar mutasyona uğramıştı. Küçük canlılar her geçen yıl büyüyordu. Yıllar geçtikçe karalarda da mutasyona uğrayan bilinen canlı türlerinin yanı sıra bilinmeyenlerde varlıklarını gösterdiler. Ve onlarda büyüyordu giderek. Nükleer başlıklı silahlar dünyayı insanlardan arındırıp başka canlılara bırakıyordu sanki. Tanrı'nın verdiği bir ceza değildi bu. İnsanların kendi kendini yok ettiği cehennemdi artık dünya. Üstüne ateşin külü yağan cehennem.

New World & New Life ~ Yizhan ~ Wangxian ~ Yeni Dünya & Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin