#Bowlen

192 3 1
                                    

Pov Emma:

Het is vandaag 2 maand geleden dat Caro het uitmaakte, het doet nog steeds pijn. Ik denk ik wel gevoelens te hebben voor Scott en volgens mij is dit ook wederzijds maar na alles van Caro.. het heeft lang geduurd tot ik men gevoelens deelde met Caro en dat vertrouwen is nu helemaal geschonden dis ik ben bang iemand anders te vertrouwen ermee..

Ik had het wel goed met Caro maar ik wou nog niet dat iedereen het wist en volgens Caro was dit ook de reden dat ze me niet meer wou maar ze papte al enkele tijd aan met Vince. Ze had dit me eerlijk verteld nadat ik hen betrapte tijdens het zoenen in de meisjes kleedkamers. We besloten wel gewoon vrienden te blijven maar het deed altijd nog zoveel pijn als ik hen samen zag, en er ging altijd een jaloerse stroom door me lichaam als ze over Vince praatte.

Vandaag gaan we bowlen met wat vrienden (Vince, Caro, Yemi, Maria, Scott, Merel, Camille en Eline). Toen ik aankwam hoorde ik dat er ma 6 personen per baan dus we moesten opsplitsen, mij maakte niet uut bij wie ik zat maar toen in hoorde dat ik bij Vince en Caro alleen moest.. ik had geen zin heel de tijd op hun klef gedrag te moeten kijken.

Bij de eerste ronde had Caro gelijk een strike en Vince kuste haar als beloning maar recht voor mij. Men wereld storte op dat moment in. 'Ik uhm moet naar de wc', zei ik en liep naar de wc en sloot mezelf op in een wc kotje en storte helemaal in.

Struggle With My FeelingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu