7. i need you

56 4 2
                                    

Prezent

"Jisuuuuuung!" Băiatul sare din pat și aproape că ajunge pe podea. Speriat și confuz, de asemenea încă adormit, Jisung se uita în stânga și în dreapta încercând să caute sursa zgomotului. Nu după mult timp ușa dormitorului i se deschide larg și înăuntru intră Felix care sare peste el.

Jisung încearcă să îl îndepărteze însă nu reușește, era de neclintit "Felix o să mă omori!!!"

Felix rade și în sfârșit de ridică de pe Jisung și se așează lângă acesta în pat "Jisung" Felix se uită atent către el și zâmbește

Jisung însă este în continuare confuz "Felix ce vrei?"

Felix îl îmbrățișează pe Jisung, lipindu-se total de el "Am auzit că astăzi ai o întâlnire"

Jisung își dă ochii peste cap și începe să îl împingă pe Felix "Nu este o întâlnire." Iarăși este în zadar, Felix este precum o lipitoare iar Jisung își știe deja soarta, va rămâne lipit de acesta până când Felix decide să îi dea drumul.

"Ba daaaa este o intalnireee!" Începe să îl zguduie pe Jisung și să țipe "Apropo la cat trebuie să vă întâlniți?"

"12, și că tot a venit vorba tu ce cauți aici?" Răspunde Jisung

"Eram plictisit și am deja pe cineva în locul meu la cafenea. A da și este deja 11:30 ceasul" Felix spune în timp ce se ridică din pat și îi deschide dulapul lui Jisung apoi începe să îl aleagă hainele "Astăzi nu vei purta costum! Și să nu aud vreo abatere!"

Jisung se ridică și el și pășește către baie. Cat despre Felix, îl ignoră total știind ca nu are rost să îl contrazică deoarece oricum va pierde împotriva lui.

Câteva minute mai târziu acesta iese din duș, doar un prosop în jurul soldurilor. Se apropie de pat și privește hainele alese de Felix

În schimb Felix stă în pat și îl privește ciudat pe Jisung "Jisung dacă nu ar fi fost Changbin-"

"Ah-ah! Nici să nu aud!" Îl oprește Jisung știind ca orice urma să spună ar fi doar o prostie "Și ce-i cu hainele astea?"

Era o pereche de blugi alături de o bluză neagră. Lângă aflându-se sacoul său preferat, însă nimeni nu știe asta decât Felix. Foarte simplu însă problema era următoarea, erau identice cu hainele pe care Felix le purta în acest moment.

"Astăzi, după întâlnirea ta cu Minho, eu, prietenul tău Felix, te voi scoate la o altă întâlnire alături de mine în calitate de side chick!" Spune acesta în timp ce îi înmânează hainele lui Jisung și îl împinge către baie pentru a se schimba.

Jisung râde către acesta, uitând imediat de partea în care Felix spune iarăși despre întâlnirea sa cu Minho.
"Bine, gata, mă voi schimba și după sunt al tău."

Felix rade și îl lovește încet peste braț apoi își pune mâna peste gura "Jisung, cum poți spune așa ceva, îl am pe Changbin și numai pe el."

Jisung rade iarăși iar Felix în sfârșit se simte împlinit atunci când își vede prietenul râzând după foarte multă vreme. Era fericit pentru Jisung, văzând ca încă este același băiat care râdea la orice glumă, chiar dacă o mare parte din el nu mai este la fel ca în trecut, Felix știe ca Jisung cel haios este încă acolo.

Sweet LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum