37. Bölüm ( +18 )

5.8K 169 71
                                    

Smut uyarısı +18 ♂️

Gençler smut uyarısını gördünüz. Bakın rahatsız olacak olanlar direkt en alt metine inebilir. Yani yaprak koyduğum yere.
Çünkü ağır bir smut var.
Baştan uyarımı yapayım.

Ve baya uzun bir bölüm oldu
Keyifli okumalar ❤️

🍂🍂

Loş olan odada kımıldamadan ne kadar bekledik bilmiyorum ama öpüşme seslerimiz odayı esir almıştı. Saat ise akşam bilmem kaça gelmişti.

Burak dudaklarımdan ayrılıp önce yanaklarımı öptü. Sonra da çenemden duran parmaklarıyla başımı çok az yukarı kaldırarak dudaklarını alnıma yasladı. Dudaklarını çekmeden hafif gülümseyip iç çekti. "Haydi bebeğim gidelim" diyerek elimi tuttu ve beni kapıya doğru sürdü. Elini kapı koluna götürüp aşağı indirecekti ki ondan önce davranarak elimi kapıya yasladım. Burak'ın bana bakmasına fırsat vermeden omuzlarından tuttuğum gibi sırtını arkasında kalan kapıya yasladım.

Benden bu performansı beklemediği için yamuk bir ağızla gözlerini zevkle kıstı. Yüzüne bakma tenezzülünde dâhi bulunmadan parmak ucumdan hafif yükselip başımı boynuna götürdüm ve dil darbesiyle sertçe yalamaya başladım. Çok güzel tadı vardı sevgilimin...

Ben sertliğimi artırdıkça ağzından inleme kaçarak derinden ahladı. O her böyle caydırıcı bir şekilde inlediğinde kulağıma ritimleri hoş bir şekilde tutulan bir fon müziği gibi geliyordu. Adeta beni kendine çağırıyordu. Hal böyle olunca bütün benliğimle kendimi ona teslim etme isteği doğuyordu bende.

Dudağıma yapışan tadını, dilimle süpürür gibi yapıp alt dudağımı ağzımın içine alıp emerken, biraz geriye çekildim. Pürüzsüz beyaz teninde bana ait izler oluşmuştu çoktan. Bu da ister istemez beni daha çok günaha itiyordu. Hemde kendi elimle bu duygu yüklü günahta balıklama yüzüyordum. Fena halde tahrik olmuş olup, tüm kanı tek bir uzvumda toplatmıştım. Alt tarafım şimdiden keyifli sancılara gebe olmuştu.

Göz göze geldiğimizde gözlerini yummuş dudaklarını yalayarak kesik kesik inliyordu. Elimi sert olmayacak şekilde çenesine götürüp dudaklarını daha çok öne çıkarttım. Büzüşen dudaklara bir dakika kadar bakarak yüzümü yüzüne yaklaştırdım ve yumuşak dudakların kavuşmasınaa vesile oldum. Dudaklarım dudaklarının üzerinden çok güzel kayıyor, emiyor, dişliyor ve dâhi kanatırcasına yük bindiriyordum.

Tüm benliğiyle kendini bana teslim etmişti. Elim teninden ayrılmadan çenesinden kayıp aşağılara doğru sürüklendi. Her iki elim kas yığını olan adamın üzerindeki ince beyaz örtünün düğmelerini buldu. Ve usul usul çözmeye başladı.

Gömleğinin düğmelerini göbek deliğine kadar açtım. Kaslı göğüslerini er meydanına çıkartırcasına gömleğini iki yana savurup iştah açıcı göğüslere ışıldayan bakışlar attım. Bugün bu kaslı dolgun göğüsleri ağzıma alacak, tadını kana kana alamadan bırakmayacaktım.

Başımı kaldırıp yüzüne baktığımda harelerinin hâlen kapalı olduğuna şahit oldum. Aralık dudaklarından ıslık gibi gelen inleme sesleri kulağıma ilişince, çenesini atik bir hareketle tuttum ve boynunda kendime yeteri alan açmak için başını diğer tarafa çevirdim.

Sert hareketlerim ondan boğuk hormurtulara neden oluyordu. Yer yer kırmızı olan boynuna içim giderek baktım, baktım öyle bir baktım ki sertçe yutkundum.

Gözlerini açmadan elini kaldırıp parmaklarını saçlarıma daldırdı ve başımı boynuna gömdü. Anında teklifini kabul ederek boynuna hafif dişler attım. Dişlediğim yerler tahrik edici renkler versin diye dil darbesiyle ton verdim. Sevgilimin tadı gerçekten çok başkaydı. Dünyadaki en güzel meyveden bile daha hoş tat bırakıyordu damağımda.

GözYaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin