Леон
Както всяка вечер се издразних на родителите си. Лиса отново получи някаква паник атака а те дори не разбраха. Как може да са такива хора? Да не се интересуват от дъщеря си която не е добре.
След като се уверих че малката е добре и вече спи излязох просто за да не бъда вкъщи. Беше към 22:45. Знам че приятелите ми все още са на вън тъй като писах на Матьо който ми каза къде се намират.
Щом влязох в баскетболното игрище всички бяха там. Включително Лили и Джош който играеше с Матьо, Тони, Кевин и Габо.
"Здравейте" поздравих ги и всички погледи се настаниха върху мен.
"Айде бе брат все ендо от Испания идваш" обади се Тони хвърляйки ми топката и така се включих в играта.
По време на играта тъкмо Габо хвърли топката към коша когато го изпреварих удряки топката много силно на ляво за да не влезе обаче ударих някой по главата
"Боже добре ли си? Не беше нарочно" бързо отидох до Франческа и поставих леко ръката си на мястото където топката я беше удавила.
"Луди ли сте? Фран добре ли си?" включи се и принцесата "какво си мислеше давай пък ако удари някой голяма работа. Това е баскетболна топка знаел ли колко боли? " боже тази нейна уста.
"Казах че не беше нарочно. Много си се разговорила нещо. Защо не се скриеш да поплачеш? "
"Оо лъвчо край със сълзите ми. Твой ред е" каза злобно тя и погледна приятелката си която все още държеше главата си.
Малката си мисли че може да ми направи нещо. Глупачка. Да бях ударил нея.
Щом се уверих че Франческа е добре Продължихме с играта но този път по внимателно.
***
"Здрасти Леон" поздрави ме едно секси момиче докато вървях по училищните коридори. Ако не се бъркам трябва да е 12ти клас. По голяма е, но бих я минал и нея.
Закъснявам за час.
Погледна ме и прехапа устни. Май ще пропусна първият час.
***
Малко преди да започне вторият час влязох в класната стая където бяха всичките ми съученици. С принцесата се погледнахме на една стана докато минавах покрай нея за да отида при приятелите си.
ESTÁS LEYENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...