3.

2.6K 253 155
                                    

Taehyung

  Neden bi anda yanıma gelmişti ki şimdi?Yarattığı izleri ve zavallı yüzümü daha yakından görmek için mi? "Yüzünün hâli ne?"

  Bu çocuk şaka gibiydi cidden,bilmiyormuş gibi mi davranacaktı? "Bilmiyormuş gibi mi davranıyorsun cidden?Git başımdan." İlk kez ona sert davranıyordum çünkü beni gerçekten incitmişti.Ona sert davranmak benim canımı yakıyordu ama o beni umursamadan kırabiliyordu.

  Tek kelime daha etmeden yanımdan uzaklaştı.Masada ki kıza bir şeyler söyledi ve hızlıca kafeden çıktı.Hesabı ödedim,arkasından çıktım ve evime doğru yürümeye başladım.

****

   Yaklaşık on beş dakikadır yürüyordum.Bir ara sokağın önünden geçiyordum ki biri kolumdan tutup bir evin arkasına çekti.Korkuyla bağıracakken beni kolumdan tutan elin sahibi ağzımı kapattı. "Şşhh,bağırma sakın!Herkesi başımıza toplayacaksın." Gözlerimi açtığımda tahmin ettiğim kişi ile karşılaştım.Jungkook.

Sinirle onu ittiğimde ağzım açılmıştı "Ne istiyorsun benden?Rahat bırak beni!" Sinirle bağırdığımda güldü."Sana aşık olduğumu falan düşünmüyorsun değil mi?Kafede neden bahsettiğini söyle!" Bilmiyordu sanki,bilmiyormuş gibi davranması çok saçmaydı.


  "Bir şey demek istemedim James." James?James mi demiştim?Ah,kızacak."Jungkook.İsmim Jungkook Taehyung.James öldü." Cevap vermedim çünkü daha fazla burada durmak istemiyordum.Arkamı döndüm ve yürümeye başladım."Böyle daha çirkin görünüyorsun Taehyung." Arkamdan duyduğum şey içime oturmuştu,çirkin miydim? Göz yaşlarıma hakim olmaya çalışarak hızlıca uzaklaştım.

***

1 hafta sonra-Tanrısal bakış

Taehyung okula girdiğinde hızlıca sınıfa koşup sırasına oturdu.Kimse ile konuşmak istemiyordu.Fakat onunla konuşmak isteyenler var gibiydi. "Taehyung!Nerelerdesin?" Yanında koşarak gelen Jimin'e dönen Tae Jimin'in anında hayrete kapılan yüzünü görmüştü."Taehyung,bu maskede ne?"

***

Bu dun gece icin bir telafi bolumuydu bu yuzden minicik🤏🏻

Tamam belki biraz usenmis olabilirim

Hem cok istediginiz icin yb attim😡(4-5 kisi istedi)

Neyse umarim sevmissinizdirr

Yarin 12.30'da yb atacagim merak etmeyin uzun olacak

Lutfen bol bol yorum atin☹

Gorusuruuuzz💗

Daylight ||Taekook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin