Oy vermeyi unutmayınn
Ve şu fotoğrafla bölüme başlamak istiyorum
Canımın içi kulağı yerine başka yerleri için eğile bilirsin ve İlkin'im topuzun yüzünden manzarayı kaçırdık normalde söverdim ama sen olduğun için sövmüyorum...
Ebrar'dan
Vargas'ın uzandığı yatağa uzandım.Vargas'ı kendime çekerek öpmeye devam ettim.
Ah şu dudaklar benim ölüm sebebim bile olabilir..
(SMUT BÖLÜMÜ BAŞLIYOR PEK SMUT OLMADI GİBİ AMA YİNEDE RAHATSIZ OLACAK KİŞİLER VARSA OKUMASIN LÜTFEN BU BENİM RİCAMDIR)
Onun dudaklarını öpen bendim ama o yine cesaretinden mağdurdu.
Üstünde olan bendim ama o yinede cesaretinden mağdurdu.
Zaten terli olan vücudum Vargas'ın vücuduyla birleşince daha çok yanıyordum bu yüzden terlemem daha da artmıştı.
Zar zor aldığım nefes ve Vargas'ın altımda olmasında beni terletmiyor değildi tabii..
Nefesim kesilince Vargas'dan ayrılmak zorunda kaldım.
Kolumu biraz uzatıp perdeyi çektiğimde artık Zeynebi görmüyordum.
Tekrar Vargas'a eğildiğimde bu sefer boynunu öpüyordum..
Onu,onu öpmeyi,onun vücudunu,seviyordum
Bana iyi gelen nadir şeylerdendi
Boynundan biraz daha aşağı indiğimde Vargas'ın tişörtünden rahatsızlık duyduğum için geri çekilip tişörtünü çıkardım.Öylesine bir yere attım.
(Aklınıza diğer kitap geldi,anlıyorum)
Hızımı alamayıp eşofmanını çıkarınca Vargas'a baktım ve istediğini anlamam için küçük bir mırıltı çıkardı.
İstediğini anlayınca tekrar boynuma döndüm.Ama aklım hâlâ onun vücudundaydı.
Bu sefer beni engelleyen birşey olmadığı için aşağı doğru indim Vargas sebebini bilmediğim bir şekilde inledi.
Ama şuan bunu düşünmek istemiyordum bu yüzden kendimi Vargas'a odaklandırdım.
Birbirene değen kadınlıklarımız beni daha fazlasına itiyordu ama hastanede olur muydu?
(Tabikide olur ben yazıyorum)
Ağzım o malûm yere gelince (utandım yav) Vargas'ın inlemeleri odayı yıkacak derecedeydi.
Vargas hâlâ inlerken ağzımı daha çok haraket ettirmemle saçımı tutması bir olmuştu.
Beni saçımdan tutup daha çok bastırıyordu.
Bu benim için sorun değildi ve halimden gayet memnunum
Vargas'dan
Beni inlemelerin içinde kaybeden güzeller güzeli kadına baktım gerçekten bu hissi yaşamak mükemmelinde ötesiydi.
Evet o beklediğim anın gelmesiyle titreyerek inledim.Yan taraftan öksürme sesi gelince Ebrar duraksadı hadi ama şuan sırası mıydı?
Ebrar benim yüzüme baktı ve perdenin diğer tarafına geçti o sırada zeynebin bağırmasıyla sinirlenmek bir olmuştu.
Zeynep:BUNU BENİM NASIL YAPABİLİRSİNİZ YA AKLIM ALMIYOR
_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_--_-__-_-_-_-_-
OY VERMEYİ UNUTMAYINNN
SİZİ SEVİYOMMM 🐢