" Kau tak takut dengan aku ke ? Aku boleh buat apa saja aku nak la perempuan ! Nak bagi kau baby pon sekarang ni pon boleh ! Kau nak ke! "
Marahnya kepadaku matanya mula merah tanda tajam memerhati ke arahku.
" Please la Hayden lepaskan saya awak nak apa dari saya ? "
" Saya ada buat salah ke atau saya ada buat dosa ke dekat awak ni tanpa saya sedar ? kalau saya ada buat salah saya betul betul mintak maaf dekat awak "
Kataku dengan separuh merayu padanya biarla sekarang dia menurun ego demi lelaki dihadapan ini sudah penat dia ingin melawan lelaki ini.
Langkah kaki Hayden semakin menghampiri aku yang ketakutan auranya terlalu dingin.
"Aku nak kau la perempuan apa yang susah sangat kau nak faham ni ! "
Katanya kepadaku semakin Hayden mendekat semakin jauh aku mengelak daripadanya namun dinding telah menjadi penghalang untuk aku lari.
"Kenapa masa ni juga la kau nak ada dinding?" Desisku.
Dengan sekali retapan tangannya mula menarik tanganku kepalanya mula mendekat di leherku aku meronta tanda tidak suka tindakan lelaki ini.
"Jangan buat s s saya macam ni "
Terketar ketar badanku apabila Hayden mahu menghidu tubuh badanku.
" Bau kau wangi aku suka "
Knock knock
"Shit"
" Kacau betul la "
Aku mula menjauhkan diri daripada lelaki ini syukur alhamdulillah sungguh aku berasa selamat ketika ini apabila mendengar ada seseorang mengetuk pintu bilik.
"Masuk"
Suara garau Hayden mula bergema sekali lagi.Seorang lelaki berbadan sado itu mula memasuki ruang bilik ini matanya sekilas melihatku selepas itu terus lelaki ini berada betul betul dihadapan Hayden.
Ketinggian lelaki asing ini sama dengan tinggi lelaki pelik dihadapannya ini.
" Ace dove siamo stati distratti dal gruppo dei serpenti. Devi venirmi a trovare, temo che il nemico sappia dov'è la nostra base. "
[ Ace tempat kita kena serang oleh kumpulan snake . ]
[ Kau kena pergi tengok , Aku takut musuh tahu di mana markas kita. ]
Kata lelaki itu kepada Hayden.
Kan aku dah cakap diaorang ni pelik bahasa pon macam bahasa asing macam alien je cakap
desis hati Hanni.Mataku mula melihat kearah Hayden rahangnya jelas nampak mengetap menakutkan dengan semakin dingin matanya dari hijau bertukar warna merah.
Dengan cepat aku mengalihkan kepalaku kearah lain apabila melihat Hayden menatapku dengan tajam.
" Ok, vado, prepara la nostra squadra e assumi un'altra persona per vedere i progressi della mia bambina, non voglio che si faccia male, guardala da lontano "
[ Ok, aku pergi, sediakan team kita dan upah orang lain untuk melihat perkembangan little girl aku , aku tak nak dia terluka, perhatikan dia dari jauh. ]
Kata Hayden kepada lelaki dihadapannya.
" eseguirò il tuo comando"
[ Aku akan melaksanakan perintah kau ]
Semakin pening aku mendengar suara kedua dua lelaki ini mataku mula melihat kearah pintu dengan cepat aku mula lari daripada Hayden
Seketika aku berlari sambil memandang kearah belakang untuk melihat keadaan lelaki itu takut sekiranya lelaki itu mengingin akan diriku
Kedua-dua lelaki itu termasuk Hayden memandang kearahku dengan tajam dan dingin.
Tekakku terasa kering apabila melihat mereka sebegitu rupa dengan sepantas aku mula melarikan diri daripada bilik tersebut.
Terima kasih yang sudi baca buku saya
Nah coklat 🍫🍭
Jangan lupa vote hehe terima kasih 💞
Sorry kalau Author lambat update disebabkan saya busy sikit lately ni so ya nak update cerita kena ambik masa jugak 😳😆🌹