"cenk uyan artık" diye bağıran annemin sesiyle yerimden hopladım, saat sekizi geçmişti ve okul saat 8.30'da başlıyordu.. ve benim okulda ilk günümdü. eski okulum hasar nedeniyle kapatıldı, ve 12. sınıfın 2. döneminde yeni bir okula geçmek zor olsa gerek.
eski okulumda pek bi arkadaşım yoktu herzaman ki gibi sınıfın sessiz çocuğuydum, saçım uzun olduğu için genelde emo derlerdi.. anneme veda edip ağzıma iki üç lokma sokup otobüse yetişmeye çalıştım, tabii ki yetişememiştim, tüm hızımla koştum tam okulun kapısının önüne geldiğimde telefonumu evde unuttuğumu fark ettim.. gidip almayı düşündüm ama, "hey çocuk giriceksen gir kapatıyorum kapıyı" güvenliğin sesiyle attığım adımdan geri döndüm kapıdan geçtiğimde de güvenlik, "başkası olsa almazdı içeriye" diye sayıklıyordu ama ben onu dinlemiyordum tabikide şuan aklımda sadece, bugün telefonsuz nasıl bir gün geçireceğimdi..
sınıfımı bulduktan sonra tam içeri girecekken kalbimin yerinden çıkacakmış gibi attığını fark ettim, ve içeriden bağırş sesleriyle birlikte daha da gerilince titrediğimi fark ettim derin bir nefes alıp kapının kulpunu tuttum, ve açtım. hoca bir şeyler anlatıyordu benim geldiğimi görünce "evet çocuklar dün sınıfa yeni biri geleceğinden bahsetmiştim size, bu Cenk" dedi.
sınıfa göz gezdirdiğimde arka dörtülünün benim hakkımda konuştuklarını fark ettim, çünkü bana bakıp gülüyorlardı hoca, "tanıt kendini cenk" dedi onun verdiği strestle kendimi tanıttım.hoca "geçebilirsin çocuğum" dedi, yanı boş bir sıra görmeyi umut ederek göz gezdirdim, pencere kenarında boş bir sıra vardı yanıda boştu hemen oraya yerleştim ve yerleştiğim an, arka dörtlünün bana rahat vermeyeceğini anladım..
yazım yanlışları için üzgünümmm
ilk bölüm nasıldıı