aynadan kendime baktığımda bu ıslak halime eve gidemeyeceğimi biliyordum, annem beni böyle görmemeliydi. üzerimdeki çeketi çıkarttım ve sıramın üzerine serdim, üzerimdekiler kuruduktan sonra çeketimi giyip okuldan çıktım.
"anne ben geldimm" mutfaktan dolma kokusu gelince çantamı yere fırlatıp mutfağa koştum, "oo annem neler yapmışsın" anneme sarıldım "geç otur soğumadan ye" dedi, elimi yıkayıp masaya oturdum yemeğimi yedikten sonra, sonunda telefonuma ksvuşma umuduyla odama çıkıp telefonumu açtım, iki üç saat telefonla uğraştıktan sonra kulaklığımı takıp, this charming man dinlemeye başladım.
şarkı o kadar huzur vericiydi ki uyuduğumu bile fark etmemişim..
uyandığımda akşam olduğunu ve boku yediğimi biliyordum çünkü sabah okul vardı ve yatsamda yatamazdım, çünkü yaklaşık 5 saatdir mışıl mışıl uyuyordum.
gece 12 evde sıkıldığım için dışarı çıkmaya karar verdim, telefonumu alıp ayakkabılarımı da giydikten sonra, yavaş yavaş kapıyı açtım anahtarıda alıp even çıktım, bu ilk çıkışım değil o yüzden rahattım.her zaman oturduğum durağın önünde kulaklığımı takıp müzik dinleyecekken ara sokaktan ses geldiğini duyudum, bakıp bakmamak arasında kalmıştım, ve merakıma yenik düştüm.
yavaş adımlarla sokağın arasından geçtim tam bi adım daha atacakken, yağızı gördüm..
ve yanında bir erkek daha, gördüklerim karşısında gözlerim şok içinde açılırken ses çıkarmamak için zor durdum çünkü, çocuk yağızın önünde diz çökmüş ona sakso çekiyordu..
bunun bir fırsat bilerek telefonumu çıkardım, kamerayı açtım ve iki üç fotoğraf çekmek istemiştim bana ne yapacağı belli olmazdı, bunları kullanabilirdim.
aynı anda üst üste iki fotoğraf çektim taa ki flaşın açık olduğunu görene kadar..Bölümler kısa mı