5. Bölüm

207 5 0
                                    

Barbaros'un Ağızından;

Kara ile arkamızı döndüğümüzde Büşra'yı görmüştük.

Acaba konuştuğumuz her şeyi duymuş muydu ?

Sanmıyorum duysaydı beni hiç acımadan vururdu çünkü kadınlara çok düşkündü.

Büşra Kara'ya bakarak "ne karıştırıyorsunuz siz" dedi.

Kara "bir şey karıştırdığımız yok küçük hanım sadece konuşuyorduk. yani konuştuklarımız barbaros beyle özel sizin bilmemeniz gerekiyor" dedi.

Büşra Kara'nın yakasına yapışarak "sen kimsin ha hadsiz o benim abim bizim aramızda gizli saklı olmaz. konuştuklarınızı bir bir anlatacak bana sende hiç bir şey yapmadan dinleyeceksin" dedi.

Kara Büşra'ya yaklaşarak "bana bak ben senin bildiğin adamlara benzemem Büşra efendi bizden bu konuştuklarımızı öğrenemeyeceksin anlaşıldı mı ?" dedi.

Büşra 'öyle mi' dercesine kafasını salladı.

Ben ise şimdi Kara'nın helvası nasıl olsun diye düşünmeye başladım.

Büşra elini hızlıca Kara'nın yüzüne yapıştırdı. kara çok kötü bir şekilde sendeleyerek yere düştü.

Büşra gülerek Kara'ya "bak şimdi anladım gördün mü muşmula surat bana bir daha kafa tutarsan o kara kafanı kırarım senin duydun mu beni aptal" dedi.

Kara "duydum küçük hanım" dedi ve ahırdan çıktı.

Bende büşra'nın omzundan kendime çevirdim "noldu niye geldin ki sen şimdi" dedim.

Büşra "annem yolladı beni söyle abine eve gidelim artık dedi bende ondan sana bakmaya geldim" dedi.

Bende "tamam hadi gidelim cadı" dedim ve annemi konaktan alıp eve gittik.

Sabah olmuştu beni tatlı uykumdan uyandıran lanet aramayla kalkmıştım yataktan telefonu elime aldım arayan cemal'di telefonu açtım.*Alo* dedim.

*Alo kardeşim nerdesin sen kara ile seni bekliyoruz aşağıda bak geç kalıcaz valla*

*Ulan nereye geç kalıyoruz cemal manyak mısın sen saat daha 7.30  bu saatte nereye gidicez Allah'ını seversen söyle lan bana* dedim.

*Nereye olacak aga nişan alışverişi yapacaktık ya sana unuttun mu la*

*Harbi lan unutmuşum benim yarın nişanım vardı değil mi ?* dedim.

*Evet aga hadi çabuk hazırlanda alışverişe gidelim artık*

*Tamam tamam geliyorum 5 dakikaya bekleyin orda* dedim.

ve elime ne geçtiyse giydim çabukça sonra aşağıya indim dışarıya çıktım.

Cemal "damat bey hayırdır heyecandan alışverişe gideceğimizi mi unuttun yoksa" dedi.

"Yok be oğlum hem ben niye heyecan yapayım söylesene de bileyim" dedim umursamazca.

Cemal "aga hani ilk defa nişanlanıyorsun ya insan bir mutlu olur ama senin suratın sirke satıyor resmen sanki zorla evleniyorsun kızla" dedi gülerek.

Kara "kes be cemal herkes sen değil barbaros soğukkanlı davranıyor eğer senin gibi aceleci davranırsa biz ancak yarın bitiririz alışverişi. zevzekliği keste alışverişe gidelim artık" dedi ciddi bir şekilde.

"Tamam hadi gidelim" dedim.

en yakın alışveriş merkezine gittik bir mağazanın içine girdik, cemal elime bir sürü takım verip beni kabine yolladı ben üzerimi giyinirken kara ve cemal konuşmaya başladı.

Kara "sana bir şey söylesem cemal kimseye söylemezsin değil mi lan ?" dedi.

Cemal "tabiki de söylemem noldu aga" dedi endişelenerek.

Kara "ben barbaros'un kardeşi büşra'dan hoşlanıyorum cemal" dedi çekinerek.

Cemal gülerek "ne ! anam benim kardeşim birine karşı bir şeyler mi hissediyormuş ya" dedi.

Kara kızarak "bağırmasana mal barbaros duyacak sonra benim ağızıma bir tane çakacak taa Trabzon'a yollayacak beni. lan aramızda kalsın bu anlaştık mı ?" dedi.

Cemal "tamam kardeşim aramızda kalacak söz veriyorum" dedi.

Bende o sırada üzerimi giydim ve cemal ve Kara'nın yanına gittim ve "nasıl olmuş ?" dedim.

Kara "olmuş bence yakışmış sana" dedi.

Cemal "bencede bunu alalım sana kardeşim" dedi.

"Tamam ben üzerimi değiştireyim takımı alıp gidelim artık" dedim.

kabine gidip üzerimi değiştirdim, kasaya gidip takımı aldıktan sonra arabaya bindik sonra cemal beni eve bıraktı bende eve gittim.

Lara'nın Ağızından;

Sonunda beklenen gün gelmişti bugün benimle barbaros'un nişanı vardı.

Hepimiz hazır bir şekilde barbaros ve ailesini bekliyorduk.

Hüma "yanlız müstakbel kayınvalidenin söz gününde sana verdiği altın kolyeyi gördün değil mi ?" dedi.

Nazmiye yengem "bu seferde hasır takarlar herhalde sana yengem darısı hüma'mın başına inşallah" dedi.

Abim "yenge saçmalama istersen Lara altın almak için evlenmiyor Barbaros'la unutma istersen" dedi.

5 dakika sonra kapı çaldı.

Hüma "Lara kapıyı sen aç istersen damat beye" dedi.

Hızlıca kapının önüne geçtim ve kapıyı açtım önde barbaros yanında annesi ve arkada cemal ve büşra vardı.

Barbaros'un elindeki çiçekleri alıp "hoş geldiniz" dedim.

Şirin teyze "hoşbulduk kızım" dedi sevecen sesiyle.

Barbaros cemal ve şirin teyze içeriye geçtiler.

Büşra'nın elinde bir sürü takı vardı.

Hüma'ya işaret ederek "git yardım et ona" dedim hüma büşra'nın elindeki takı setlerinin yarısını aldı ve hep birlikte içeriye girdik.

Ben ve barbaros söz günü yapılan yerde oturduk.

10 dakika sonra abim beni ve barbaros'u yüzüklerin kesileceği platforma geçmemizi söyledi.

Barbaros'la birlikte platforma geçtik.

Abim aklımızda kalmayacak bir konuşma yaptı tam yüzuklerimizi kesecekken bir kadın sesi bağırarak "bu nişan olamaz" dedi.

Hepimiz olduğumuz yerde öylece kalakaldık.....





KANATSIZ KUŞLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin