Dia 5. Dibuixos animats

6 3 0
                                    

Setembre 2023

En Harry estava absort llegint al seu despatx, damunt la taula hi havien un munt de papers. Sí papers, res de pergamins. Alguns estaven escampats, amb esbossos i escaletes de vinyetes, altres eren dibuixos de personatges complerts, primers plans i altres detalls de diseny. També hi havia un parell de dossiers encuadernats amb espirals i varis dinA3 amb gràfiques de colors. Al monitor de sobre la taula s'anava reproduint una seqüència d'imatges de manera continua. Uns ninots de dibuixos animats en 3D sense massa detalls i massa angulosos per ser una versió definitiva, anaven repetim les mateixes accions una vegada i una altra.

Van tocar la porta del despatx. En Harry es va treure les ulleres, les va deixar sobre la taula i es va fregar els ulls cansats.

- Passa!!

- Molt enfeinat?

- Sí, però ja volia plegar, estic saturadíssim, no sé si és massa bona idea tot plegat...

En Draco va deixar un cast petó sobre els seus llavis. Li va agafar la mà per fer-lo aixecar, però en Harry va ser més ràpid i amb una estrebada el va fer seure a la seva falda.

- Què és el que no és massa bona idea? En què treballes?

- M'han passat un episodi pilot per una sèrie de dibuixos animats. Harry Potter i la pedra filosofal. Estava llegint el guió i mirant la memòria econòmica. No ho sé, no ho veig clar...

En Draco va agafar un dels dossiers i el va repassar ràpidament, després va analitzar les dades econòmiques i els diferents gràfics.

- A nivell econòmic no hi veig cap problema, és una inversió molt segura. De fet, qualsevol cosa que porti el teu nom, és un èxit assegurat al món muggle.

- Sí, això ja ho sé. Però no veig clara la necessitat de fer un remake de les películ·les en format sèrie. Menys encara quan ja hem aprovat el projecte de sèrie live action. El guió no aporta res de nou.

- Potser t'hauries de reunir amb els guionistes i donar importància a trames secundàries que no es van explorar en les películ·les.

- Això ja ho hem fet amb la sèrie...

- I centrar-vos en una altre època històrica? Les pel·lícules de la saga d'animals fantàstics donen molt de joc.

- Són trames massa obscures per una sèrie de dibuixos animats. Havia pensat en proposar l'època dels Rondadors, tenim molt material inèdit i amb l'ajuda d'en Sirius, en Remus i en Severus podríem fer un bon guionatge, però els muggles d'ara viuen en una caixa de vidre, generació de cristall en diuen, i parlar de bullying no està massa ben vist, menys encara quan la víctima perdona els bullers opinen que és blancajament d'abusos...

- Doncs no ho entenc, no vas dir que hi havia la sèrie aquella de guerrers que es fan amics dels seus enemics? No vindria a ser el mateix? Els muggles cada dia són més extranys...

En Draco es va quedar pensant un moment, analitzant pros i contres de tot el que havia dit el seu marit. Sabia com es fustrava en Harry al donar voltes una vegada i una altra sobre la mateixa idea. Encara que en Harry hagués deixat apartada la seva carrera d'auror després del neixement dels seus fills, continuava essent un home d'acció. L'Slytherin que tenia dins seu havia resorgit un mínim d'esperit d'autoconsevació per dedicar-se a activitats menys perilloses i no deixar orfe la seva descendència abans d'hora. Tot i així donar voltes a un mateix tema no era el seu fort, preferia pendre desicions per impuls, per la sensació que li aportava, i aquella sèrie, tot i fer-lo nedar en galeons no li aportava cap emoció.

- Saps què seria un escàndol i molt probablement un èxit descomunal? - Va dir en Harry de cop i amb els ulls brillants d'emoció.

- Sorprent-me.

- Que fossis tu el protagonista. Donar-l'hi un nou punt de vista a la mateixa història. Ja ho veig - va obrir  el dit índex i el polze com fent un recuadre imaginari per emfatitzar el nom.- Draco Malfoy i la pedra filosofal. O millor encara Draco Malfoy i el rebuig d'una amistat.

En Draco se'l va mirar horroritzat.

- Ni de conya! Et prohibeixo totalment qué tal aberració surti a la llum. Els muggles adoren el teu personatge. Mai voldran l'antagonista, el mortifag, el malvat com a protagonista de la serie.

- Ja ho veurem... de moment és el que proposaré a la próxima reunió o ho accepten o el projecte de dibuixos animats continuarà al calaix.

- Saps quina altra cosa seria un escàndol? - en Draco va deixar caure les la vista mentre baixava el to de veu a un de molt més suggerent.

En Harry va empassar saliva, mentre notava com unes mans li acariciaven l'esquena per sota de la camisa i uns llavis l'atrapaven en un petó massa humit com per no fer-lo reaccionar.

- Qu- Què??- va poder dir en mig d'un gemec ofegat quan va ser alliberat.

- Una serie hentai sobre nosaltres.

- Hi hauria material de sobres.

- Mai hi ha prou material.

Dit això en Draco es va tornar a llençar sobre els seus llavis, disposat a donar-l'hi noves escenes per una possible futura sèrie de dibuixos animats per adults.

Fictober 2023Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang