Barbaros'un Ağızından;
Herkes şaşkınca halama bakıyordu.
Büşra "hala sen ne diyorsun böyle" dedi.
Annem "abla yapma gözünü seveyim" dedi.
Lara bir anda başını öne eğdi. halam bir anda önümüzde durdu ve gülerek "şaka yaptım" dedi.
"Hala ne yaptın sen ya ödümüz patladı şurada böyle şaka mı olur ?" dedim.
Halam "sus be eşşek sıpası hem haber vermiyorsunuz hemde söyleniyorsunuz" dedi.
sonra lara'ya döndü ve elini uzattı "öp bakiyim elimi gelin hanım" dedi kendine has havasıyla.
Lara "tabii efendim öpeyim" dedi ve halamın elini öptü.
Halam "berhudar ol kızım, eee hadi kesmeyecek misiniz yüzükleri kesin artık bitsin bu iş" dedi.
Ali abi "bende tam onu yapacaktım efendim" dedi ve bize döndü "Allah bir ömür mutluluk ve huzur versin" dedi ve nişan yüzüklerini kesti.
Annem büşra'ya "kızım hadi Lara kızımızın hediyelerini getir bakalım" dedi sevecen sesiyle.
Büşra "tamam anneciğim getiriyorum" dedi ve lara'ya alınan takı setlerini getirdi.
Lara kutuları açtı içerisinde 2 tane Trabzon burma lite bilezik 1 tane hasır kolye ince altın yüzük ve 2 tane tam altından yapılmış kolye ve bileklik vardı kolyenin üstünde benim baş harfim vardı bileklikte ise ikimizin adları vardı.
Lara "şirin teyze ne gerek vardı bunlara çok teşekkür ederim" dedi.
Annem "sende benim bir kızım sayılırsın artık Lara benim gözümde büşra'da sende aynısınız benim için" dedi.
Büşra anneme "anne saçmalama istersen senin tek çocukların abim ve benim başkasına gerek yok" dedi.
Büşra annemin kızıydı ona çok düşkündü annemi asla başka birisiyle paylaşamazdı kıskanırdı. kıskançlığını buradada belli etmişti zaten.
Annem büşra'nın kulağına sakince "kızım yeri değil şimdi, evde konuşuruz bu konuyu hem Lara artık abinin karısı olacak böyle çocukluklar yapman doğru bir şey mi ?" dedi.
Büşra "banane herkes yerini bilsin anne o zaman" dedi annemin kulağına.
Biraz daha burada durursak büşra kesinlikle olay çıkartırdı. bu yüzden annemlere "hadi gidelim artık çok geç oldu halamda yorulmuştur kesin yoldan geldi di mi halacım" dedim gözlerimle büşra'yı işaret ederek.
Halamda beni anlamış gibi "evet oğlum ben çok yoruldum gidelim artık biz" dedi.
Annem "oldu o zaman iyi akşamlar Ali oğlum" dedi.
Ali abi "iyi akşamlar tekrar görüşmek üzere" dedi.
Sonra ben annem halam ve büşra eve geçtik...
3 Ay Sonra
Lara'nın Ağızından;
Nihayet geçmek bilmeyen o zaman su gibi akıp geçmişti.
Barbaros Karay ve ben
Lara Eyüboğlu artık bugünden itibaren karı-koca olacaktık.Çok heyecanlıydım. sevdiğim dediğim adama barbarıma kavuşuyordum sonunda.
Kuaförüm saçımı ve makyajımı yapmıştı. sonra hüma'nın yardımıyla gelinliğimi giydim ve odadan çıktım.
Karşımda abimi gördüm elinde kırmızı bir kuşak vardı gözleri dolmuştu.
"Lara'm, kardeşim büyüdün ha demek. bizden, baba ocağından ayrılıp kendi aileni kuracaksın ha küçük kardeşim. dikkat et kendine abim. sakın kendini barbaros'a ve kardeşine ezdirme anlaştık mı ?" dedi.
Bende "anlaştık abi kendime dikkat ederim ben sizde kendinize çok iyi bakın" dedim.
Abim "sen iyiysen bizde iyiyiz abicim" dedi.
Amcam "Ali oğlum bak damat gelicek şimdi kardeşinin kuşağını bağla artık çıkalım" dedi.
Abim "tamam amca" dedi ve bana döndü ve kırmızı kuşağı iki kere bağladı çözdü 3. dolamadan sonra kuşağı belime bağladı ve beni anlımdan öptü.
Yaklaşık 15 dakika sonra barbaros ve ailesi geldi beni almaya.
Hüma hemen dış kapıyı tuttu. barbaros'a "kapı açılmıyor damat bey" dedi gülerek.
Barbaros "Allah Allah durduk yere bu kapı neden bozuldu şimdi" dedi alayla.
Hüma "orasını bilemem damat bey belki birazcık para verirseniz açılabilir" dedi nazlıca.
Barbaros "peki nasıl istersen küçük hanım" dedi ve 2.000 lira verdi hüma'ya.
Hüma "tamam bir zorlayayım belki açılır" dedi ve kapıyı açtı.
Barbaros beni koluna aldı ve bana gülümseyerek "çok güzel olmuşsunuz Lara hanım" dedi.
Bende aynı gülümsemeyle "sende çok fena değilsin barbar komiser saçlarınız yakıyor" dedim.
Barbaros "sana yakışmak için yaptık bir şeyler işte lara hanım" dedi ve yanağından öptü.
Cemal "ee gitmiyor muyuz düğün mekanına artık geç kalıcaz nikah memurunu beklemeyelim" dedi gülerek.
Barbaros "tamam gidelim" dedi.
ve yarım saat sonra düğünün yapılacağı yere geldik nikah memuru gelmişti ve bizi bekliyordu.
Nikah memuru barbaros'a "siz Barbaros Karay iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta Lara Eyüboğlu'nu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ?" dedi.
Barbaros "evet kabul ediyorum" dedi gülerek.
Nikah memuru bana "siz Lara Eyüboğlu iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta Barbaros Karay'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ?" dedi.
Bende bağırarak "evet kabul ediyorum" dedim.
Nikah memuru Büşra ve Hüma'ya "peki sizlerde şahitlik ediyor musunuz ?" dedi.
Hüma "evet ediyorum" dedi gülerek.
Büşra ise soğuk bir şekilde "evet" dedi.
Nikah memuru "bende o zaman sizleri şahitlerimizin huzurunda karı ve koca ilan ediyorum" dedi ve bize nikah defterini imzalattı.
Nikah memuru "cüzdanı evin reisine veriyorum" diyerek bana verdi. cüzdanı bir sağa bir sola sallarken barbaros'un ayağınada basmayı unutmadım.
Sezen Aksu'nun 'hoş geldin' şarkısı eşliğinde barbaros ve ben dans etmeye başladık. şarkının şu kısmına Barbaros'la birlikte eşlik ettim.
'Seyirlik değil, ömürlük olsun
Dilerim, bu defa bu son olsun'2 dakika sonra olacaklardan habersiz son bir kere gülümsedik birbirimize.
Ve bir anda ortalığı inleten bir bomba sesi duyuldu birde Barbaros'un üzerimde acıyla inlemesi.
Sonrasındaysa kararan gözlerim ve yere yığılan bedenim kaldı bu güzel günden geriye.....
~~~
Evett canlarım sezon finalide geldi 😔
Yeni sezonumuz Mart Aylarında yazılacaktır.
Size ufacık bir spoi 😀
Sezen Aksu'nun 'Dua' şarkısını finalde kullanacağım ☺️
Umarım bölümü beğenirsiniz🤗
Yazar'dan Hepinize sevgilerle, görüşmek üzere hoşçakalın sağlıcakla kalın ☘️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ KUŞLAR
JugendliteraturBabasını eyüboğlularından birisi öldürdüğü için polis olup onlardan intikam almak isteyen Barbaros Şahin. Hiçbir şeyden haberi olmayan avukat Lara Eyüboğlu. Barbaros intikam planını oluşturmuştu. Lara'yı kendine aşık edip sonrada onu yüzüstü bırakıp...