ÖZET:Hayatım pandemiden sonra berbat olmustu resmen kendimi eve kapatmıstım annem surekli sude dısarı cık desede kimse ile konuşamıyordum artık liseye başladım tahmın ettiğim gibi dışlandım yine hep olduğu gibi tam hatırlamıyorum ama 1-2 ay sonrasında atlas ile tanıştım sosyal medyadan gercek hayatta insanlarla sosyallesemiyordum ama tiktok hesabım vardı ordan bırsuru arkadaşım olmuştu baya guzel gecıyordu zamanlarım atlasın bıde benden 2 hafta once tanıdığı bı kız vardı buse benle tanıştıktan sonra sevgili oldular zaten.... Atlasla tanıştım sude:Allahım bu çocuk resmen hayatımı guzellestırdı yalnızlıktan kurtuldum atlasım var artık hep konusuyoruz cok mutluyum atlas:ben Belçika'da sude Türkiye'de olmasına rağmen bu kız bana çok iyi geliyor çok yakın hissediyorum ona kendimi kardeşim gibi artık birbirimizi hic bırakmıcaz sude:sürekli birbirimize herr gün sözler verdık birbirimizi bırakmıycagımıza dair sonuna kadar inanıyorum bu sözlere atlas:sudeyi her ne olursa olsun bırakmayacağım onun bana benim ona ihtiyacım var sude: artık her gün birbirimize dertlerimizi ailevi sorunlarımızı herseyı anlatıyorduk sabahlara kadar uyumayıp konuşuyorduk cok güzel geçiyordu atlas:buse sürekli araya girip sıkıntı yapıyordu kıskanıyordu ama ben sudeye cok değer veriyordum buseyide çok seviyordum ikisi arasında kalmaktan bıkmıştım biraz ama ikisinide kaybetmekten korkuyorum sude:buseye ne kadar iyi davransamda o hiç beni sevmedi haklıydı aslında yani sevgilisini kıskanıyordu..
Atlas:GÜNAYDIN SUDİŞİMMM
sude:GÜNAYDIN ATLASKOMM
Atlas:gece uyuyabildinmi geç yattın
Sude:uyudumda uyukum var hala
Atlas:he bida ole geç yatma tammıı abini dinle
Sude:tam abisimm
Böyle böyle aylar geçmiş
6AY SONRA
buse ile atlas ayrıldı. Atlas çökmüştü artık eski enerjisi gitmişti benim tanıdığım atlas değildi o eski zamanlarımızı çok özlemiştim o bana canının nası yandıgını anlattıkca benimde canım acıyordu çünkü o benim canımın bi parcasıydı tam olarak artık eskisi kadar konusmuyoduk samimi değildik bi sure böyle gecti sonra atlasla eskisi gibi olmaya basladık yavaş yavas unutuyodu buseyi ben hep onun yanında oldum "her zaman da olucam" Atlas bi gün bana bir şey demek istedi
Atlas:sude ben sana bşsey dicem
Sude: de abisimm
Atlas: su kelimeyi söyleme işte of
Sude:ne??
Sude:hangi kelimeyi ne dion
Atlas:of sude bak ben seni çok seviyorum bana cok iyi geliyorsun evet sen beni abın olarak görüyorsun ve tabi ıstıyosan abin olarak kalıcam hep ama ben seni çok seviyorum be kızım
Sude: ne diyeceğim bilmiyorum cidden
Atlas:bisey deme ben sadece söylemek istedim...
Sude:Ne dicegimi bilmiyordum cok garip hissettim aylardır abi kardeş gibi olduğum kisi bana bi anda sevdiğini asık olduğunu söyledi onu kaybetmek asla istemiyorum 1-2 gün geçti bende ona onu sevdiğimi söyledim asıkmıydım bilmiyordum ama daha acı cekıp üzülmesini istemiyordum yeterince üzüldü buse yüzünden sanırım hoşlantıydı kafamda kurmuştum bizi "sen ve ben" güzel olabilir diye düşündüm onunla mutlu olucagıma şüphem dahi yoktu ve sevgili olduk hersey çok güzel di aramızda kimse yoktu sadece sen ve ben
Atlas:askim çocuğun olursa adını ne koymak isterdin
Sude:atlas koymak istiyordum sanada daha öncedende söylemiştim
Atlas:ee o zaman çocumla ismim aynımı olcak
sude: oyle olucak sanırım
Atlas:çocuğumla aynı isimde olcaz QŞLDXKSLZKSP
sude:evet ŞALSKSALKS
bu sekılde 4 ay daha gecmıstı..
4 AY SONRA
Atlasın annesi bizi öğrenmiş ti ve artık bana fazla yazamıyordu telefonunu alıyordu arada yazıyodu bazen yazması 1-2-3 gün sonraya artıyordu sanırım yavas yavas kopuyorduk birbirimizden artık yazmamaya başlamıştı ve dersler falan olduğundan baya bi yazamıycagını söyledi haklıydı tabi benimde derslerim yoğun olucaktı bende cok yazamıycaktım bazen diyordumki keske real olsaymısız..
2 AY SONRA
Ayrılmıstık. Onu çok özlüyor hep onu düşünüyordum "bu acı bana fazla sevgilim" acaba benı unutmusmuydu atlasım Allahım insan hiç canlı görmediği sesini hiç duymadığı elini hic tutmadığı sarılıp opmediği birini nasıl özlerdi? Çok özlüyordum cok.. ve onu çok düşündüğüm gunun akşamı yazdı konuştuk saatlerce.. bir kedi almış o kadar tatlıskii adıda boncuk valla kıskanmadım değil boncuğa gosterdıgı ilgiden isterdim gitme vaktı geldi gitme atlasım dedim içimden..
sude:görüşürüz unutma beni yazmaya çalış arada he
Atlas:görüşürüz sudem yazmaya çalışacağım
Sudem...
yaz geldi gecti aylar gecti atlas hiç yazmıyordu ama demişti bir süre yazamıycgını ve onu unutmamamıda söylemişti asla unutamazdımki onu ben her zaman her nolursa olsun yeri bende çok farklı olarak kalacaktı atlasın. Okul baslamıstı 11. Sınıf oldum atlası 9. Sınıfta tanıdım ne kadar zaman geçmiş dımı 2024 de girdik:) çok özlüyordum bazı anlar oluyordu acaba oda beni dusunuyormu suan napıyordur mesela bide garıp olan şey onun bnden aşırı uzak olması belcıka dıyorum ya belcıkada bı sehırde hangısı olduğunu bile bilmiyorum turkıyenın İstanbul'unda onu düşünüp onunla hayaller kuruyorum ben hala aslında bazen kendi kendime düşünüyorum takıntımı bu acaba atlasın yerinde olsam nefret ederdim büyük ihtimal benden ama o yazmıyor bile belki suan hayatında biri var çok mutlu ama ya başına bısey geldiyse çok kafada kuruyorum biliyorum aslında buraya hikaye yazacaktım hayallerimdeki atlasla beni ama günlük gibi içimi dökmek istiyorum sadece artık aklıma bir şarkı geldi "tutunacak dalım hiç olmadı" şarkının bir cümlesinde geçiyor şarkıyı açınca burayı okumak geldi içimden atlasım bitanem her şarkının sözünde sen varsın askım hersey seni anlatıyor bana bitanem denizin dalga sesi seni düşündürüyor mesela bir kuşun sesi senle olan hayallerime götürüyor beni çok mutlu olabilrdik biliyomusun hayatımın aşkı olabilirdin yarım kaldık "zaman bizi yendi anılar kaldı" bu sözü hatırlarmısın bilemem ama ben unutmam sana o kadar çok anlatacağım şey varki her anlatmak istediğimde buraya gelip yazıcam minak ayım. Bu gece ıcımden bi ağlama geldi ama ağlayamadım artık ağlayamıyprum senin için bitanem bizim şarkımız vardı hatırlıyormusun "seni unutmaya ömrüm yetermi" bugün bu sarkı ile bir video gördüm ordaki kız ben erkek sen gibi hissettirdi bana çok tatlılardı biliypmusun zaten ondan sonra ağlama hissi geldi bana hesabını bulup istek attım ama kabul etmedin bi ara gene atmıştım etmedin hesapta yoksun sanırım artık bi umut konuşuruz diye düşündüm oysa atlas bitanem hayatın boyunca hep mutlu ol insallah Allah karşına hep düzgün insanlar çıkarır uzun bir ömrün olur insallah birbirimize veda edeli çok oldu ama ben senden gidemedim. Sevgilim bugün 2024 30 Mart cumartesi günü saat gece yarısı 2:52 aklıma düştün ve ben yine sana geldim buraya yazmaya sanki gerçekten sana anlatıyorum gibi hissediyorum atlasım cok derin derin derinlerimde ellerin" sana bş soru sormuşum beni sevdin mi gerçekten diye tabiki sen demişsin bende cok yazmışım Hemde cok. Ben seni cok sevdim Cem adrıan açtım hemen ve sana geldim sevgilim cok özledim seni şu his cok kötü biliyomusun acaba suan nerde napıyo nasıl kiminle gözlerim doldu bile gel gidelim bi sahile kimse olmasın bizden başka dursun dünya o an çadırımızın ıcınde sarılalım dalga seslerini dinleyelim beraber olurmu sevgilim? Ben seni cok sevdim belki zordur anlaması sessizliğimden. Aglayamıyprum ki içimden ağlamak geliyor ama dışarı çıkmıyor o hislerim askım cok kötü bi his biliyomusun ağlasam rahatlardım belki bu arada istek attım sana ama kabul etmedin büyük ihtimal o hesaptan çıktın hatta neyse.. anlatacak cok şeyim birikti sana ama satırlar yetmez ki. Çok isterdim biliyomusun dünya dursun bi dakikalığına bas basa kalalım" başka bir hayatta belki sadece sen ve bendik belki ordada birbirimizi cok sevdik ama sonsuz bir sevgi hiç bitmeyen belki o hayatta yapacağımızı söyledigimiz herseyi yaptık sen benim herseyimdin ve şimdi bir yabancı.