41. Yatılı misafir

5.5K 421 131
                                    

Furkan
_______

Göz yaşlarım bir saniye bile durmazken burnumu peçeteye sildim, kapıdan gelen sesle dikkatim dağıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz yaşlarım bir saniye bile durmazken burnumu peçeteye sildim, kapıdan gelen sesle dikkatim dağıldı.
Kapı çalıyor evet kapı çalıyordu  kimse yoktu yanımda tek kalmıştım evde ,Karan gitmek zorunda kalmıştı zaten Asrını da çok merak ediyorum.

Kafam allak bullaktı , vampirlerin olmasını kabullenemezken Asrının vampirler tarafından kaçırılması üst üste gelmişti .

Hele ki Victor çok sertti ama son zamanlarda kalbimde ona karşı garip hareketlilikler oluşuyor sanki görmeden rahat edemeyecek gibi hissediyordum .

Düşüncelerden zoraki sıyrılıp kapıya ilerledim delikten kim olduğuna baktım evet Victor gelmişti heyecanla kapıyı açtım. 

"Victor " dedim kollarımı boynuna doladım tek gelmişti, Asrın Asrınım neredeydi ?

Victoru da çok merak etmiştim, vampirdi bunlar şakaya gelmezdi ya zarar gelseydi .

Victor ona sarılmamı beklemiyor olacak ki elleri havada kaldı , daha sıkı sarıldım ,ona temas etmekten korksam da ayrı kalmak daha korkunç geliyordu. 

"Bebeğim sakin ol iyiyim " diyen boğuk sesiyle konuştu bebeğim demişti bana ilk defa güzel bir hitapla yaklaşmıştı .

Dudağım büzülmüştü ona baktım
"Neden Asrınım yok  " dedim ondan ayrılacaktım ama izin vermedi belimden sıkıca sarılıp kucağına aldı , ani gelen hareketle panikleyip kollarımı ve bacaklarımı daha sıkı sardım ona .

Aaaa ne yapıyorsun deli ?

Beni sıkıca tutup içeriye girdi kendi evi gibi davranıyor .

Odama ilerlerken ben kafamı onun omzuna yasladım ama hafif akan göz yaşlarım onun omzuna damlıyordu. 

Elleri belimi sıkıca tutarken okşadı
"Furkan ağlama artık lan , için dışına çıkana kadar ağladın zaten " dedi odama girdi ve yatağa oturdu beni de kucağına oturttu. 

Oturduğum yerden rahatsız değildim tam terse çok ağladığım için uykum gelmişti .
"Uyumamışsında zaten saat kaç oldu bak " dedi masanın üzerinde duran saati gösterdi baya geç olmuştu ama uyuyamamıştım işte.

"Asrın iyi mi ? " diye sordum sesim kısılmış boğazım acıyordu .

Belimi rahatlatıcı şekilde yavaş yavaş okşarken bir iki saniye gözlerimi kapatıp açtım mayışmıştım  .
"Asrın iyidir " dedi nasıl iyidir ya ?

Kafamı kaldırıp ona baktım o da bana parlayan gözlerle bakıyordu. 
"Nasıl iyidir Victor " dedim kafamı yana eğip sorgulayan bir bakış attım .

Gözleri dudaklarıma indi dudakları düz bir çizgi hâlini aldı .
"Adımı söylemene bayılıyorum sen öyle cilveli bir sesle Victor deyince dişlerim kaşınıyor, seni yiyip bitirmemek için zor duruyorum " dedi utandırıyordu beni. 

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin