Evet bugün "Tanıtım" bölümünü 10000.KEZ TEKRAR YAZIŞIM SİLİNME ARTIK DELİ ETTİN BENİ BUGÜN YA!
Evet BURAYA KARŞIMIZA ÇIKICAK YAN KARAKTERLER VE BAŞ ROLLERİ KOYUYORUM.
Baş Roller:
Yan Karakterler:
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Çilen "Albinizm" hastalığına sahip bir genç kızdır.Anne ve babasından mutasyona uğramış iki genin gelmesi ile Çilen "Albino" olarak doğmuştur.Ailesi ve akrabaları herne kadar üzülüp tedavisini arasalarda,bu hastalığın bir tedavisi olmadığını öğrenip aramayı bırakırlar.Ailesi Çilen'i mutlu etmek için hiçbir şeyini eksik etmeden Çilen'i büyüttüler.Ne kadar diğer insanlardan görünüşü farklı olsada,hiç bı ayrımcılık yapmamışlardır.
Çilen'in lise birinci sınıfa başlama zamanı gelmişti.Okula kayıt yaptırmışlardı fakat Çilen insanların bakışlarının ve kötü sözlerinin üzerinde olmasını istemiyordu.Ailesi Çilen'e onları takmaması hakkında birsürü şeyler söylediler ve Çilen'i okula götürmeye ikna ettiler.
Çilen okula adımını attığında tüm bakışlar onun üzerine dönmüştü.Bazı kişiler kahkaha atıyor,bazıları ise "Yaratık!","Ucube!","Canavar!" Diye bağırarak alay ediyolardı.Çilen elleriyle yüzünü kapatıp okulun içinw koştu.
Öğrenciler arasında mesafesini koruyarak sınıfını aramaya başladı.Ellerini yüzünden biraz çekerek görüş alanını genişletip etrafa baktı.Sınıfını gördüğü an hızla sınıfa ilerledi.Kapı tarafı en arka sıraya oturarak kafasını masaya gömdü.
Biraz zaman geçtikten sonra yanına bir hareketlilik hissetti yavaşça kafasını kaldırmasıyla karşısında Çilen'e doğru gülümseyen bir kız duruyordu."Merhaba!Sınıfa girince bir asosyal gördüm.Bende dedim ki hemen pozitifliğimi yayıp tanışıp arkadaş olmalıyım!Gülce ben Gülce Parlak"Saçlarını savurarak güldü.Çilen'e doğru elini uzattı.Çilen Gülce'nin bu enerjisine hayran kaldı.Hareketleri onu güldürmüştü.Kıza karşı kendini yakın hissetmişti.Uzattığı eli sıktı.
"Çilen bende,Çilen Kaya memnun oldum"Gülce gülerek tuttuğu ellerini salladı.Gülce Çilen'i incelerken.Birşey fark edip gözlerini büyülttü.Hızla Çilen'e baktı.Çilen de Gülce'ye döndü.
"SEN YOKSA ALBİNO MUSUN!OHA İNANAMIYORUM HEP BİR TANESİNİ YAKINDAN GÖRMEK İSTEMİŞİMDİR ŞİMDİ İSE ÖYLE BİR ARKADAŞIM VAR!"Çilen Gülce'nin bu haline gülmüştü.Artık okul hayatında bir arkadaşı vardı.
Artık yanlız değildi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Aşk
Genç KurguKarşımda duruyordu,gözlerimin içine bakıyordu.Fakat güneş bize doğru vurduğu için sadece gözlerini net görebiliyordum. "Canavara benziyorsun"O an kafamda ki tüm düşünceler yok oldu.Sanki herkesin benden uzaklaştığı gibi onlarda benden kaçmıştı.Derin...