"Sana ait olan seni bulur."
~Şeker PortakalıSuga'dan
Sabah uyandığımda yine evde tepişmeler vardı.Elime bildirim gelmiş mi diyerek aldığım telefonumun klidini açınca gördüğüm bildirimle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
"DNA TEST SONUCUNUZ %99,9 ÇIKMIŞTIR.MİN LİA İLE KARDEŞSİNİZ.TEBRİKLER."
Lia benim kardeşimdi.Hızla ayağa kalkıp aşağı indim.Herkes yine aynıydı.Yanlız Tae ve Lia aşağıda değildi.DNA testini yanlız Rm ve Taehyung biliyordu.
Rm'de geçen gün beni sorguya almasıyla öğrenmişti.
Sg:Namjoon!
Rm:Efendim Suga.Sabah sabah ne bu enerji.
Sg:%100
Rm:Ney yüzde yü-Gerçekten mi?
Sg:Bildirim gelmiş.
Biz Rm ile konuşurken J hope bize garip garip bakıyodu.Doğruya ne olduğunu bilmiyor.
Jh:Siz neyden bahsediyonuz?
Sg:Sonra anlatırım.Tae nerde?Uyanmadı mı?
Jh:Bilmem sabah odasına girdiğimde odasında yoktu.
Sg:Peki Lia?
Jh:Ona bakmadım ama çoktan uyanmış olması gerekiyordu.
Sg:Ben bakarım ona şimdi.
Diyerek yukarı Lia'nın odasına çıkmaya başladım.Kapının önüne gelince ne olur ne olmaz diye tıklattım.Ses gelmeyince içeri girince ne göreyim.Yerde oturmuş Tek eliyle Canım kardeşimin elini tutan bir IRZ DÜŞMANI.
Bide uyuyor.Şimdi ben bu ırz düşmanını bir benzetmezmiyim.O sırada Lia yavaşça uyanmaya başladı.Bende kapıyı yavaşça örterek dışarı çıktım.Tabii ki kapıyı dinleyecektim.
L:Tae.Taee.
Tae:hımm.
İçerde büyük ihtimalle canım kardeşim ırz düşmanını uyandırmaya çalışıyordu.
L:Tae kalk belin ağrıyacak.
Sen niye ırz düşmanımızın belini düşünüyorsun ki?!
Tae:5 dakika daha.
L:Bana bak Tae kalkmassan seni Suga oppayla çektiğim fotoğrafınızı Jimin'e gösteririm.
Tae:Kalktımm.Saat kaç?
L:10:30 olmuş.
Tae:Bizimkiler çoktan uyanmıştır.
L:O yüzde sende kalk odana git.
Tae:Uykum vaaar.
Artık daha fazla bu sohbete katlanamayıp aşağı inip sinirle yemek masasına oturdum.Rm bana ne oldu der gibi kafa sallayınca.Onu takmadım.
Sg:Hyung ne zaman hazır olur yemek?
J:Hem yemeğinizi ben hazırlıyorum hemde yemek ne zaman hazır olur diye soruyorsun.Ne zaman pişerse o zaman.
Sg:İyi ki bir soru sorduk.
L:Günaydın.
J:Günaydın birtanem.
L:Kusura bakma oppa uyanamadığım için yardım edemedim.
J:Sorun değil birtanem.Bak Suga bak.Kız yardım edemediği için özür diliyor.Sen yemeğin hazır olup olmadığını soruyorsun.
Sg:Hyung biraz daha bana laf atarsan.
J:Ee.
Sg:Bütün cilt bakım rutinini Army lerle paylaşırım.
J:Hele bi yap.
Rm:Hadi daha fazla didişmeyinde yemeğinizi yiyin.
L:Rm oppa haklı.
Arkadaşlar çok özür dilerim uzun süredir bölüm atamadım.Ama en azından 2 güne yeni bölüm gelicek.Sizleri çok seviyorum..❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)
FanficBen Min Lia Yarı türk yarı koreliyim hayalim hiçbir zaman BTS in 8.üyesi olmak değildi.Ama bazı zorluklar beni buna itti.Hep bir çıkmaz sokağın içine.Umarım hikayem mutlu biter... ~~~ Min Lia..Abisi 5 yaşında yanından kaçırılmış sadece babası için h...