~4

212 38 12
                                    

hzıla evden çıkıp arabaya doğru koştuk. Chan sürücü koltuğuna seungmin ise onun yanına oturmuştu ben ise arkaya geçmiştim.

Bir yandan telefonumdan haber kanalının canlı yayınını izliyordum yakalanırsa haberlere çıkma ihtimali vardı sonuçta. bir yandan da dışarıyı kontrol ediyordum

çok uzağa gidemezdi değilmi ayrıca burası bir orman polislerin bulması biraz zordu. Telefonuma birden dikkat kesilmiştim dışarıya bakmadan spikerin dediklerini kalbim hızlı atarak dinledim

"evet sayın seyirciler sıcak bir gelişme ile karşınızdayız, tüm kore halkının yakalanıp bedelini ödemesini istediği suçlu yakalandı" sesi daha çok açıp, chana kenarda durmasını söyledim

"soyguncu Lee know, polisler tarafından x sokağında başıboş dolaşırken bulundu, edepsiz bir şekilde bilmiyormuş taklidi yaparak kurtulmaya çalışmasıda fazla dikkat çekti"derin bir iç çektim salak mıydı bu çocuk?

"Müebbet hapis cezası verilen Lee minho x hapishanesine cezasını çekmesi için götürülüyor"

hemen chana yolumuzu değiştirmemizi minhonun götürüldüğü hapishaneye gideceğimizi söyledim, yaklaşık 10 dakika sonra yetişmek üzereydik aniden chanı tekrar durdurup labaratuvara gitmemiz gerektiğini söyledim yapmam gereken çok önemli bir iş vardı, bu kadar oyun bana yeterdi.

kendimi kontrol edemiyordum neden ağlıyorum ben? üzülmüştüm biraz suçu olmayan bir insandı, kendi eğlencem için onu kullanmıştım. Kendime söz veriyorum bir daha minhoya kötü davranmak yok, tabiiki birdaha görüşebilirsek...

labaratuvara yetiştiğimizde seri bir şekilde arabadan inip kapıya koştum anahtarı çıkarıp kapıyı açtıktan sonra merdivenlere yöneldim, hızla üst kata çıkıp mutfağa girdim. Çekmeceyi açıp en büyük ve keskin bıçağı kaptım.

alt kata geri inip klon Minhonun odasına girdim, bana korkak gözlerle bakan klona baktım

"duyguların yok zaten, konuşamadığınıda biliyorum ama bunu yapmak zorundayım, özür dilerim" diyip bıçağı klonun kalbine batırdım, o an gözlerime hakim olamadım sanki gerçek minhoyu öldürür gibi hissetmiştim zaten hayatını mahvetmişken bu görüntüyü görmek kendime hakim olamamamı sağlamıştı

"çok özür dilerim, çok özür dilerim.." giderek kısılan sesimle geriye doğru çekildim, temizlikçiyi çağırdım.

"bana bak kadın bu cesedi yok ediyorsun, eğer polise ihbar edersen işin bitti say" temizlikçim korkak ve anksiyetesi olduğu için ihbar edeceğini düşünmüyordum.

korkarak kafasını sallayan kadının önünden sıyrılıp arabaya doğru yürüdüm, chana tekrardan hapishaneye gideceğimizi söyleyip telefonumu açtım, haberleri kontrol ediyordum her an bir gelişme olabilirdi gerçi olması biraz imkamsızdı.

❀❀❀

bi sonraki 2 bölümde asıl olayı anlıyacaksınız 😝
hehehehhe merak edin birazz
(bölüm kısa oldu sorry)
hadi öptiiimm

Clone |ᴹᶦⁿˢᵘⁿᵍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin