Evet,o benim,Işığım,Kaptanım,Huzurum,Canım...Ben o şapşalı çok seviyorum,bakın şimdi bu 'çok seviyorum' okuduktan sonra her zamanki gibi şımaracaktır,egosunu besleyen çocuk o,egosuyla yaşayan,egosuna çok düşkün biri o.Bende onun Sabah uykusuyum,cennet gülüşlüsüyüm,Katre-i Matem'iyim,kitap kokulusuyum...Işığım,sen çok iyi bir dostsun,çok iyi bir yoldaşsın,çok iyi birisin.İstediğin kadar ego yapabilirsin çünkü hakediyorsun.Ya sen bana gitmemenin garantisini verdin ben nasıl olurda sevmem ki seni :) Ben hayatımı en ince ayrıntısına kadar bir tek sana anlattım bir tek seninle dertleştim.Bu arada söz verdin,Ahmet Batmanı bulacağız,birlikte arayıp birlikte bulacağız,aynı şehirde üniversite okuyacağız,bebek taklidi yapacağım sana :) istediğin gibi :) sonraa kitaplarını bana vereceksin bütün hepsi benim olacak,biliyorsun kitap konusunda çok cimriyimdir :) annenin elini öpeceğim daha :) çok işimiz var çokk :) bir de O'nu bulmamda yardım edeceksin,sana anlattığımda 'bu konuda sana yardım edebilirim,birlikte ararız' demiştin,ben seninle birlikte O'nu bulmak istiyorum.Bir de ben sana çay ısmarlayacağım,karşılıklı çay içeceğiz.Ahh bak az daha unutuyordum,sen bir geceliğine benim Ayazım olmuştun :) dur biraz ego yapayım :) Ayazz beni seviyor kızlar,ben onunla konuştummm :) Seviliyorsun Işığımmm.
Yalnız büyüyen biri olarak hiçbir insanla konuşmaya veya tartışmaya girmedim bu zamana kadar veyahutta girdiğimi düşünmüyorum.Sanalda sadece seninle vakit geçiriyorum,sana zaman ayırıyorum,düşüncelerini ve algılarını çok önemsiyorum,her dediğini ayrı ayrı dikkate alıp kendimde gözlemliyorum,bana verdiğin öğütler beni yükseltti.Bu çok hoş.Birisi tarafından yükselmek çok güzel duygu,bana bunu yaşattığın için sana teşekkür ediyorum.Sen bana sevmeyi,sevilmeyi,sanalda olan hayatı gösterdin.İyi ki varsın.İyi ki benimlesin. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP KOKULU KIZ'DAN IŞIĞINA...
RomanceO bir tek benim Işığım kızlar,yavşamayın sakın! :)