hoofdstuk 11

350 12 1
                                    

Pov mike
"Zeg het me alsjeblieft?" Smeek ik haar. "Oké. Voordat ik hier naartoe verhuisde heb ik veel meegemaakt. Ik had een heel leuk vriendje Tom. Hij deet alles voor mij, maar op een gegevenmoment moest ik ook alles voor hem doen. Ik heb in drugs gehandeld. Toen het slecht met mijn moeder ging liet hij me steeds vaker vallen. Uiteindelijk is mijn moeder overleden en liet hij me in de steek voor mijn beste vriendin. Hij ging vreemd. Ik ging het verkeerde pad op en was niet meer te stoppen. Ik greep ook zelf naar de drugs. Niemand kon me helpen zelf mijn vader niet. Ik was on troostbaar. Toen het weer beter met me ging heeft mijn vader besloten te verhuizen voor mijn eigen best wil." Vertelt ze. Ze heeft tranen in haar ogen en ik neem haar in mijn armen. "Gebruik je nog steeds?" Nee Mike domme vraag. "Ik ben nu een paar maanden clean. Ik zal nooit meer naar dat spul grijpen." Zegt ze. "Het is goed ik geloof je. Het komt allemaal goed ik zal je helpen." Zeg ik en streel haar haar.

Pov Emma
Ik heb Mike alles uitgelegd. Hij vind dat ik voor mijn leeftijd te veel heb meegemaakt. "Je vader, zie je die elke dag?" Vraagt hij. "Nee hij is vaak op zaken reis maar ik vind het niet erg om alleen te zijn. Ik heb tenslotte jou." Weet ik eruit te krijgen. Mike stapt uit bed en trekt zijn shirt en broek uit. Ik trek mijn pyjama aan. Hij komt naast me liggen en drukt me dicht tegen zich aan. Zijn armen slaat hij over me heen en drukt een kusje in mijn nek. "Weltruste strong girl!" Zegt hij. "Good night mijn prins!" Antwoordt ik terug.

het meisje met het motorjack.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu