22-kıyamamki sana★

480 65 11
                                    

İyi okumalarr
------
Jis'den

Benim sevgilim.. Yerde kanlar içerisindeydi. Birileri beni sallıyordu sanırım kendime gelmem için. Hiçbirşey görmüyordum ya da duymuyordum.

Arkadaşlarımın sesleri çok boğuk geliyordu.

"JİSUNG KENDİNE GEL BAK AMBULANSI ARADIK 5 DAKİKAYA BURDALAR SAKİN OL İYİLEŞECEK O"

O kadar boğuk geliyordu ki kimin kim olduğunu bilmiyordum. Keşke vücudumu hareket ettirip yanına gidip sarılsaydım. Ama vücudum kendini bırakmıştı bir türlü hareket ettiremiyordum.

"JİSUNG GÖZLERİN KIPKIRMIZI OLDU LÜTFEN YAŞAM BELİRTİSİ FALAN VER"

Hyunjin bu sesinden değilde sözlerinden anladım. Gözlerimde karartılar oluşmaya başladı ağlicağım için mi? Hayır bayılacağım..

Yazar..

Jisung son birkaç haftanın verdiği üzüntüyle ve şuanda gördüğü görüntüyle dayanamamış bayılmıştı. Seungmin Felix ve Jeongin Jisi ayıltmak için yapmadıkları şey kalmamıştı. Changbin camdan ambulans geldimi diye bakıyor Chan ve Hyunjin Minhoyu kontrol ediyorlardı.

Changbin ambulansın geldiğini görğnce bağırdı.

"AMBULANS GELDİ!"

Chang kapıyı açtı. Görevliler hepsinin olduğu yere gidip Minhoya baktılar.(buraları kescem sağlıkla ilgili bildiğim birşey yok)

(1 saat sonra / hastane)

Yazar..

Jisung bir şekilde ayılmış diğerleriyle hastaneye gelmişti. Hepsi ağlamakdan bayılacak dereceye geldikleri için ruh gibilerdi kimseden çıt çıkmıyordu. Bi kapı açılıp doktor çıktı odadan.

Jisung doktoru görür görmez ayağa kalkıp yanına gitti. Diğerleri ayağa kalkmış oldukları yerde bekliyorlardı.

"Doktor bey? Ne oldu Minho o iyi mi?"

"Efendim sakin olun lütfen öncelikle hasta kafasını sert bir şekilde zemin gibi bir yere vurmuş büyük ihtimal ayağı kayıp düşmüş. Kafasını sert vurduğu içinde otomatik olarak kafası yarılmış 20 dikiş atıldı uyandığında sizi hatırlayamayabilir ama büyük ihtimalle kısa süreli hafıza kaybı yaşayacak eğer şansı var ise yine sizlerli hatırlayabilir"

Büyük ihtimal? Hafıza kaybı? Hayır Jisung bunlara hazır değildi.

"P-peki  ne kadar sürer?"

"Belki 1 gün veya 1 yıl da olabilir"

1 yıl? Hayır bu Jisung için iyi değildi

"Onu görebilir miyim?"

"Tabiki şuan uyanık sadece tavana bakıyordu"

Ne yani Jisungu istemiyor muydu? Onun adını sayıklamıyor muydu? Jisungu ve diğerlerini unutmuş muydu? Bu kadar mıydı?

Doktor Jisi hasta odasının önüne getirmişti sonrada işinin olduğunu söyleyip gitmişti. Jis ilk önce kapı kulbuna sonra da eline bakmıştı. Ya affetmez iseydi. Jisung kafasındaki soruyu boş verip yavaşca iceri girdi. Minho tavana bakıp çok kısık ses ile 'Jisung' diyordu.

Jis bunu fark etmişti evet unutmamıştı kendisini.

"Merhaba"

Dedi sadece Jis. O kadar utanıyordu ki kendinden. Minho gözlerini kapıya çevirdi Jisungu görmesiyle gözleri dolmuştu.

"M-merhaba"

Ağlamamak için zor tututordu Minho kendisini. Jisung yanına gidip Minhonun elini sıkıca tuttu.

"Ben ciddiyim çok özür dilerim Minho'm"

"Birşey olmaz Jisung'um"

"Minho'm beni çabuk affetme bunu sana yapan bendim lütfen acı çektir bana"

"Jisung'um ne olacak hem.. kıyamam ki sana"

Bunun üstüne Jisung ağlamaya başlamıştı acı çektiren oydu fakat acı çektirdiği çocuk ona kıyamıyordu.

"Sana söz bebeğim istediğin herşeyi yapıcam"

"Gerek yok balım sen ve öbürleri var siz yetersiniz bana sadece tek istediğim çıktığım günün gecesinde film gecesi yapalım"

"Yapalım birtanem yapalım"

"O şakaları Hyunjin yaptırdı bana neden uyduğumu bilmiyorum ama söz asla yapmayacağım meleğim"

Jisung oğlanın dudaklarına minik bir buse koyup yine geleceğim görüşürüz meleğim diyerek odadan çıktı.

Diğerlerine herşeyi anlatınca onlara ayarlanan odaya gittiler. Minho taburcu olana kadar özel kaldıkları yeri yaptırmışlardı.

Hepsi koltuklara yatıp uyumuştu.

Ay bu bölüm çok güzel oldu ayol fav bölümüm oldi

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin