Bölüm 8

49 5 0
                                    

Sasuke

Sakura'nın bana aşık olduğunu öğrendiğim günden bu güne tam 4 gün geçti ve sanki Sakura benden daha çok kaçmaya çalışıyor gibi geldi bana.

Yani yine erken sevinmiştim.

Görevimiz hala devam ediyordu. Sakura, Sasori ile buluşmalara devam ediyordu. Yani hala sinir krizi geçirip duruyordum.

Ama yine Sakura'nın Sasori için randevuya gittiği bir günde onda farklı bir şeyler hissetmiştim. Sanki halsizmiş gibiydi. Hatta belki hasta bile olmuş olabilirdi. Hiç düşünmeden yanına gitmiştim. Benim geldiğimi görünce adımlarını hızlandırsa da ondan önce davranıp yanına gittim.

Haklıydım. Göz altları morarmış ve çökmüştü. Ayrıca titriyordu.

"Sakura, bir şeyin mı va-"

"İşim var gitmem gerek."

Tam adım atacağı sırada duraksadı ve yana doğru düşmeye başladı. Hemen kolundan yakalayıp onu kendime çektim. Lanet olsun ateşi çıkmıştı.

"Sakura yanıyorsun. Gel, biraz dinlenmen gerekiyor."

"A-ama görev-"

"Görev kısa bir süreliğine bekleyebilir."

Daha fazla konuşmasına fırsat vermeden onu kucağıma aldım. Ve dinlenme odasına götürmeye başladım.

*
Sakura'yı odaya götürdüğümde onu yatağın üzerine doğru oturttum ve yatmasına yardım ettim. Hala titriyordu. Ateşi olduğu için üzerini çıkarmaya çalıştığımda bana rahatsız olmuş bir şekilde baktıktan sonra konuşmaya başladım.

"Merak etme sadece üstündeki kazağı çıkaracağım ve üzerini örteceğim."

Bana bir şey söylemeden kazağı çıkarmam için yardım etti. Bana çok tuhaf bakıyordu. Hasta olduğu için mi yoksa benimle konuşmamaya çalıştığı için mi böyle bakıyordu anlayamamıştım.

Yorganı üzerine örttükten sonra gitmek için kalmıştım ki beni kolumdan tutmasıyla son anda durmuştum.

"Sa-Sasuke... ben-"

"Shh, sessiz ol ve dinlenmene bak. Tamam mı?"

"Ama ben-"

"Israr ediyorum."

Son söylediğim cümleden sonra örtüyü üzerine çekip gözlerini kapatmıştı.

Ne söylemek istediğini bilmiyordum ama sanırım doğru bir zamanda olmadığını düşündüğüm için konuşmasına izin vermemiştim.

Sakura

Sasuke gittiğinde arkasından bakakalmıştım. Ona tam özür dilemek için cesaretimi toplamıştım ki Sasuke konuşmama izin vermemişti.

Neden bilmiyorum ama özellikle bu aralar onunla bu şekilde küs kalmamın hiçbir anlamı yoktu.

Hasta olma sebebime gelicek olursak da aşırı stres ve mevsim geçişleri yüzündendi. Özellikle stres yüzünden çünkü ne zaman Sasori'nin yanına gitsem, Sasuke bana çok masum bir şekilde bakıyordu. Ve ben buna dayanamıyordum.

Ama artık kararımı vermiştim. İyileşir iyileşmez yarın cesaretimi toplayıp Sasuke den özür dileyecektim.

Çünkü onu seviyorum.

........................................................................

Evet uzun zamandır buna bölüm gelmiyordu. Umarım beğenirsiniz.

Gizli Görev (Sasusaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin