.............................................
Clarke'ın ağzından;;'Clarke aç şunu!' diye bağırdı Lexa bana doğru. Aşırı sinirliydi. Ve inanır mısınız benimde hiç umrumda değildi. 'Sana sesleniyorum'
'Hayır' dedim gayet sakince. Şimdi diyorsunuz neyi açman gerek diye. Hemen anlatayım. Lexa'yı seks ile kandırıp yatağa kelepçelemiştim. Gitmesini istemiyordum çünkü. Seks yaptıktan sonra gidebilirdi. Bu düşünce beni korkuttuğu için ben de böyle bir yöntem düşünmüştüm. Onunla seks yapamayacak kadar kızgındım ona ayrıca da. Beni reddedmesi ve bir şeyleri saklaması beni çok üzmüştü. Eğer ağlayarak bu evden çıkmış olsaydım belki de hiç arkamdan gelmeyecekti. Belki bu oyuna devam edecekti. Bana ne olursa olsun yalan söyledi. Benim iyiliğim için bile olsa. O yüzden bunu da hak etmişti. En azından gözümün önünde duruyordu. İyiydi. Gerisi de çok umrumda değildi. 'Kal öyle!'
'Dalga mı geçiyorsun ya?' Dedi kurtulmaya çalışırken. Kurtulamayacağını kendisi de biliyordu. 'Ya bırak şu kitabı' o sırada kitap okuyordum evet..
'Ne var ne?' dedim bıkkınlıkla ona bakarken. 'Ne ya?'
'Ne mi var?'
'Evet ne var?'
'Beni kelepçeledin!' Dedi sinirle bakarken. 'Hadi onu da geç kandırdın beni!'
'Evet kandırdım' dedim gülerken. 'Hiç de pişman değilim'
'Tabii canım herkes sevgilisini kandırır hem de seksle değil mi?'
'Bana yalan söyleyen ve teklifimi reddeden biri mi söylüyor bunu?' dedim tek kaşımı kaldırıp bakarken. 'Sen bununla yırttığın için sevin Lexa Woods! Yatağımdan tamamen de atabilirdim!'
'Şaka dimi?' dedi şaşkınca bakarken. 'Şu an kızgınsın ondan diyorsun böyle'
'Artık keyfim ve kahyasına bağlı hiç belli olmaz canım ya o işler '
'Kafayı yicem' dedi sinirle. Kelepçe olmayan Tek elini alnına koydu sadece bekledi. 'Yicem cidden'
'Ben yedim bile'
'Clarke..'
'Konuşmak istemiyorum Lexa' dedim ona tekrar dönerken. 'Şu an konuşursam kalbini kırarım! Ve bunu yapmak istemiyorum. O yüzden sadece sus'
'Canım yanıyor! Fazla sıkı diyecektim'
'Yalancı '
'Yemin ederim' ıo an gözleri dolu doluydu. kalkıp bakmıştım. Bileği gerçekten de kızarmıştı. Fazla sıkı bastırmıştım o sinirle demek ki. Biraz gevşettim ve koltuğa geçecekken;. 'Gitme! Yanımda uzan bari' diyerek elimi tutmuştu.
'Hayır' dedim elini iterken. 'Yanında yatarsam yumuşarım! Sen de fırsat bilip kaçarsın ' koltuğa geçmiştim o an.
'Bana artık inanmıyorsun' dedi gülümserken. Gözlerini duvara çevirmişti. Bana bakmıyordu artık. 'Sadece kurallara uydum seni kaybetmemek için sustum kabak gene ben de patladı'
'Lexa bak'
'Bakıyorum zaten ' dedi titrek sesiyle. Yutkunmuştu. 'Annen beraber anlatırız demeseydi sana gelecektim ben' dedi. O an gözlerini bana çevirmişti. 'Neden seni kurtarmaya çalışırken ellerimden kayıyorsun?'
'Ne olursa olsun yalan söyledin' dedim bağırırken. Şokla bana bakıyordu. Bu kadar sert ve yüksek bağırdığımı ben de yeni fark etmiştim. 'Sus! Daha fazla sesini duymak istemiyorum tamam mı!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...