•11•

283 21 0
                                    

Lisa'dan;

Kai'nin kapıyı açmasıyla maskemin altından tiksinir ifademi çoktan takınmıştım. Bu piçi bir an önce öldürmek istiyordum.

Kapıyı açar açmaz sapıklığını bedenine yansıtmıştı. Dikleşmiş erkekliğine tekmeyi atıp ağzını burnunu kırma hayalimi bir kenara bırakıp içeri adım attım.

Kapıyı ardımdan kapatmasına engel olmak için dikkatini dağıtıp ellerimi göğüsüne yaslayıp bedenini hafifçe içeriye doğru ittirdim.

Sırıtıp gömleğinin düğmelerini indirmeye başlamıştı. Beni deli gibi istediğinin farkındaydım. Gözler her zaman benim üzerimde olurdu.

Açtığı gömleği bir kenara fırlatıp beni belimden kavradı. Aralık kalmasını sağladığım kapıdan içeri girmesi için dua ettiğim beden nihayet içeriye adım atmıştı.

Kai durumu fark etmeden hemen önce elimdeki enjektörü bedenine saplamıştım. Kai yere yığılırken içeri gelen bedene bakıp iç çektim.

L; Az daha bok yoluna beceriliyordum Jungkook. İkizini böyle mi koruyorsun?

Jk; Abin seni ne zaman yarı yolda bıraktı Lalisa?

L; Abim olduğunu sandığından beri yarı yoldayım demek ki. Aynı anda doğduk kalın kafana sok şunu.

Jk; Onu bilmem de sen enjektörü iyi sokmuşsun baksana nasıl bayıldı lavuk.

L; Daha fazlasını hak ediyor ama şimdilik böyle sürünsün bakalım.

Jungkook bayılan bedeni sırtlayıp hızla evden çıkarken ben etrafı kontrol etmeye başladım.

Perdenin hafif aralık kısmından karşı bina çok net gözüküyordu. Yine oradaydı.

Tüm güzelliğiyle.

Buraya bakmıyordu ama neler düşündüğünü biliyordum. Yine o hareketleri yapmaya başlamıştı. Kafası hafifçe arkaya kayar, bacaklarını aralar, tüm bedenini en rahat hale sokar ve derin nefesler almaya başlardı.

Çoğu hareketini ezberlemiştim. Keşke ezberlediğim her anı yanımda geçse diye düşünürken derin bir nefes alıp perdeyi çektim. İşime dönmem gerekiyordu.

Kapıyı kapatıp evden çıktım. İkizimin yanına inip hızla oradan uzaklaştık. Kai uzun bir iş yolculuğuna çıkacağa benziyordu.

En azından herkes böyle bilecekti.

Jennie'den;

Oradaki bedenin Kai olmadığı çok belliydi. Kesilen yerlerde ne var bilmiyordum ama tek gördüğüm Kai ve bedeninden uzaklaşan gömleğiyle birlikte Lisa'nın ellerinin onun sırtında dans eder gibi dolaşmasıydı.

Lisa'nın bir başkasına dokunmasına oldukça sinirlensem bile şu an aklım o bedenin kime ait olduğuydu. Çünkü Kai olmayan beden eve girdikten sonra her şey kesilmişti. Kayıtlarımın nasıl silindiğini bilmiyordum ama bu olay oldukça tuhaftı.

Lisa'ya kötü davranışım aklımdan çıkmıyordu. Tekrar görüşmek istemezse ne yaparım bilmiyordum. Ben tüm bunları düşünürken aniden kapı çaldı.

Adımlarımı kapıya yönelttikten sonra kapıdaki adama bakmaya başladım.

J; Buyrun?

X; Jennie Kim adına teslimat vardı.

J; Benim evet.

X; Afiyet olsun efendim.

Adam elime bir kutu bırakıp uzaklaştı. Kapıyı kapayıp kilitledikten sonra kutunun ne olduğuna bakmak için içeri geçtim.

Pencere / JenLisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin