Capitolul 1

0 0 0
                                    


            Încă o zi obositoare la facultate, dar mă bucur că se apropie vacanța. Nu pot spune că duceam lipsa vacanței, dar e mai bine să pierd o zi făcând nimic, decât să stau închisă intre patru pereți cu o turmă de "minți iluminate".

 - Clara! Clara, mă auzi? Iar iți zboară mintea...
- Măcar de mi-ar zbura unde trebuie....
- Deci, ce planuri ai azi? Ieși cu cineva?
- Mă gândeam sa merg la mall sa îmi iau câte ceva și poate un film....mă mai gândesc. Tu...ceva planuri?
-Am întalnire cu Ioan!
-Anca...imi vine să imi dau palme singură. Al câtelea e pe săptămâna asta?
- Parcă număru 2 sau 3. Nu sunt sigură, dar dacă vezi cum arată, pici din picioare, pe pariu că salivezi după el.
-Așa ai zis și săptămâna trecută, dar uite că nu am căscat gura.   
-Câteodată am impresia ca o sa ajungi o babă cu pisici.
-Iar ai idei nefirești. Eu am ajuns, ne vedem la facultate!
- Ne vedem ! 

         Intru in apartament, unde primul meu gând e sa merg la duș, apoi sa văd ce mai am de mâncare in frigider, după care să mă odihnesc câteva ore ca urmează sa merg la mall. în perioada asta sunt reduceri la articole de plajă, dar și ce a mai rămas  din colecția de iarnă, iar eu sunt genul de persoana care le cumpără pentru anul următor.

        Timpul parcă a zburat, ca doar ce am mâncat și văd ca e 17:00, deci arunc rapid ceva pe mine și mă încalț, pun geanta pe umăr și parcă zbor pe ușă către stația de autobuz, cu gândul că dacă ajung mai repede, mă întorc mai repede. Cobor din autobuz și mai am câteva zeci de metri până la intrarea în mall, iar când intru mă lovește un aer rece față de căldura de afară, ceea ce e bine că nu sunt o persoană care să suporte căldura. Intru în câteva magazine de unde îmi iau câteva haine drăguțe, și mă îndrept către un magazin de cosmetice de unde îmi iau veșnicul meu eyeliner la preț de chilipir, și apoi mă duc țintă către food court ca am o foame de lup. Nici bine nu mă pun la masa că văd un tip care se pune la o masă distanță de mine, cu fața către mine și mă privește insistent, iar eu ca o persoană care nu se lasă intimidată, mă uit fix in ochii lui până când el se ridică de la masă si pleacă, nu înainte de a îmi arunca un zâmbet fugitiv.

         Sincer, era frumușel cu buzele alea rozalii si mari, ochii căprui si avea parul saten, si era facut bine, recunosc, merge de o tura prin pat. Repede imi dau o palma peste cap si ma mustrez singura pentru gandurile pe care le am si ma gandesc ca ziua asta a fost obositoare si o sa las filmul pe alta data. Ma ridic, imi iau geanta si cumparaturile, duc tava la locul destinat ei si ma indrept agale catre statia de autobuz de unde trebuia sa urc, iar dupa cateva minute de asteptare ajunge si autobuzul .

         Cand ajung acasa, imi pun hainele in dulap impachetate, ma duc sa imi fac rutina de seara si ma pun in asternuturile calde ale patului, si ma gandesc la ce am facut astazi si brusc imi aduc aminte de acel individ de la mall. Era chiar frumusel, dar degeaba e frumos daca e prost.

        Maine e vineri si apoi vine prea asteptatul weekend cu ultima saptamana de facultate, ca apoi vine sesiunea si simt ca deja cedez nervos numai cand ma gandesc la examenele astea si la restantele de anii trecuti incat urlu in perna de suparare. Parca nici pofta de somn nu mai am, asa ca iau telefonul si ma uit peste notite sa vad ce planuri am pe zilele viitoare, si ce modificari mai am de facut incat sa imi eliberez timp pentru a invata. Numai cand ma gandesc la cat am de recuperat ma apuca panica, dar pana la urma o sa trec si peste asta. Simt cum mi se inchid ochii din ce in ce mai mult si adorm .

       E vineri si stiu ca am cursuri de la 15:00 la 19:00, si e important sa ma duc ca se anunta cum o sa fie examenul sau din ce o sa fie si eu trebuie sa fiu acolo, macar de prezenta, daca interesata nu prea sunt de discutie. Ma uit la telefon si vad ca e ora 10:00, asa ca ma duc sa iau micul dejun si sa imi fac rutina de dimineata si ma gandesc sa ies putin prin parc la alergat, ca hainele pe care le-am cumparat ieri sunt putin mai mari fata de ce eram eu obisnuita si nu e bine daca o sa continui asa. Ma imbrac rapid, iau adidasii in picioare, iar cand ies din apartament dau de "minunata" mea vecina, care atunci cand ma vede, parca se uita cu dezgust la mine si intra repede in apartamentul ei. Babele din ziua de azi care nu mai au cu cine sa barfeasca ca au ramas singure, sunt din ce in ce mai irascibile, nici eu la menstruatie nu fac asa, cu o ciocolata ma calmez, dar ele nu, parca le-am furat eu printul.

Prizonieră în labirintul ascuns!(P1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum