— Puiu!
— Da? Yoongi si-a întors privirea spre Daiana, oprindu-se din a înghesui caserola cu prăjiturele în gentuța sa.
— Ce făci? Se apropie de el, zâmbind larg. Cum a fost la lucru?
— A fost okay.. Ii răspunde și se reapucă să-și aranjeze gentuța. Avea si o caserolă mică de cubulețe de fructe, avea si câteva batoane de ciocolată... chiar daca Hoseok ia spus să nu mai aducă chestii...
— mhmm.. aprobă și lua o prajiturică din farfurie. Pleci la Hoseok acum?
— Da...
— Ii duci prăjiturele?
— Uhum..
Yoongi era prea ocupat să încerce să forțeze caserola în geanta să ca să observe schimbul de priviri dintre Daiana si Serena. Cum ieri a ajuns foarte tarziu acasă, nu au apucat să vorbească cu el, Yoongi sa grăbit la dus si sa pus la somn. De dimineață a mers la lucru iar acum, nu era acasa de 10 minute ca pleca din nou la Hoseok.
— Crezi că va mânca ce ai pus tu acolo?
— Uhum, si când i-am dus fursecuri cu lavandă, ia plăcut.
Daiana se uita din nou la Serena, întrebându-se reciproc care e faza.
— Oh.. okay. Spuse Daiana mușcând din prăjiturică. Stii că diseară este festivalul Lunar, nu? Spuse cu jumătate de gură. Trebuie să vii...
Okay, în mod normal acum urma niste crize de "nu vreau sa vin", iar Serena trebuia să se certe cu el sa vina. Era oarecum o obligație morală. Un festival organizat de primarie, trebuia onorat cu prezenta membrilor familie. Yoongi trebuia să fie prezent. Serena nu se putea face de ras cu absența fiului ei.
— Uhum... murmură Yoongi reușind însfarsit să închidă gentuța. Vin cu Hoseok mai tarziu că acum trebuie să culegem ceva ciuperci.
— Okay. Bun. Suspină ușurată Serena. I se parea din ce în ce mai mult ca apariția lui Hoseok în viata lui Yoongi o făcea pe a ei mai ușoară. Ciuperci? Realizase ce tocmai spusese fiul ei. De unde ciuperci?
— Din pădure.
— Iubire nu cred ca e bine sa tot mergeți în padure... padurea era sălbatică. Multi magicieni care nu se supuneau regulile își gaseau acolo caminul, multe alte entități locuiau acolo, si nu erau deloc bucuroase sa aibe vizitatori.
Serena își priviea fiul îngrijorată.
— Dar Hoseok cunoaște padurile...
Femeia își presă buzele între ele. Okay... Hoseok era un demon dar totuși...de unde stia ea ca are grija de fiul ei cu adevărat?
— Yoongi... suspină Serena. Padurea e foarte pericoluasă, sunt tot felul de entități acolo care pot sa va pacălească-- Yoongi! Ii roști numele scandalizată deoarece el era deja în drum spre ușă, ignorând-o complet.
— Of mami! Smiorcăie grăbindu-se sa deschidă usa, deoarece stia că urma sa ii interzică. Hoseok a mai fost deja prin păduri si nu a pățit nimic...
— Asta nu înseamnă că nici tu nu vei păți! Acolo locuiesc creaturi și spirite periculoase. E plin de descântece răuvoitoare, blesteme și magie puternică! Sunt demoni care trăiesc cu
frică și suflete oamenilor, iar simpla lor prezență poate spulbera mintea oricărui muritor care le-ar trece în cale!