,,Nebyl to dobrý nápad," chodil Popletal po své kanceláři a Stephanie, kterou si zavolal, už z něj tekly nervy. ,,bude poblíž Brumbála a ten se zbláznil," mluvil spíš pro sebe než na ni.
,,A co by vyřešilo ho vyhodit?" zeptala se. ,,Takto ho máme pod kontrolou když do Bradavic nastoupila Dolores máme pravidelné informace, kdybychom odhlasovali Potterovo vyloučení ze školy, stejně by něco dělal, ale nevěděli bychom co," přesvědčovala ho znovu. ,,a Azkaban? To by lidé nezkousli, stále je to člověk co ho napoprvé zastavil,"
Byla to právě Stephanie kdo ho přesvědčil, že nemá Harryho potrestat za kouzlení mimo školu, přestože měla pochybnosti o tom, že by tam skutečně byly Mozkomoři. Stejně tak to bylo ona kdo řekl Brumbálovi, že se soud přesunul na dřív, jinak by to nestihnul.
Percy a ostatní ji její práci dost stěžovali, ale stále mohla dobře tahat za nitky, aby zabránila katastrofám.
Litovala, že se jí nepovedlo prosadit, že do Bradavic nenastoupí Umbridgeová, musela vymyslet jak od tam tu ženskou dostat.
Chtěla se o tom pobavit se svými přáteli, ale to nešlo, oni byli hrozba pro její postavení u ministra, mohla jim jen dávat informace přes texty, měla dojem, že ani dopisy nejsou moc bezpečné. Mrzelo jí to, nebyla zvykla nemít je poblíž.
Ani Jeremy na tom nebyl o moc lépe, přidal se na její stranu, takže aspoň s ním se stále v práci mohla bavit, ale viděla na něm jak moc by za nimi chtěl jít.
Seděla ve své kanceláři a snažila se dělat papíry, když jí do kanceláře vešla slečna která ji donesla hromadu dopisů a zase odešla. Výraz Stephanie, když tu hordu uviděla, ji vyděsil.
Neochotně se pro ně natáhla a projela pohledem co tam je, vesměs to vypadalo na úřednické dopisy, takže to zase odhodila na kraj stolu.
Naštvaně se zvedla když část hromádky spadla na zem, protože netrefila kraj. Jeden dopis ji zaujal, nebyl to ten typický ministersky bílý papír, ale nažloutlá obálka, otevřela ho a sedla si zpět na židli.
Ahoj,
myslím že víš, co se děje ve škole, není to k vydržení, měla by jsi možnost prosadit ještě dalšího? Myslím, že tě napadá ta stejná osoba (SMP), nevím zde by osoba byla ochotna, ale zkusili bychom ji přesvědčit. Šlo by to ze strany ministerstva? Věřím, že ona by se nepoddala a pomohla by nám.P.S. Pamatuješ si ten úžasný oběd na kterým sem zjistila pravdu o svém bratrovi, protože by ho jinak čekala smrt kdyby ti neřekl pravdu o nevěře.
,,Nemáš mě ráda a já tebe taky nemusím, ale nutně potřebuju Caleba," vyklopila Ginny ve chvilku kdy se před ní zjevila Pansy.
,,A co já s tím?" vyštěkla protivně. ,,Co asi, potřebuji, aby jsi mu to řekla," protočila oči a založila si ruce. ,,Ne," zamítla a pokračovala v cestě.
,,Tak hele," zastavila ji Ginny odhodlaně. ,,sama vidíš co se tady děje a neříkej mi, že máš tu ropuchu ráda, nikdy bych ti to nevěřila, ale to je mi v celku fuk, prostě s ním musím mluvit," ,,Fajn," zavrčela naštvaně, otočila se na patě a co nejrychleji zmizela, hlavně aby ji nikdo neviděl jak se s ní baví, to by byla potupa. Ještě slyšela jak jak ni zrzka volá, aby došel k prázdnému kabinetu.
Ginny byla dost podobná svému bratrovi, ale ona narozdíl od Charlieho nebyla tak trpělivá, takže to, že fungování hlavní vyšetřovatelky vydržela do října byl úspěch, ale měla své ruce ráda a nelíbily se jí jizvy které díky ní měla.
,,Co tady děláte?" zamračil se profesor Snape na Ginny a Hermionu které postávaly u kabinetu.
,,Čekáme na kamaráda," odpověděla Ginny. ,,Dejte si pozor, není to dobré jen tady tak postávat," ledově je varoval. ,,Takže když budeme mluvit s vámi budeme v bezpečí?" zkusila to Hermiona.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
Fiksi PenggemarŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...