1.BÖLÜM- Denetlemeçiler (Geçmişin Parçaları Gün Yüzüne Çıkmaya Başlıyor)

2 0 0
                                    

"Annabel hadi peşimden gel" (fısıldar)

"korkuyorum" (fısırdar)

"Korkma ben seninleyim tamam. Şimdi üç deyince koşacagız tamam mı?"

"tamam ama elimi tut çünkü görmüyorum"

"tamam 1! 2! 3!"

Hah!? Hah! Hah! Ha! ha! ha!...
Agr! Yine aynı rüya!.

JOSEPH - hey dostum uyan hadi gitmemiz gerek! Yine mi kabus gördün? İyimisin?

"kendi işine bak tamam mı! Ben iyiyim."

JOSEPH -ahg! Hadi ama dostum kaç yıldır birlikteyiz..

BARB - hey çabuk olun kaptan çağırıyor bütün gün sizi bekleyemeyiz!. (aniden çıkar)

JOSEPH - hıgh! (sıçrar) Dostum şu kadını görünce tüylerim ürperiyor. Cobrada geldiğine göre gitme zamanı dostum ben kaçar👋

" f### ###! "

JOSEPH - HA HA... (gider)

"uzun zamandır ilk defa...

°°°

" geldim neler oluyor? "

CAYT (cod_ac.) - Ancros gezegeni alarma geçti ve denetlemeçiler geldi sanırım izimizi buldular 

" o lanet olasıcalar! "(kapıya vurar)

CAPTAİN ZACK - SAKİN OL KAYA..

CAYT - şimdi ne yapıcaz captan? Onları birsüre oyalayabilirim ama hepsi bu kadar.

CAPTAİN ZACK - geldin mi barb birşeyler bulabildin mi?

BARB - her yeri teker teker arıyorlar ama garip bir şey var gibiydi.

CAPTAİN ZACK - ne oldu?

BARB - sanki bizi değil başka birşeyi arıyorlar gibiydi

CAYT - ama yüz tanımlayıcı kullanıyorlardı?

JOSEPH - şimdi hatırlıyorum da genç siyah saçlı erkekleri biryerlere götürüyorlardı çoğu 16-17 yaşlarındaydı aynı kaya gibiydi

"ne!? Ne demek istiyorsun!?"


BARB - joseph doğruyu söylüyor bende gördüm onları teker teker bir yere götürüyorlar sonrada bırakıyorlardı başlarındada daha önce hiç görmediğim bir kadın vardı ama onlara ne yaptıklarını bilmiyorum ama evlerde yapılan aramada küçük siyah bir taş arıyorlar gibiydi.

'ne onlar! Yoksa benimi arıyorlar hayır izimi bulmaları imkansız bu yıllar önceydi beni şimdi bulurlarsa eğer o zaman intikamımı alamam ve taş taşı bulmamaları gerek..'

JOSEPH - hey dostum sen iyimisin? Hey kaya! Beni duyuyor usun?.

" hah! hah! hah!  Hah! Ne efendim?!(kafasını çevirir) Ah şey dalmışım pardon ne diyordunuz?"

CAPTAİN ZACK - hepiniz çıkın hemen çabuk! Kaya sen burada kal. barb sende tamamı ve dinlemek yok anlaşıldı!

BARB - NE? bende mi ama kaptan... (bakışırlar) t-tamam.

Çıkarlar..

" bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi kaya! "(masaya vurur)

" ben birşey yapmadım tamam mı"

"ben çıkabilirsin diyene kadar dışarıya adımını atmıyorsun. Aklından neler geçtiğini biliyorum"

" b-ben ama (elini yumruk yapar) O-ona ne olduğunu sonunda bulabilirim tamam mı buna engel Olmamalısın bu sefer olmaz!"

"Söz konusu bile olmaz bunu sende biliyorsun eğer şimdi ortaya çıkarsan bütün ekip tehlikeye girer bunu göze alamam. Bir kaç saate yola çıkıcaz sakın aklından geçirme bile!" (bakışırlar)

"bu seni ilgilendirmez tek başıma halledebilirim ekibi tehlikeye sokmam ve eğer bana birşey olur ise beni bırakıp gidebilirsiniz"

"hiç bir yere gitmiyorsun dedim" (sinirlenir)

"tamam ama bir dahakine... (kaykaya dogru gider) üzgünüm kaptan ama bunu yapmaya beni sen zorladın" (uzay kaykayını alır ve çıkışa doğru koşar)

💥💥💥

O SIRADA DIŞARIDA :

CAYT - Hey bu da neydi böyle?!

JOSEPH - Kaya O-o ve kaptanda bir gariplik vardı sanki birşeyler saklıyor gibiydiler

BARB - Kaya kaptanla bizden çok daha önceden beri birlikte elbette bilmediğimiz birşeyler vardır ama kaptanı ilk defa bu kadar tedirgin gördüm.

(kavga sesleri)
 
JOSEPH - Dostum bu sesler'de ne böyle? İçerde ne olduğunu çok merak ediyorum.

CAYT - Bende merak ediyorum ama kaptan çok ciddi duruyordu. Atıştırmalıklarımda içeride kaldı ya.

(TAKUR TUKUR BAM  TAK... BAGIRIŞMA SESLERİ)

BARB - Görünüşe göre kavga ediyorlar girmelimiyiz acaba?

sessizlik..

JOSEPH - hiç ses gelmiyor çok merak ettim ben giriyorum.
(diyerleri de girer)

https://media.tenor.com/KB0hmF50zSwAAAAM/soldier-boy-aborddelimpala.gif https://media.tenor.com/AVnlH2dQyhwAAAAM/robin-tied-up.gif

Bölüm sonu...

Yazar notu: umarım
begenmişsinizdir
Anonim bir yazarım
Ve bu benim ilk kitabım
Yazım kuralları ve
Noktama işaretlerini
Yanlış kullanımların olduğunu
Biliyor ve sizden özür
Diliyorum 💋❤️byby

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Owner Of The Aquarium Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin