★1★

5.4K 484 1.8K
                                    

Kendimi heyecanlı hissediyordum. Yeni bir okula başlıyordum, eski okulumdan zorbalık nedeniyle ayrılmak zorunda kaldım.

Bu yüzden küçük kardeşimin okuluna kaydoldum. Aslında bir yandan iyiydi çünkü kardeşim okulda tek kalıyordu.

Müdür ile birlikte karidorda yürüyorduk sınıfın önüne geldiğimizde müdür kapıyı açıp içeriye girdi, bende arkasından sınıfa girdiğimde herkes ayağa kalkmış müdüre bakıyordu.

"Evet gençler sınıfa yeni birisi katıldı tanıt evladım kendini."

"Lee Felix, Avusturalya'lıyım."

"Hyunjin siz bir öne geçin çok konuşuyorsunuz, Felix sende arkalarına otur"

Öğretmenin sözü ile sırama geçtim. Eşyalarımı çıkarırken kalemliğimi evde unuttuğumu fark ettim.

Ne kadar güzel değil mi?

Dersi dinlerken yan sıradakilerin konuşmasına kulak misafiri oldum.

"Şuna bak maymuna benziyor"

"Ahahaha evet çillerine bak bokum gibi"

"Avusturalya'lı birde mal"

"Fakirdir bu azıcık para verelim şu fakire"

Sırama atılan 50 won ile sakin kalmaya çalıştım. Neden sürekli böyle davranıyorlar ki?

Ders bitesiye kadar aynı şekilde konuşmaya devam ettiler. Kendimi çok gergin hissediyordum. Sınıftaki herkes çıktıktan sonra tek kalmıştım, gerginlikten dolayı titriyordum, bu sadece bir yere yıldız çizersem geçerdi ama yanımda kalem yoktu.

Ön sıradaki kaleme gözüm ilişince sıramdan kalkıp oraya oturdum, kalemi elime alıp önümdeki kağıda yaldızlar çizmeye başladım. Tüm kağıt yıldızlar ile kaplanmıştı. Titremem geçince sıradan kalkıp geri yerime oturdum.

Zil çaldıktan sonra herkes sınıfa girdi. Önümdeki çocuk bir süre kağıda baktı. Sonra ayağa kalkıp bağırmaya başladı.

"Hey! Kim proje ödevime yıldız çizdi?"

Proje ödevi miydi? Bunu bilmiyordum...

Öylesine bir kağıt sanmıştım üstünde yazılanları okumak hiç aklıma gelmemişti. Kimseden cevap alamayınca offlayarak geri yerine oturdu. Yanında oturan kişiyle konuşuyordu, sıralarımız yakın olduğu için duyabiliyordum.

"Sinirlenmene gerek yok bence çok şirin."

"Evet öyle de ben bunun için 1 hafta uğraşmıştım."

"Ne olabilir ki? En fazla 1 alırsın."

"Ya Chan! Eğer annem düşük aldığımı öğrenirse çok kızar."

"Ben mi dedim git matematik yerine biyoloji çalış diye."

"Evet, bana biyoloji sınavı var demiştin."

"Olabilir öyle şeyler canım insan hali"

Şuan kendimi çok kötü hissediyordum. Ondan bir şekilde özür dilemem gerekiyordu, ama onunla konuşmaktan çekiniyordum. Ödevine yıldız çizdiğim için bana bağırabilirdi, birisi bana bağırınca gözlerim dolar. Önceki sınıfımda da aynı şeyi yaşamıştım ve benimle dalga geçmişlerdi.

Yine aynı şeyin yaşanmasını istemiyorum. İnsanlar genelde çillerim yüzünden dalga geçerlerdi. Bu beni üzen bir durum değil çünkü ben çillerimi seviyorum.

Yıldız Çocuk | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin