17|rutinoscorbin

104 6 0
                                    

Pov.Blanka
Obudziłam się z strasznym bólem głowy i gardła. JAPIERDOLE picie wódki było złym pomysłem. Kurwa ja nawet nic z wczoraj nie pamietam film mi się urwał. Koło mnie smacznie spał Janek. Ale nie nie nie to przez niego się tak czuje wiec go kirwa obudzę. Wstałam jakimś cudem i poszłam po butelkę z wodą i wylałam temu idiotowi na łeb. Chuj mu kurwa w dupe.
-japierdole Blanka co ty kirwa odpierdalasz!???!!😡😡
-nic budzę cie to przez ciebie wszystko mnjie boli bo mnie namówiłeś na chlanie
-oj Blanka, mi tez się wsunie film urwał zaraz po tobie,chuja pamietam z wczoraj.
-rel ja tak samo, dobra chuju dawaj teraz te swoje ultra giga super dobre tabletki.
-Hmmm chyba się skończyły,przykro mi ale możemy iść do apteki kupić.
-dobra tylko pójdę się ogarnąć.
-dobra ja tak samo
Po około 30 minutach razem z Jankiem szliśmy do jakieś apteki która była najbliżej czyli jakieś jedyne 5 km ale co to jest.po  drodze zsapalam się jak na zawodach olimpijskich w rzucie granatem pod ZSRR w czasie powstania styczniowego w listopadzie gdy hitler walczył pod grunwaldem razem z Jezusem o Jerozolimę. Ale w końcu dotarliśmy do tej apteki🙂.Janek poszedł po te jego Super tabletki a po chwili wrócił z czym z jebanhm rutinoscorbinem.
-i jak to ma nam kurwa pomoc?
-spokojnie Blanka trochę zaufania. Trzeba to rozkruszyć 2/3 tabletki i wrzucić do 100 ml wody. A potem rozkruszyć 1 tabletkę i wciągnąć nosem, dzięki temu za kilka godzin będziemy jak nowo narodzeni a wokół nas będzie tańczył Stalin w stroju teletubisia.
- ta to brzmi genialnie. Dawaj pokruszymy w pokoju.
-oki to dawaj szybko idziemy zanim ta stara rura się skapnie ze nas nie ma.
No i kojenie 3783 kilometrów chińskich pomnożonych przez lewice do kwadratu czternastego i rozdziewiczone przez stu. Trzeba było iść do tego hotelu.

Jakimś cudem dzięki sile wyższej orangutanów doszłam z Jankiem w jednym czasie w do hotelu (😏).
Janek przygotowywał nasze rozkruszone tabletki z wodą. Po chwili nadeszła jego kolej bo zaczynał pierwszy aby pokazać mi jak to ma wyglądać.
Najpierw Janek szybko wypił tą miksturę a potem nachylił się i wciągną suchy rozkruszony rutinoscorbin. Gdy Janek zwolnił mi miejsce zrobiłaam to co on przedchwilą.
Przez pierwsze minuty nie było efektów ale potem zaczęło działać gardło mnie nie bolało i wgl nie czułam nic. EJ EJ EJ JA CHYBA JESTEM NIEKETELNA NIC SIĘ NJE STANKE JAK SKOCZE Z CZTRENASTKI.(w sensie piętra 14) serioooo Janek się do czegoś przydał. Janek chyba również miał fazę.

Pov.Janek

Japierdole ta idotka nabrała się na miksturę z rutinoscorbienm fakt to działa tylko ze ona dostała Mefedron z wodą i rutinoscorbinem wiec miała podwójna fazę. Ona była naćpana wiec niewiedziała co się dzieje a ja w spokoju mogłem ją ogólndac

Blajan | To wszystko wina Edyty |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz