İçimden geçireceğim artık seni,bir köşeye saklanıp izleyeceğim..beni,vardığımı hic bi zaman duymayacaksın..gözlerimden damla damla akarken unutmaya çalışacağım seni..bitti küçük adam! hersey buraya kadardı hayaller bakışmalar seni kovalamacalarım buraya kadardı..vazgeçtim! kendi kendime sevdim kendi kendime vazgeçtim..sen deli dumrul sularda ufacık bi balık.. bense bu sulara dalamayacak kadar cesaretsiz bi balıkçı..neyse sende kendine iyi bak.. rabbime emanet ederek vazgeçtim senden.. diğer dünyaya geldiğimde rabbimden istiyip bağrıma basacağım senii! merak etme ondan isteyecek kadar cesaretim var.. yüzüm yok belki ama merhametine sığınacağım tek varlığım.. ne yapayım sende böyle bit.. ne acılar atlattım ben be! ne güçlü kızım(!)senide atlatıcam eminim.. cok ağladı bu gözler, ne olucak üç beş gecede sana ağlarım, açarım bi müzik kaybolurum cümlelerde... sonra kendimi bulurum..yine sen gelirsin aklıma tabiki..bi kaç bakışların gelir... sonra gülüşün, hatta beni anlatışın gelir, sonra yine bi kaç damla akar ,biraz daha kaybolduktan sonra toparlanırım, yeni bi aşk dersin gibi hissettim, evet belkide.. hayatın kanunu bu değil mi? her giden gibi bi izde senden kalır.. bi yara bandı daha çakarım kalbimin üzerine! kanaması geçsin diye, yaran değil...yara olucak kadar ne oldu ki yada bu kadar ağlayıp kızacak kadar? sözlerimiz olmadı evet.. sevda günlerimiz olmadı seninle.. ama gülüşünü gördüm.. sesini duydum yeterdi eyvallah.. yetti de zaten, bunlarla yetinmeliyim! yetinmem gerek, ki hayat bana yetinmem gerektiğini öğretti.. sevdim, sevmekten çok hayat bana vazgeçmeyi öğretti..belki buda bisey ama çok yorucu be.. sevmektense vazgeçmek çok çok daha zor.. zoru görmeden kolay ne haddimize dimi? evet zorlu yollarımda beni müziğim,yorganım ve göz yaşlarımla rahat bırak artık! lütfen aklımdan da toparlanıp git! hayallerinde gözlerimde seni bulmak istemiyorum! istemediğin yerde kalmaya ne kadar meraklısın sen.. git ne olur git lütfen...