Selammm açıkcası çok heyecanlıyım umarım bu fic tutar iyi okumalar
————————————————————————
Bir hafta sonraki konser için günlük dans pratiklerimi yapıyordum ve genelde pratik yaparken aklımdan geçen tek şey acaba bir gün bende kendi konserim için hazırlık yapabilecek miydim?
En büyük hayalim ünlü bir şarkıcı olmak. Bende kendi şarkımı yazmak, kendi dans koreografimi oluşturmak ve kendi konserimi vermek istiyordum. Ama şu an tek yapabildiğim ünlü şarkıcı Park Jimin'nin arka dansçılığını yapmaktı. Aslında Jimin benim çocukluk arkadaşım ve onun arka dansçısı olmaktan mutsuz değilim ama yeni gelen arka dansçılardan biri sanki beni sinir etmek için gelmişti.
İnsanlardan kolay kolay sinir olmam ama o Kim Taehyung denilen adam ben hangi haraketlerden hoşlanmıyorsam hepsini yapıyordu.
Ondan o kadar nefret ediyordum ki bazenleri işi bırakmayı bile düşündüm. Bırakmayı düşünmem bu kadar kolaydı çünkü Jimin bana bir keresinde başka şarkıcı grupların benimle çalışmak istediğini ama şirketin izin vermediğini söylemişti yani başka bir şirket bulmam kolay olurdu. Yinede yapamadım çünkü bu fikrimi Jimin'e söylediğimde ise onu bırakmamı istemediğini ve sahnede ben olunca kendini daha güçlü hissettiğini söylemişti. Eğer Jimin böyle demeseydi başka bir şirkette çalışmaya başlamam an meselesi olurdu.
Yine derin düşüncelere dalmıştım, beni bu sonu olmayan düşüncelerimden çıkaran şey Kim sinirdi, evet o yeni gelen meslektaşım ona Kim sinir diyordum çünkü gerçekten öyleydi. Sanki gün içinde başka çalışma saatleri yokmuş gibi hep benim çalışma saatimde pratik odasına geliyordu ve her seferinde şaşırmış gibi yapıyordu. Bir çok kez karşılaşmamak için çalışma saatimi değiştirdim fakat ben ne zaman değiştirsem yinede yeni çalışma saatimi öğrenip aynı saatte geliyordu.
Aynadan onu görmüştüm sadece görmemiş gibi yapıyordum. Ama o bana seslenince iç gücüsel olarak kapıya yani onun durduğu yere doğru döndüm. Yaptığım şeye pişman oldum ama artık çok geçti çünkü o iğrenç sesiyle konuşmaya başlamıştı bile.
"Selam Jeon, seni görmeyi beklemiyordum" dediğinde alayla güldüm "Çalışma saatlerimi takip etmiyormuş gibi davranmam sinir bozucu Kim"
Beni duyduğundan emindim çünkü özellikle duysun diye sesli bir şekilde söyledim ama yinede, ne dediğimi anlamadığını söyledi ve üstelik bunu söylerken sırıtıyordu kesinlikle beni duymamazlıktan geldi.
Sadece 20 dakika çalışma yapsamda onunla daha fazla muhatap olmak istemediğim için hiç bir şey söylemeden odadan çıktım. Odadan çıkar çıkmaz arkamdan seslendi. "Hey Jeon nereye?"
Duymak istemiyordum, o iğrenç sesini gerçekten duymak istemiyordum ama arkamdan seslenmeye devam ediyordu" Jeon benden bu kadar nefret etme sadece birlikte çalışmak istiyorum." Onu duymuyormuş gibi yürümeye devam ettim. "Normalde bu kadar yavaş yürümezsin Jeon beni dinlemek için yavaşladığını biliyorum."Hahaha ben mi yavaşlamışım? Aslında o diyene kadar bende fark etmemiştim, ben niye yavaşladım ki?
Yanımda onu gördüm, ne ara yanıma gelmişti? Ne zaman durmuştum ben? "Durmana sevindim Jeon" diyerek üstüme yürüdü. Fazla yakınıma geldi. Benimle flörtleşmeye çalıştığının farkındayım ama hiç bu kadar yaklaşmamıştı. Doğruyu söylemek gerekirse yakışıklı ama ona katlanamıyordum!
————————————————————————
Hatalarım varsa uyarabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dancer
Teen Fiction"Çalışma saatlerimi takip etmiyormuş gibi davranmam sinir bozucu Kim" "Ne dediğini anlamadım Jeon" Smut Semetae Ukekook