~7. Bölüm ~Gün Yüzüne Çıkan Gerçekler

674 55 3
                                    

Naber Canikolar 😉😉

Bugün diğer günlerdeki gibi çok enerjiğim ...

Bölüme geçmeden şunu söylemek istiyorum inşallah o işaret parmağını mı diyim baş parmak mı orasına siz karar verin
O parmağınızı kaldırıp şu oy butonuna basmayı bi dener misiniz ha??

Ya çok zor bişey değil canımmm alt tarafı parmağınızı kaldırıp oy butonuna basarak oyunuzu vermiş olacaksınız bu kadar basit 👐🏻👐🏻👐🏻👐🏻👐🏻

Yani sizden para felan istemiyorum

Veya çeyrek altın 😌

Yada ouro (nasıl yazıldığını bilmiyorum)

Oy vericek ve yorum yapıcaksınız

Yorum :
bir yazının, bir sözün, bir metnin ya da bir yapıtın anlaşılması güç yönlerini açıklayarak aydınlığa kavuşturma, belli bir görüşe göre açıklama.
2.
bir olayı belli bir görüşe göre değerlendirme, açıklama.

Yorum nasıl yapılır?
Hikâyenin altındaki yorum bölümünü bulun.
Yorum ekleyin... kutusuna yazmaya başlayın.
Yorumunuzu girin.
Yorum yap'ı tıklayın
Yorumunuzu gönderin...

Yorum yapmış olduğunuz 🤗🤗🤗🤗

احبكم
ahibukum

Sizce ne dedim orasını siz bulun♥️♥️♥️
__________________________________________________________________

İlahi bakış açısı

Evde herkes bugünlerde bir telaş halindeydi yaşadığını öğrendikleri kız kardeşleri anne ve babalarına olduğu gibi kendilerine de sürpriz olmuştu.

Ahu hanım dün geceki daveti düşündü ordaki kızı.
Benim kızımda sarı saçlı mıdır acaba düşünmekten kendini alıkoyamadı.
Sonra Begüm hanımın kıza uyguladığı baskı geldi aklına.
Kızına zorla mı tıp okuyacaktı kızın gözlerinden okunuyordu tıp okumak istemediği!

Benim kızım hayattaysa diye düşündü.
Onu hiç kısıtlamıyacağım ne okumak istiyorsa onu okusun okumak istemezse de olur yeter ki o mutlu olsun.

O düşünceler içindeyken abi tayfası da düşünceler içindeydi Acar "kız kardeş "diye fısıldadı bu kelimeye çok uzaktı.
Küçükken kurduğu hayalleri aklına geldi.
Birinde minik kız kardeşinin minik elini tutup onu ninniyle uyuttuğu bir hayaldi.
Diğerinde kız kardeşinin elinden tutmuş ona yürümesi için yardım ediyordu ama bunların hiçbiri gerçekleşmemişti ve gerçekleşemeyecekti çünkü eğer kız kardeşi yaşıyorsa 17 yaşında olmalıydı

Aklına gelen şeyle kaşlarını çattı.
Kız kardeşinin ailesi ona nasıl davranmışlardı?
İyi mi yoksa kötü mü?
Nasıl şartlar altında büyümüştü?

Daha da önemlisi kardeşi nasıl biriydi?

Alaz eli çenesinde boş boş duvara bakıyordu.
Onun için ilk başlarda doğmadan ölen mimik bir bebekten başka birşey değildi ama şimdi durumlar farklıydı çünkü kardeşi yaşıyordu.

Bunu öğrendiğinde farklı duygular hissetmişti annesi hamileyken kendisi henüz iki yaşındaydı ve henüz gerçeklerin farkına varabilmiş değildi. Bu yüzden Ahlas'ın doğumunda diğerleri kadar etkilenmemişti.

Ahlas...
Bu durumda en çok etkilenen o olmuştu çünkü henüz bir ikizinin olduğunu bile yeni öğrenmişti .

O nasıl biriydi?
Neler severdi?

~AdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin