"ZARAR"

347 38 99
                                    

Oy vermeyi unutmayınızz

Uzun yazmaya başladım artık farkettim ki kısa bölümler sizi kesmiyorr

BU BÖLÜMÜN BİR KISMI RAYİHA ADLI KİTAPDAN ÖRNEK ALINMIŞTIR.

Ebrar'dan

Vargas aşağı inince bende duş alıp çıkmıştım.

Evin içinde Vargas'ı ararken salonda elinde bir kağıtla durduğunu fark ettim bir yere dalmıştı.Hemen yanına doğru ilerledim ve bir çırpıda elindeki kağıdı elime aldım.

Bu bir tehdit mektubuydu.Fakat beni korkutmak yerine güldürmeye yetmişti.Bu küçüklükten kalma oyunlarla bizi korkutmaya mı çalışıyorlardı.Bu gerçekten komik.

Not şöyleydi;

Melissa bu sözlemlerim sana;
Ebrar'ı geldiğin andan beri benim elimden almaya çalıştın.Bunu başardın da ama unutma ki ben birşeyi istersem alırım.Bundan hiç şüphen olmasın.Ben diğer aptallar benzemem denersem alırım sonra ise sana ağlamak düşer.Şunuda söylemeliyim ki seni Ebrar'ın yanında görürsem sakatlamakla kalmam öldürürüm.Şunuda söylemeyi unutmadan söyleyeyim yanındakilere güvenme ne Zehra'ya nede İlkin'e şunuda aklının bir köşesine yaz benim arkadaşlarım her yerde herşeyini ve her dakika ne yaptığını biliyorum.Bu seni korkutabilir.Ama korkunun sonucu iyi şeyler olmayabilir veya sonu hiç olmayabilir.Bu yüzden ayağını denk almalısın yoksa ne sen kalacaksın nede sevgin...

                             Melissa Teressa Vargas Abreu'ya

Ebrar:Allah'ın aptalı

Ebrar:sen ne düşünüyorsun Vargas

Vargas:şu notu yazan aptalın kim olduğuna dair düşünüyorum.İlk başta Saliha diye düşündüm fakat Saliha'ya kimsenin yardım etmeyeceği fikri vardı kafamda bu yüzden farklı biri olarak Zeynep dedim oda son olanlardan sonra baya korkmuş gibiydi ve hâlâ hastanede.

Ebrar:belki birinin aptalca bir şakasıdır.

Vargas:her ihtimal olabilir ama şuan daha önemli birşey var

Ebrar:ne önemlisi Vargas şuan bundan önemli birşey olabilir mi

Vargas:bu mektup olayını takma sen hastasın yatıp dinlenmen gerek

Ebrar:ya iyiyim b-

Vargas:çeneni kapa ve uzan

Ebrar:uf uf tamam

İçeri gitti.Bende koltuğa uzandım çünkü yukarı çıkmaya üşendim.Elimdeki mektubu masanın üstüne bırakarak gözlerimi kapattım.

Gözlerim hâlâ kapalıyken hissettiğim rahatsızlık duygusuyla gözlerimi açma gereksinimi duydum.

Camın önünde yattığımdan gözlerimi açtığımda karşımda cam vardı.

Bir insan gördüğümden emindim fakat gözlerimi ovuşturarak tekrar baktığımda kimseyi görememiştim.

Yorgunluktandır diye düşündüğümden tekrar gözlerimi kapattım ve bu sefer uyudum.

Uyandığımda sabah olmuştu ve ben odadaydım.Vargas getirmiştir diye düşündüm ve aşağı indim Vargas'a seslendim fakat Vargas yoktu.

Dünkü mektuptan dolayı endişelendim ve hemen telefonumu alıp Vargas'ın numarasının üstüne bastım.

📲

Vargas:efendim

Ebrar:NERDESİN SEN

Vargas:marketteyim ya

Ebrar:ÇOK KORKTUM APTAL NİYE HABER VERMİYORSUN

Vargas:neden korkuyorsun ki

Ebrar:YA SEN İYİ MİSİN DAHA DÜN TEHDİT MEKTUBU GELDİ

Vargas:ben onu pek tehditten saymıyorum yavrum,hem ben sana bana birşey olmaz demedim mi

Ebrar:ne biliyim ya insan korkuyo

Vargas:tamam tamam geliyorum şimdi

Ebrar:dikkatli ol bak

Vargas:tamam

📲✖️

Ne yapayım korkuyordum hem de çok ama bu korkum mektup değil de Vargas'ı kaybetmeye yönelikti.

Seviyordum,yarında sevecektim ve ondan sonraki günde..

Ölüm değilse bizi ayıran,yazık olmuş...
(Oğuz Atay)

..........

Tırnaklarımın her bir yerini dişleyerek Vargas'ı bekliyordum.

Kapının çaldığını duyduğumda kapıyı açmak için koştum.

Kapıyı açtığımda kim olduğuna bakmadan üstün zıpladım.

Kokusundan anlamıştım kim olduğunu.Kafamı geri çekip kucağında olduğum kişiye baktığımda tahminlerimde yanılmadığımı anladım ve tekrar ellerimi boynuna dolayıp sarıldım.

(Aralarında 4 kilo var Vargas daha kilolu yani şöyle kiloları;
Vargas:76
Ebrar:72)

Vargas:artık her sabah markete gidicem

Ebrar:ne,neden

Vargas:bana hergün böyle sarılıcaksan gitmem

Daha da sıkı sarıldığımda güldü ve içeri geçtik.

Evin büyük camlarına döndüğümde yine aynı şey olmuştu yine biri geçmişti.

Bu,bu mektubu yazan kişi olabilir miydi?

_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-__--_-_--_

Oy vermeyi unutmayınn

Sizi seviyorumm🐢

Sapık//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin