– Hey, mindannyian erre vállalkoztunk – védekezett az egyik srác –, és most már jól vannak – mutatod feléd, mire Kyungsoo megfordult és az egyik kezét kicsúsztatta a tiedből.
– Jól? – ismételte az előbb említett férfi.
– Soo – suttogtad igyekezve lenyugtatni még mielőtt kirobbanna köztük a feszültség. Soha sem szeretted ha veszekednek körülötted, főleg ha az miattad van. Halk hangodra keze enyhén megszorította válladat, aztán csupán két másodperc alatt a másik srác előtt volt. – Kyungsoo – az arkangyal megállt. Szeme csak úgy izzott a dühtől, amit csak a te szavaid fogtad vissza. – Kérlek ne – motyogtad megpróbálva feltolni magad a kanapéról, kisebb nagyobb sikerrel – Én is részt akartam benne venni, szóval nem csak ő a hibás.
– Mindannyian tudjátok mennyire veszélyes démonokra vadászni, főleg ti, akik nemrég tapasztalták az erejüket – nézett rád és azokra akik veled tartottak. Amolyan zöldfülűkként vagytok emlegetve, ami valljuk be igencsak bosszantja büszkeséged. – Ti meg – fordult a vele egyenrangúakhoz – Ha még egyszer hagyni fogjátok, hogy ekkora hülyeséget tegyenek, a két kezemmel tépem szét a nyamvadt testeteket, világos? – a hangja igazán sötét volt, egy pillanatra pedig azt is megkérdőjelezted, hogy nem e démon angyal helyett. Voltaképp ezért is félnek annyian tőle, hiszen amilyen édes olyan félelmetes is tudd lenni. És másokkal ellentétben Kyungsoo valóban komolyan gondolja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓗𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓮𝓷 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓼
FanficRövid kis történetek halloween témával. Akit érdekel nyugodtan lessen bele. Jó "borzongást". Köszönöm a borítót @amiraldavid ❤