(Az Író monológja) Ezt a részt most egy kis értekezéssel kezdjük a GuP idővonaláról. A sorozat arra enged következtetni, hogy a 12 epizód és a film ugyanabban a tanévben játszódik, majd a Das Finale kövi év telén játszódik. Itt van az, hogy már Maho kinn van a képből, és a supporting cast nagy része és néhány ember az Oaraiból ballag. Szerintem ez kicsit nonszensz, szóval ennek a sztorinak idővonala, és így a japán iskolarendszer máshogy néz ki. Még valószínűleg a kánon a klasszikus 4 gimnáziumot követte, de ez nem volt tervben, szerintem. Példának okáért hogy a fenébe lehet a Nyuszi csapat és a többi elsős 14? Ha azt mondjátok, hogy 14 éves lányok így viselkednek, hát biztos nem. Vagy Maho eltűnése a Das Finale-ra. Egy szó sincs róla az eredeti 12 epizódban, (a felirat tanulsága szerint) hogy ballag. Eléggé fura. De minek is beszélek itt egy olyan sorozat idővonáláról, ahol a lényeg a tank lő tankot? Csak hogy elmondjam, mi az én idővonalam. Szerintem úgy jól működne jól, hogy 8 osztály van (kivéve Horthy). Egy előkészítő, és 7 számozott osztály. (Itt még egy kiállás, az eredeti idővonalam szerint 2014-ben kezdődik a sztori, de hogy ne kelljen mindent széttolni, a sztori változik, és minden mostmár 2013-ban kezdődött. Ez régebbi olvasóimnak van itt.) Szóval ha Maho negyedikes (nyolc osztályal ötödikes) volt a kánon és az én idővonalam szerint az anime alatt, és három éve volt az, (az anime 2012 nyarán játszódik, ez itt meg 2013 nyári starttal már 2015 nyara) tudjuk mi lesz a fő téma. A nagy Nishizumi Maho búcsúztatása. De most, így 290 szó hablatyolásról egy olyan anime idővonáláról, ami eleve nem azért a kedvencem, mert jól megírt, kezdődjön az Egy Horthy-s élete második öntésének fináléja! És ez még bőven nem a vége! (Át Ayumi szemszögére.)
Megjött a június. Már minden tanár feladta a tanítást, egyébként is május végén befejeztük a tankönyveket. Egy nap éppen Somával reggelizek, mikor az egyik kanál müzliben volt egy nagyon kemény darab, és elkezdett ropogni a fogamon.
-Mi volt ez?-kérdezte Soma.
-Nem tudom, de már lement-mondtam.
Elindultam a suli felé, majd úgy félúton Sango odarohan hozzám.
-Egyenest a Fekete Erdőből!-nyújtott át nekem egy levelet Sango. (Most visszamegyünk egy nappal előbbre, a Fekete Erdőbe. Erika, Koume, és Maho vannak egy szobában.)
-Szóval mire is kell ez a nagy senshameccs?-fordult Mahohoz Erika.
-Ez a családban hagyomány. Annak idején nagyanyám csinálta meg előszőr, egy nagy Battle Royale meccsként 100 tank között, amikor ballagott. Anyám búcsúmeccse egy 50 50 ellen volt, az éppen legnagyobb iskolákat egymás ellen vetve, azokból is a legjobbakat. Én is valami hasonlót szeretnék, de most egy nagy tengely a szövetségesek ellen meccset szeretnék-mondja Maho.
-Nekem lenne ötletem az szövetségesek felállására. 10 tank a St. Gloriana-ból, 10 a Pravdából, 10 a Saundersből, 10 a Maginotból, 10 a BC-ből-sorolta fel Koume a szövetséges sulikat.
-És velünk mi lesz?-kérdezte Erika.
-Gondolkozzunk. Ott vagyunk mi, az Anzio, a Chihatan, és a Continuiaton... És a Gróf-számolt Koume.
-A Gróf? A románok nevetségesek! Nem emlékszel a tavalyi bajnokságra? Önmagukat lőtték ki!-tajtékozik Erika.
-A Jogurt?-jut Koume eszébe a bulgár csapat.
-Kik?-nézett rá Erika.
-Nekem lenne egy ötletem. A Horthy-szólalt meg Maho.
-Azok a magyarok, akik csak azért nyertek tavaly, mert a Tigered lövésze egyszer vétett? Amit még mindig nem értünk miért nem talált?-néz Mahora élesen Erika.
ESTÁS LEYENDO
Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)
FanficFőszereplőnk Ayumi Hakaga, aki egy nem volt átlagos, a családja elért dolgai miatt. Eléri a tizenkettőt, és elmegy egy suliba, ami épp a zárás szélén van. Amikor a sulit bezárják, akkor tűnik fel egy idegen egy levéllel, ami részben megmenti a sulit...