Розділ 4 «Сусідка»

8 5 0
                                    

Вечірнє небо вже почало темніти, і перші зірки, як маленькі діаманти, з'явилися на горизонті. Я зупинилася на мить, вдихаючи глибоко прохолодне повітря, силкуючись заспокоїтися та зібрати думки. Побачивши, що мої нові знайомі все ще чекають зовні, відчула, полегшення, хоча легкий відголос образи ще пульсував у моїй душі. Ковзнула швидким поглядом по території — подекуди вже ввімкнули ліхтарі, які освітлювали вулиці м'яким блакитним світлом, створюючи навколо атмосферу спокою й затишку. Саме цієї миті я зрозуміла, що цей день, що добігає кінця, попри всі труднощі, приніс мені нові знайомства й нові можливості.

— Все добре? — турботливо запитав Ред, уважно дивлячись на мене.

— О, так, не переймайся! Твій друг зможе дихати під водою вже за три дні, — різко відказала я, навіть не намагаючись приховати іронії у своєму тоні.

Не пройшло й дещиці секунди як назовні вийшов Кейл. Усі перевели погляди на нього, і в повітрі повисла напружена тиша.

— Ой, леле, Кейле! Бідолашний твій ніс! — співчутливо проскиглила Бетті. З театральним жахом в очах, що відбивав всю глибину її переживань, вона затулила рот руками.

— Кришеня, та все ок! Не хвилюйся! Загоїться, поки весілля скоїться, — криво посміхнувся їй брат, і хоча його усмішка була трохи болісною, проте в очах блищав гумор. Кейл дав у цей момент Пату «п'ять», і хлопці одночасно загиготіли, їхній сміх дзвінкою та веселою луною пронісся вулицею.

«Наче маленькі діти!» — всміхнулась я про себе, але уголос суворо мовила, силкуючись повернути контроль над ситуацією:

— Якщо ви вже закінчили веселитися, то ходить за мною!

Ред насторожено глянув на мене з-під брів, його погляд був сповнений запитань. Затим він скосив очі на Кейла, мовляв, що це з нею, той лише знизав плечима, мабуть, не знаючи, що йому відповісти.

***

Підходячи до Житлових приміщень, я побачила Тіса, який, либонь, поспішав на Тренування. Його постать вирізнялася на тлі вечірнього неба, а хода була швидкою та рішучою. Підійшовши ближче, мій друг обвів нас із супутниками роздратовано-здивованим поглядом. В мене на душі похололо, коли я відчувала, його незадоволення.

— Думав, що ти в Карцері, — похмуро промовив Тіс. Мені не сподобався його тон — він був сповнений зневаги.

КОЛОНІЯ. Історія РікиWhere stories live. Discover now