Şeytan Avcısı

36 3 0
                                    


Sarıgöl Gündem Gazetesi - Manisa Haberleri
GÜNDEM
Şeytan Avcısı 2. sezon oyuncuları kimdir konusu nedir? Uncanny Counter 2 sezon bölümleri ne zaman yayınlanacak?
Şeytan Avcısı 2. sezonun 1. Bölümü, Kore Cumhuriyeti'nin kalbinin derinliklerinde, Jungjin'de başlıyor.
30.07.2023 - 12:59
30.07.2023 - 12:59
Abone Ol
Şeytan Avcısı yani Uncanny Counter, aksiyon dolu harika bir bölüm, harika ödemeler ve şaşırtıcı derecede iyi bir sinematografi ile geri döndü. Mizah zaman zaman biraz isabetli veya ıskalayıcı ve Joo-Seok ile Min-ji'nin yer aldığı alt plan şu anda biraz kötü yerleştirilmiş. Ancak, ileriye dönük daha büyük bir rol oynayacak gibi görünüyor, bu yüzden gözden kaçırmak kolay.

Ayrıca gruba yeni bir Counter üyesi ekleme fikri ve bu sezona dahil edilecek mükemmel uzun soluklu anlatılar gibi görünen ve güç dinamiklerini dengelemeye yardımcı olması gereken bu kötü ruh çetesi de var. Jun-hui sayımının çekimleri ve Counter silüetlerinin dövüşüyle tamamlanan o depodaki son dövüş, hoş bir katılımdı, 15 dakikalık açılış dövüş sekansı ise tüm karakterleri ince ama değerli bir şekilde yeniden tanıtmanın akıllı ve zekice bir yolu. büyük sergi dökümleri olmadan.

Ju-seok Kim Kimdir?
Ma Ju-seok, hikayede önemli bir karakterdir. İki yıl önce, So Mun'un büyükannesini kurtarıp onunla bağ kurduğunu gördükleri toprak tipi bir tuzdur. So Mun ve Ha-na, tacizci bir kumarbazın oğluna ve karısına zarar vermesini önlemek için Ma Ju-seok'un yardımına koşarlar. Bu suçlu daha sonra Mo-tak tarafından tutuklanır ve erişte dükkanında Mae-ok kurbanlara yardım eder. Ma Ju-seok ve karısı Min-ji, bir konut dolandırıcılığından dolayı 10 yıllık birikimlerini kaybetmişlerdir. Dolandırıcılığın merkezindeki "kötü şöhretli sahtekar" Lee intihar ettiğinde, kaybedilen parayı geri almak zor görünmektedir. Ma Ju-seok, So Mun ve diğer Counters'ın güçlerine katılarak kötü ruhları avlama mücadelesine katılmış ve ekibe önemli bir destek olmuştur.

Counters grubu nedir?
Counters, kötü ruhları avlayan özel yeteneklere sahip bir grup insandır. Hikayede So Mun, Ha-na, ve diğer üyeler yer almaktadır. Grup, öldürülen ruhların organlarından kâr elde etmeyi amaçlayan borç tahsildarları tarafından takip edilen Jun-hui ve annesine yardım ederler. Counters, güçlerini kullanarak Jun-hui ve annesinin hayatını kurtarır ve kötü ruhlarla mücadele etmek için Kore'ye geri dönmeye karar verirler.

Pil-gwang kimdir?
Hikayedeki kötü karakterlerden biridir ve lüks evinde farklı bir Sayaç grubunu yenilgiye uğratır. Gelly ve Wong, Pil-gwang'ı alt etmeye çalışsalar da, onun güçlü ve sıradışı yeteneklerine karşı başarısız olurlar. Ancak, sonunda So Mun'un grubu, güçlerini geliştirerek Pil-gwang ve ortaklarını yener ve Kore'ye dönmeye hazırlanırlar.

The Uncanny Counter 2. Sezon Konusu
Gösterinin özeti, "Yeni güçler ve yeni askerlerle donanmış olan Counters, insanlarla beslenen kötü iblislere karşı savaşlarına devam ediyor."

The Uncanny Counter 2. Sezon Oyuncuları
Yoo Seon-dong'un yönettiği dramada diğer oyuncularla birlikte Cho Kyeong-kyu, Yoo Joon-sang, Kim Se-jeong, Yeom Hye-ran, Ahn Suk-hwan ve Yoo In-soo rol alıyor.

The Uncanny Counter 2. Sezon Bölüm Listesi
Dizi 12 bölümlük bir çalışma süresine sahip olacak ve her hafta (Cumartesi-Pazar) iki bölüm yayınlayacak.

The Uncanny Counter 2. Sezon Nerede İzlenir?
TvN dizisi uluslararası olarak Netflix'te yayınlanacak.

The Uncanny Counter 2. Sezon 2. Bölüm Hindistan Yayın Tarihi ve Saati
Dizi 29 Temmuz 2023'ten 3 Eylül 2023'e kadar yayınlanacak. Dizinin 2. Bölümü 30 Temmuz'da (19:00 The Uncanny Counter 2. Sezon 1. Bölüm Özeti
Sayaçlar, her yeri kasıp kavuran başka bir kötü şöhretli kötü ruhu ele geçirerek geri döndüler ve tarz sahibi oldular. Ancak, aynı zamanda çok çalışıyorlar ve bir an önce yeni yüzlere ihtiyaçları var. Spirits Göçmenlik Bürosu içinde bulundukları kötü durumu yakın zamanda çözemezken ekip, yaşlılarla kimchi yapma seansına katılırken çok sıkı çalışır.

So Mun ve Ha-na kimchi dağıtmaya devam ederken bir çocuk ve onun şiddet yanlısı babasıyla karşılaşırlar. Durumu anlayan ikili, polise başvurur ve ikisinin işini kolaylaştırmaya çalışır. Bu sırada Çin'deki üç kötü ruh, dört Counter'ı öldürür ve güçlerini ele geçirir.

Haber çok geçmeden So Mun ve ekibine ulaşır. So Mun ve ekibi şok içindedir ve artık bu tehlikeli ruhlarla yüzleşmek için her zamankinden daha çok çalışmaları gerekir. Aniden Ha-na, kurtardıkları çocuk ve annesinin başlarının belada olduğuna dair bir vizyon görür. Böylece tüm ekip günü kurtarmak için bir kez daha şık bir şekilde koşturur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Uncanny Counter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin