26 [Part 2]

24.4K 906 998
                                    

Ben geldim evet evet yanlış görmediniz geldim:)

Hazırlık senem gelecek yıl ЕГЕ(Rusya'da üniversite sınavı Türkiyedeki YKS gibi düşünün)sınavım var o yüzden özel eğitimler testler dersler derken yemin ederim oturup düşünmeye zaman kalmıyor.

Dışarıya yansıtmak istemiyorum ama beceremiyorum hissi yetersiz hissetme duygusuyla yaşıyorum bu tamamen bana ait bir sorun ama ben bunu da atlatacağım ve hep olduğu gibi dik duracağım :)

Bölüm en uzun bölümğm oldu 10K kelimelik bir bölüm yazdım başta evet ancak şöyle bir şey oldu ki , bölüm daha bitmediği ve sizi daha fazla bekletmek istemediğim için sadece yarısını atıyorum eğer diğer yarısı bu gün biterse beklemeden atacağım ancak +18 kısımları kaldığı için pek bu gün biteceğine emin değilim .

Uzun süre yb atamadığım böyle yapmak istedim aynı zamanda ilk kitabın son bölümü olduğu bu kadar uzun.

İlk kitabın sonuna geldik ama bu final değil lütfen yanlış anlamayın final dediğim gibi 60 veya 70 bölümlerde olacak.

Bu arada LÂL SESin yıllar sonrası olarak yazılacak olan Zehirli Elma yayında LeylaAayeva612 hesabıma girip göz ata bilirsiniz.

Kitap bu kitap final olduktan sonra yazılacak ve burdaki karakterlerin yaşlanmış hali olacak ancak asıl baş Roller Şahmaran kızı ve Kidarni olacak (kim oldukları ilk bölüme kadar gizli kalacak zira eğer söylersem spoi olur) . LÂL SES hakkında korkanlar var biliyorum ama merak etmeyin kitap olması gerektiği gibi bitecek finali kafamda hazır bile en başndan böyle kurguladım son satırlarını bile sürekli tekrar ediyorum yalnızken...

İlk kitabın sonu olduğu için bende kısa bir tatil yapıyorum iki hafta kadar bölüm atmayacağım bu süreçte biraz düzenleme yapmak istiyorum çok fazla hata var finalden sonra yükümü biraz olsun hafifletmek istiyorum zaten büyük düzenlenme olacak ama ilk bölümlere de çok boşluk ve yazım hatası var hedefim şimdilik 13 bölüme kadar düzenlemek tabi bu çalışmayı yine otebüs aralarında yapacağım büyük ihtimalle hjdjgnkorgkjgnll

Kürtçe sözlerin nerdeyse olmadığını fark ettim o yüzden düzenlemede bölümlere Kürtçe diyaloglar eklenecektir .

Herşey konuşulduğuba göre sona gelmeden önce ailemi tebrik ediyorum 821 takipçi 273K okunma 16,5K vote oldukkk ❤️

Bölüme başlamadan vote atmayı ve satır arası yorum atmayı unutmayın ❤️

Her ayrılık bir vurgun deymeyin yaşlarıma, benden selam söyleyin bütün aşklarıma♣️❤️

Vote 600
Yorum 1000

🦋🦋🦋

Mardin
2008

Hani bir söz vardır.

Hataları düzeltebilirsin ama bıraktığı izleri asla yok edemezsin.

O izler unutuldu silinmedi ama üzerleri karalandı.

LÂL SES [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin