#6

4 2 0
                                    

  Hyunjin duştan çıktıktan sonra Felix'e neden ağladığını anlatmıştı ama yanıt olarak sadece bu olayı ne zaman yaşadığını sormuştu.

  "Yaklaşık bir yıl önce sanırım."

  "Hyunjin o gün gördüğün ağlayan çocuk bendim"demişti göz yaşları akmaya başlamışken Hyunjinse şaşkınlıkla açtığı gözleriyle Felix'e bakıyordu daha sonraysa ağladığını fark etmesiyle boğazındaki yumruyla konuştu "O gün ölen çocuk kimdi?" Felix'e cevap veremeyeceği o soruyu sormuştu işte Felix buna cevap vermek istemiyordu çünkü onu hatırladıkça yada ismini söyledikçe zar zor atlattığı daha doğrusu hâlâ azda olsa belirtileri olan depresyonunun ve ruhsal çöküşünün tekrar geleceğini biliyordu özellikle de hâlâ farkına varamamış olsada karşısında ki hoşlandığı adama anlatırsa içindeki suçluluk duygusunu asla susturamayacağını da çok iyi biliyordu.

  Hyunjin' in sorusuna da ağlamasının artmasıyla hıçkırıkları arasında boğulmaya başlamıştı kafasını iki yana sallayarak,  Hyunjinse cevap vermeyeceğini anlayıp sevdiği çocuğa sarıldı. İkisinin de hayatını psikolojik yönden büyük bir değişime sokan olayları aynı gün yaşamış olmak ve karşılaşmış oldukları ilk günün ne kadar kötü olduğu düşüncesiyle Hyunjin'in de ağlaması artmıştı ağzından kaçan hıçkırıklara anında ağzını kapatıp sevdiği çocuğun saçını okşamaya başlamıştı, artık hıçkırıklarını yutuyordu sevdiği duyup daha fazla ağlamasın diye.

  Felix artık ne yapacağını bilmiyordu Hyunjin'e karşı duyguları vardı yani azda olsa Hyunjin'se Felix'e âşıktı buna emindi onu görünce kalbi sıkışıyor, heyecanlanıyordu ona ilk görüşte aşık olmuştu bunu biliyordu sadece ilk görüşte kimseye aşık olacağını düşünmezdi ama şuan ilk görüşte aşık olduğu küçük bedeni daha fazla ağlatmamak için sustu dindirdi gözyaşlarını Felix ise hâlâ ağlıyordu.

  Bir süre sonra Felix'in ağlaması durmuş sadece Hyunjin'e bakıyordu Wooyoung'u dinlemeli ve onu unutmalı mıydı? Onu unutamazdı ama başka birine aşık olabilir di belki ve bu kişi Hyunjin olacaktı.

☆☆☆☆☆

  Gece Hyunjin koltukta Felix ise yatakta uyumuştu Felix büyük bir baş ağrısıyla uyandı ve Hyunjin'i izlemeye başladı aşık mı oluyordu yoksa sevgilisinin ölümünden daha 1 yıl geçmişken aşık mı oluyordu cidden? Kendi bile cevaplayamıyordu ki. Kalkıp elini yüzünü yıkadı ve yemek hazırlamaya başladı Hyunjin işe bir 15-20 dk sonra uyanmıştı beraber oturup yemek yerlerken Hyunjin Felix'e hissettiği duyguları açmak için konuşmaya başladı "Felix benim sana bir şey söylemem gerekiyor."Felix kafasını kaldırıp bir iki saniye yüzüne baktı daha sonra "Dinliyorum"deyip dikkatle karşısında ki yakışıklı adama baktı.

  "Felix nasıl söylerim yada bu duyguları sana nasıl hissettirebilirim bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum bu yeni olan bir şey değil seninle resmi bir şekilde tanıştığımız ilk gün oldu bu seni ilk gördüğümde kalbim hızlanmaya başladı yüzüne daha çok bakmak istedim seni daha iyi tanımak istedim o kadar güzelsin ki anlatamam kendini bir benim gözümden görsen keşke."
 


Travma(Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin