Oy vermeyi unutmayınızz
Bu bölümü uzun yazdım böyle bu kadarlık bölümlerle ilerlicem çünkü ne daha azı nede daha fazlası olabilir.
(SPOİLER:KÖTÜ KARAKTER ZEYNEP VEYA SALİHA DEĞİL!!!)
(VE YENİ BİR NOT VAR SİNİRİNİZ BİRAZCIK BOZULABİLİR)
NEYSE BÖLÜME GEÇİN YAVRULARIMM
Ebrar'dan
Cama kilitlenmiş bir şekilde bakarken Vargas'ında gözlerini benim üzerimden çekip benim baktığım yöne baktığını farkettim.
Birşey göremeyince nolduğunu sordu.Birşey yok diyebildim çünkü Vargas'ın başına bela almasını istemiyordum.Ama belkide çoktan almıştı bile...
Peki dedi ve beni arkasında bırakarak mutfağa doğru yürümeye başladı.Bende peşinden gittim.
Elindeki poşeti masanın üzerine koydu ve biraz kurcaladıktan sonra bana uzattığı şeyi mutlulukla aldım.
Çikolata;
(Canım Karam çekti vAllah bİllah)
Yediğim şeyden onada verdiğimde gülümsedi.
Kapının tekrar çalmasıyla kapıya doğru yürüyecekken Vargas'ın beni kolumdan tutmasıyla durdurdum.
Beni arkasına aldı ve yürümeye başladı.Bende peşinden gidiyordum.Hiç tereddüt etmeden kapıyı açtığında gördüğümüz şey boşluktan başka bir şey değildi.
Aklıma not olabilir düşüncesi geldiğinden yere baktım ve tahminlerimde yanılmadığımı gördüm.
Üstünde sadece üç nokta vardı.Hemen içeri girdik ve mektubu açtım.Vargas okumamı istediğinde seslice okumaya başladım.Fakat birşey vardı.Bu Vargas'a değil bana yazılmış bir mektuptu..
✉️
Yıllardır göremedin mi beni? Sana bakarken ki bakışlarımdan anlamadın mı? Ama gördüğüm kadarıyla sadece istediklerini anlıyorsun.
Vargas seni hiçbir zaman hak etmedi.Seni hakeden biri varsa oda benim, sadece ben..
Seni öylesine sevdim ama herşeyim olacağını nerden bilebilirdim ki.Ama şunu unutma bir gün benim yanımda yani olman gereken yerde olacaksın..ben evimde,benim yatağımda,benim kollarımda..Ebrar Karakurt'a
Vargas:ben seni öylesine değil ölesiye sevdim seni ona bırakmam
Vargas:DAHA DOĞRUSU BIRAKAMAM Kİ ORTAYA ÇIKACAK GÖTÜ YOK
Vargas:APTAL,OLMASI GEREKEN YERMİŞ
Ebrar:ben olmam gereken yerdeyim zaten
Ebrar:ve ben senin için varım ve yok olucam
Vargas bana sarıldı ve başımı okşayıp öperken konuştu..
Vargas:seni seviyorum bebeğim
Okşanan başım nedeniyle gelen uykumls cevap verdim ve yorgun gözlerimi kapattım.Yeni uyanmama rağmen yinede çok uykum vardı.
Ebrar:bende seni seviyorum bebeğim
Kapanan gözlerimin üstünden öpen kişi vargas'dan başka biri olamazdı ve ben biliyordum..
Vargas'dan
Kimdi bu,takımdan birimiydi veya Ebrar'ın bir arkadaşı.
Gerçi bu beni etkilemezdi bu kişi kim olursa olsun onun son gördüğü kişi olmak için elimden geleni yapacağım.Buna söz veriyorum..
.........
Dinlediğim şarkı eşliğinde dans ederken odaya giren Ebrar'a baktım.Haraketlerimi yavaşlattım ama durmadan Ebrar'ın yanına gelip onuda yanıma çektim..
Ebrar:nasıl bu kadar rahatsın
Vargas:çünkü o kişi her kimse ne sana nede bana birşey yapamayacağını biliyor ki yaparsa onu öldüreceğimide biliyordur..
Sen akıllanmazsın bakışı attıktan sonra oda bana katıldı.
Eu parado no bailão (foi no bailão)
Ela com o popozão
E o popozão no chão
O popozão no chão
E o popozão no chão
Eu parado no bailão, no bailão
Ela com o popozão
O popozão no chão
O popozão no chão
O popozão no chão
O popozão no chão
Eu parado no bailão (no bailão)
Ela com o popozão
E o popozão no chão
E o popozão no chão
E o popozão no chãoKapının tekrar çalmasıyla şarkının sesini kıstım ve kapıyı açmak için koltuğun üstünden atlayarak geçtim.
Yerde yine ve yine not görmemle bıkkınlıkla ufladım.
Ebrar'ın yanına gittiğimde elimdeki notu görünce oda ufladı.
✉️
Eskiden benle paylaşırdın yemeklerini.
Eskiden benle gülerdin.Kızaran yanakların benim iltifatlarımla kızarırdı.Şimdi ne oldu bize? Ben sana yakınım sen görmüyorsun.Sen ise beni çoktan unutmuşsun.Aslında bana koyan şeyde bu.Beni unutman sadece ben değil herkesi unutman.Ama Ebrar şunu söyleyebilirim ki bu satırları tiksinerek veya nefretle okuyorsun bu yüzünden belli oluyor fakat ben bunları yazarken tüm güzel duygularımı harcıyorum demek istediğim lütfen bana baktığın gibi bak bu nota çünkü o zaman beni mutlu edersin.Ebrar Karakurt'a
Ebrar:NERDESİN LAN
Ebrar:CAMDA GÖRDÜĞÜMDE SENDİN
Vargas:AMA SENDE ŞUNDAN EMİN OL SENİ SAĞ BIRAKMAYACAĞIM
Ebrar:tamam dur sakin ol birşey yapacak sinirlenip
Vargas:AY NE YAPAR NOT MU GÖNDERİR GERÇEKTEN ÇOK KORKTUM,APTAL
Demek ona dokunmamdan hoşlanmıyorsun ha?
Bunu öğrenmem iyi oldu bundan sonra her sevismem camın önünde olacak bundan şüphesi olmamalıydı..Zaten dünden razı olduğum bir şekilde Ebrar'ın dudaklarına dudaklarımı bastırdım.Şaşırmıştı biraz geri çekilip nefesimi yüzüne vurarak konuştum.
Vargas:onu bulabiliriz sadece bana ayak uydur
Kafasını salladı.
Aslında maksadım onu yakalamak değil de Ebrar'ı opmekti.Onu ve onun herşeyini her daim özlüyordum..
Dudaklarım hâlâ Ebrar'ın dudaklarındayken gözlerimi cama çevirdim.
Orda olan kişi ne Zeynep nede Saliha'ydı.. Bunların olmaması değilde şuan camda olan kişinin olması beni şaşırtmıştı.
Aslı..ona ait olduğu yeri layıkıla gösterecektim.Hem de büyük bir zevkle
(ARKADAŞLAR BU HİKAYEDİR GERÇEK ALGILAMAYIN YANİ BÖYLE BİRŞEY YOH YOH)
Yavaşça Ebrar'dan ayrıldım ve kahkaha atma gereksinimi duyduğum için güldüm.
Hâlâ bize gizlenerek baktığını düşünen Aslı'ya döndüm ve ciddileştim.
Onu görmediğimi sanıyordu gerçektende çok aptaldı.
Ama Ebrar'dan uzak durmayı kafasını vura vura öğretecektim.
_-_-_--_-_-_--_-_-_-_--_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_
Oy vermeyi unutmayınızz
Sizi seviyorummmm🐢