BU DA KİMDİ ŞİMDİ?

67 4 26
                                    

Sabah kalktığımda ilk işim telefondan tiktok açmak oldu.

Şaka lan şaka gül diye:)

Emreleri çok merak ediyordum ama arasam bile açamazdı.Hastaneye gitmeye karar verdim ben de.Kurşun yediğim bacağım ağrıyordu.Acaba yağmur mu yağacaktı?

Aynen Alaca.

Aç kapıyı romatizma kargo

Aslında her sabah ağrıdığı için alışmıştım.Yataktan kalkınca başımın da ağrıdığını farkettim.

Bindik bi alamete gideyoz gıyamete

Mutfağa doğru gidip buzdolabından tost malzemesi aldım.Tostumu yaptıktan sonra kablosuz kulaklığımı telefona bağlayıp Noluyo Ya açtım.Tostumu yarılamışken kapı çaldı.

Tek ben mi korktum Tarçın?

Kapıya doğru sessiz adımlarla gittim.İyiki televizyon izlemiyordum.Yoksa evde olduğum anlaşılırdı.Kapı deliğinden baktım.

Laağğnnn

Selin bebem gelmişşş

Hemen kapıyı açıp sarıldım."Sen nerden buldun burayı Selin'imm??"dedim gülerek.Valizini elinden aldım.Balkona oturduk."Seninkinden konum istemiştim dün.O da attı.Ben de geldim iştee.Bu arada sen hâlâ bizim okulda gözüküyorsun.Devamsızlık işini ne yapacaksın?Bir de şimdi sürekli hastaneye gideceksin."dedi..

Benimki?

Devamsızlık?

Hassiktir

Ona mal gibi bakarken hemen telefonumdan e okula girdim.6 gündür okula gitmiyormuşum...

Ve Emre görevde

Ve ben evde tekim

Ve kanserim

Ve 10 gün olursa sınıfta kalıyorum

Ve okul kaydım İstanbul'da...

"Seninki diye bahsettiğin Emre'yse aramızda öyle bir şey yok"dedim.

"He he tabi tabi."dedi inanmayarak.İç sesim de seninle aynı fikirde maalesef Selin bebeğim...

"Ya öyle bir şey değil."dedim.

"Ee kanka düğün ne zaman?"dedi gülerek.Gülüştük.Biraz daha onu ikna etmeye çalıştım.Sonra vazgeçtim.

"Neyse.Şimdi ne yapıyoruz biliyor musun?Saat 11.32.Mayo getirmişsindir kesin.Daha önce araştırmıştım.Giyinme ve duş yeri olan askeri plaj var.Oraya gideceğiz.İkindi gibi de İstanbul'a yola çıkacağız.Emre'nin arabası burada.Tamam mı?"dedim.

"Hayır.Şimdi gidelim.Denize gidersek çok yorulursun.Allah korusun kaza falan yaparız."dedi.

"Bu sefer de sen çok yorulursun daha yeni geldin.Hem çok yüzmem merak etme.En kötü 1 saat mola veririz azcık uyurum.Sonra devam ederiz.

Boşuna gelmiş olacaksın yoksa.Seni gezdiremiyorum bari denize gidelim"dedim.Yarım saatlik ikna çalışması ve planın ardından ona da tost yapıp odama gittim.Çantamı hazırlayıp bikinimi giydim.Üzerine de diz hizasında çiçekli bir elbise giymiştim.

"Seliiiğğnnn ben hazırım."diye bağırdım.Mutfaktaki su sesi kesildi."Tamam.Sen hazırsan koltuklara ne olur ne olmaz diye örtü ayarla."dedi.

Emre daha önce denize gitmek istersem diye göstermişti yerini.Bir poşete koydum.Poşeti de kapının yanına koydum.O sırada yiyecek hiçbir şey koymadığım aklıma geldi.Evde bir market dolusu atıştırmalık olduğu için gülümseyerek mutfağa ilerledim.Hemen onları da poşetleyip diğer poşetin yanına koydum.

"Geldimm.Hadi gidelimm."dedi Selin gülerek.

🌇🌇🌇

Nihayet plaja varmıştık.Hemen şezlonga çantayı fırlatıp elbisemi çıkarttım.Duba vardığğğ

Deniz her zamanki gibi çok güzeldi.Pek kalabalık değildi.Sadece biz ve 5 kişilik trafikte kırmızı ışıktayken bana korna basan aptallar ve 1 tane adam vardı.Biz Selin'le dubada sırtüstü yatmış bulutları saçma sapan şeylere benzetirken onlar da sahildelerdi.

"Oha Selin baakk!"dedim bir bulutu göstererek."Anlaşıldı hocam diyen adama benzemiyor muu?"dedim gülerek."Oha harbiden o."dedi gülerek."Aha bak şu da ateş püskürten ejderhaya benziyor."dedi başka bir bulutu göstererek.Gerçekten çok benziyordu.

"Tek bana mı çok tatlı geldii?"dedim gülerek."Yoo bence de çok tatlı."dedi bir erkek sesi.Yattığım yerden doğrulup arkama baktım.Erkek grubundan bir salaktı.Şoför koltuğunun yanında oturuyordu.

Yalnızca baktım.Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım.O sırada tek başına olan adam dubaya doğru yüzüyordu ve epey yaklaşmıştı.Tanışmak için elini uzattı."Ben Mete.Senin adın ne?"dedi.

"Pardon?Ne zaman senli benli konuşmaya başladık?Siz kimsiniz de benimle senli benli konuşursunuz?Lütfen kendinize gelin."dedim.O sırada Selin bana tanışsana anlamında kaş göz yapıyordu.

Bende ne var anlamında bakış attım.Yalan yok çocuk yakışıklıydı ama sırf dış görünüşümden dolayı tanışmak istediğine adım kadar emindim.Ayrıca kim ilerdeki çocuğuna 'biz babanla askeri plajda tanıştık'demek ister ki?

Terörist kampı daha iyi tabii sen de haklısın.

He desem suscan mı

Evet.Bir bakmışsın öyle olmuş

He

"Öyle deme güzelim.Hem daha seninle çocuklarımıza nasıl tanıştığımızı anlatacaktık."dedi.Arkadaşları gülerken tek başına gelen adam bana sarkıntılık yapan herife kafa atıp denize fırlatmıştı.

"Sana o güzelim lafını yedirtirler!"dedi.

Bu da kimdi şimdi?

Bittiğğğ

Heheheehehe

Kötülük kazandı hahahhahahaaa

Nasılda en heyecanlı yerinde bitirdim amaaa

Ben neyiğğmm beeğğğğ

Harikayım beğğnnn dimi dimii

Anywayysss

Bugün yeni bölüm belki atarım.Uzun bölüm olacak dedim ama vazgeçtim.


Alacalı GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin